> De Zuid-Afrikaan Dugard, hoogleraar internationaal recht aan de
> universiteit Leiden, wijst erop dat deze maand al meer dan dertig
> Palestijnen zijn gedood en meer dan 2200 dakloos zijn geworden door het
> geweld in de Gazastrook. Hij herinnert eraan dat collectieve straffen zowel
> het internationale oorlogsrecht als de mensenrechten schenden. Volgens
> Dugard zijn de Israëlische acties in strijd met de Geneefse Conventies.
> Pogingen tot rechtvaardiging vanwege militaire noodzaak zijn
> 'onaanvaardbaar'.
>
> Dugard roept alle leden van de Veiligheidsraad op 'verantwoord' te handelen
> "en niet toe te staan dat binnenlandse politieke overwegingen hun
> internationale verplichtingen ondermijnen". De Amerikaanse president Bush
> hoopt voor de verkiezingen in november op steun van de joodse lobby.
>
> De Veiligheidsheidsraad moet 'gepaste actie' ondernemen om het geweld in
> het Midden-Oosten te stoppen en indien nodig een bindend wapenembargo tegen
> Israël opleggen, zoals in 1977 met Zuid-Afrika gebeurde.
Nog 'n Suid-Afrikaner om op trots te wees.
Ek is trots om te sê dat ek lank gelede sy
familie ontmoet het. Dis hoog tyd dat die
VSA ontbloot word as medeverantwoordelik
vir wat nou in die Midde-Ooste aangaan.
Ek is ook nie so seker dat die Joodse lobby
in die VSA so in George Bush se sak is as
gevolg van sy dade nie. Mens moet egter
meer kyk na die klomp ekstreme Jode wat
onder sy raadgewers is. Soos Paul Wolfowitch
en Richard Perle.
Op 20 Mei 1983 het die ANC 'n kragtige bom in die Pretoriase middestad
laat ontplof. Die Kerkstraatbom het dood en verwoesting gesaai en
skokgolwe deur die land en die wêreld gestuur. Dit was een van die
gruwelikste dade van terrorisme in die beskaafde wêreld van destyds.
Dit is dus vanjaar 21 gelede dat die veragtelike daad gepleeg is, en
daar is steeds mense wat daagliks met die trauma daarvan moet
saamleef.
Die geleentheid gaan deur die slagoffers, naasbestaandes en ander
belangstellendes herdenk word op Saterdag 22 Mei, in Kerkstraat-Wes
voor die gebou waar die bom ontplof het. Slagoffers, naasbestaandes
en belangstellende individue of organisasies is welkom om by daardie
geleentheid 'n krans te lê. Verder word mense gevra om klippe saam te
bring vir 'n klipstapeling op die sypaadjie.
Een van die slagoffers van die bom sal vertel van die
nagmerrie-ervaring op daardie dag en tydens 'n kort oorsig sal al die
dade van terrorisme wat in daardie tyd dwarsdeur die land plaasgevind
het, in perspektief geplaas word.
Die funksie word gereël deur die Volksversetaksie, wat bestaan uit
verteenwoordigers van 'n groep kultuurorganisasies wat ook die
geslaagde funksie op 27 April vanjaar in die Ou Raadsaal op Kerkplein
aangebied het. Die funksie word ook juis om 14:00 die middag gehou,
wanneer die besighede reeds toe is en die meeste mense weg is. Die
bedoeling is juis om dit vreedsaam te hou sonder enige provokasie
teenoor mense wat die bom dalk anders mog beleef het. Dit sal 'n oop
funksie wees en almal is welkom.
Die organisasies wat by die Volksversetaksie betrokke is het ook hulle
steun gegee aan die Verkennersbeweging van Suid-Afrika in hulle
protesaksie teen die Voortrekkermonument-Erfenisterrein oor die
modeparade wat in die Senotaafsaal van die Monument plaasgevid het.
Verdere navrae:
Henk van de Graaf (Ko-ordineerder: Volksversetaksie)
Sel 083 4118229
Dr. Dan Roodt
Sel 082 4901036
Pa's werk baie hart en het baie papier gelt. Pa's hou baie van teevee kyk op Saterdag. Pa's wil slaap op Sondag. Pa's maak braaivlys vir kos en is sterk en sê hille is die baas.
Pa's het visstokke, grawe en baie anner goet in die graatsh en hille vee nie uit en stof af nie. Pa's lees as hille kamer verlaat.
Pa's hou van tannies wat nie gelt het vir kleere nie en wat net kostjums dra.
Pa's gee hart pak as ma so sê. Pa's gaan op vikansie en vat ma's en kinners altyt saam. Hille krap hille gesigte skoon want dit wort vol hare as hule slaap.
Pa's werk altyt as kinners iets wil doen, en het baie werk vir kinners. Ma's het ook baie werk vir pa's. Pa's is kwaai maar hille is bang vir ma's.
Wat is 'n ma?
Maas is baje mooi. Hille kleer hille gesigte in. Maas lees vir mens stories. Maas kan goet sien, as jy klaar gebat het sien hille dis nog vyl agter jou ore. As jy stout is sien hille deer 'n mier en vra wat jy alweer doen. Hille maak groente vir kos en ons kry lekker poeding as ons allis opeet. Maas moet baje slim wees, want ons jivrouens gee vir ons hyswerk dan doen ons maas dit. Maas vat kinners skool toe en soen hille voor anner kinners en tanies. Maas is altyt laat en sê kiners moet gou maak.
As jy siek is pas Maas jou op. Maas het baje gelt vir tamatiesous, pienatbater, seep en tannepasta, kofie en pap maar net biekie gelt vir swiets. Maas sê altyt hille het nie gelt nie maar dan koop hille 'n trolie vol goeters. Maas hou van winkels waar mens net 'n papierkie teken want dan hoef jy nie te petaal nie.
Maas sê altyt hille is vet as hille ou kleere aantrek, niewe kleere pas net reg en dan is hille maar. Maas is baje virsigtig. Hille sê altyt pasop vir die karre en slyt al die dere. Hille is bang vir krieke, en jaag die hond van die bet af.
Maas is baje vliks. Hille praat lank op die foon, lees boek en kyk dys of de laaivs op tiewie en dan maak hille vinig kos voorlat Paas kom. Maas gaan eendag hemil toe want hille bit baje en ken alis van Liewe Hiesis. Ek is baje lief vir Maas.
het ging er vrolijk aan toe: vogeltjes-
kermis op zijn Falludja's. foto's voor het
thuisfront. goedlachse cipiers in een on-
bewaakt ogenblik als met een ganzenveer
aangestreken. hoe het licht zich naar hun
duistere praktijken plooide, naakte mannen
op een hoopje geworpen, elkaar opwreven,
besprongen. wie die eerste les in democratie
niet begreep mocht Allah's naam prevelen
zonder tanden. zij bogen voor de dames
die op hun strepen stonden, sergeanten
vergaan van vaderlandsliefde en penisnijd,
die hen schaamte als schimmel inplantten,
sigarettenpeuken doofden op hun ziel.
Amerika's Allerhoogste gaf een blaam want
oorlog zonder moraal is toch verschrikking!
Ek praat onder korreksie maar sover ek weet mag jy nie sonder die uitgewers
se toestemming enige gedig of deel van 'n gedig op enige manier kopie�r nie.
Dit beteken dat dit wat jy hier doen is moontlik teen die wet. Hel en jy
preek jou gat af hier vir ons
Ek is nou al 'n geruime tyd 'n leser van die nuusgroep en sover ek agterkom
is die mederheid lesers hier binne volharde rassiste, is ek verkeerd? Almal
is so gou om af te breek aan ons Suid-Afrika dit is nie genoeg dat
buitelanders ons alreeds uitkryt as 'n klomp barbare nie, maar ek dink ons
as 'n volk moet saam staan ons kan wragtig ook nie nog loop en staan en
klippe gooi nie. Ek is trots op my land met al sy neuke, streke,en gebreke
en dit gaan werk kos om hom op te dollies maar nou ja dit is iets wat ek
bereids om te doen vir 'n beter Suid-Afrika eerder as om op die wal te sit
en klippe te stook op die wat vasbyt en volhard. Wie kan se dat hulle nie
trots is op Suid-Afrika as as hulle ons volkslied en vlag voor 'n rugby game
of ander byeenkoms sien nie of daai Trots Suid-Afrikaanse advertensies op tv
sien nie? Ek weet van julle sal nou reageer met 'n klap in die gesig
aanmerking op my stellings maar nou ja al wat ek kan se is ek is lief vir my
land Suid-Afrika.
Riaan - met alle respek. Poësie is "public domain". Ek kan nie verstaan
waarom digters kapsie maak teen die publisering van hulle gedigte nie -
hulle wil tog hê mens moet dit lees?
(Anti - moet nooit sê dat ek nog nie vir jou opgestaan het nie ....)
"Riaan" skryf in boodskap news:1084968847.967057@proxy.jhb.stormnet.co.za...
> Ek praat onder korreksie maar sover ek weet mag jy nie sonder die uitgewers
> se toestemming enige gedig of deel van 'n gedig op enige manier kopie�r nie.
>
> Dit beteken dat dit wat jy hier doen is moontlik teen die wet. Hel en jy
> preek jou gat af hier vir ons
>
Wat is die ergste wat met 'n persoon kan gebeur wat 24 uur kennis gee, al is
hy volgens sy kontrak verplig om 'n maand kennis te gee.
Hulle kan 'n persoon tog nie maak werk nie. Is dit nie beter vir 'n plek om
'n persoon wat wil loop so gou as moontlik te laat gaan nie, eerder as om
met 'n persoon opgeskeep te sit wat in elk geval nie daar wil wees nie.