Kom ons vergeet die window dressing, toneelspelery, opgesmuktheid,
politieke retoriek, woordgimnastiek,
intellektuele ego-orgies, talkshops, geldmaak-konsultasies, die
sogenaamde regsgeleerde menings, die sensasionele vergrype van die
media, plastiek politieke korrektheid en die gewetenspropaganda.
Kortom – kom ons hou op lieg vir mekaar ! Kom ons kom by die pit van
die perske uit – die waarheid. Geen illusies, relativering en
persepsies van persepsies nie.
Die volgende (valse) bewerings word gemaak : grond is geld ; grond
word gelykgestel aan armoedeverligting; grond moet uitgedeel word aan
die massas ter wille van die oorlewing van “the people” ; en die
toekenning van grond word ’n morele saak – dis die regte ding om te
doen !
Net voor ek verder gaan : as jy voortdurend in jou lewe die waarheid
ontduik, die waarheid vrees en nie die waarheid in die oë kan kyk nie,
altyd probeer om die populêre standpunt te steun en “in” te wees met
die groep, moenie verder lees nie.
Ongeveer 4 jaar gelede in Zambië praat ek met ’n swartman wat redelik
geletterd en ingelig is. My vraag aan hom – omgesit in Afrikaans :
“Ek hoor die mense in Zimbabwe praat van grond vat by die wit boere en
dat hulle dan beter gaan leef... dis blykbaar die regte ding om te
doen ?”
Ja, ek hoor die ding !
“Is jy ’n man van Zambië ?”
Ja !
“Hoe lyk die lewe dié kant , hier in Zambië ?”
Die lewe is baie swaar dié kant.
“Hoe so ?”
Hier’s nie werk nie.
“Nie werk nie, nou hoe dan ? Hoekom is hier nie werk nie ?”
Hier is nie wit boere nie !
Ek val amper om, maar slaag tog daarin om my ewewig te herwin... Ek
buk, vat ’n handvol grond en laat dit tussen my vingers deurloop.
“Die ding van grond¬ – dis mos grond hierdie ?”
Ja, dis grond !
“So julle het grond ?”
Ja, ons het grond.
“Julle het gras ?”
Ja !
“Bome ?”
Ja !
“Reën ?”
Ja !
“Die son – hy skyn ook hier ?”
Ja !
“Die wind – hy waai hy ook hierdie kant ?”
Ja – hy waai !
“Maar julle het dan dieselfde hulpbronne as wat ons in Suid-Afrika
het ?”
Ja – dis waar… ons het dieselfde.
“Nou wat is dit dan wat Zambië nie het nie ? Hoekom is daar soveel
werk en kos en geld in Suid Afrika – wat kom kort hier in Zambië ?”
Die boere, meneer. Dis die boere wat werk skep… wat die verskil maak.
“Ek sien in Mosambiek is duisende werkgeleenthede geskep kort ná die
wit boere van
Zimbabwe na Mosambiek getrek het.”
Ja – ek hoor die ding.
“Beteken grond dan geld ?”
Nee, meneer, grond beteken nie geld nie – werk bring geld !
“Hoekom is daar dan nou skielik werk in Mosambiek waar eers niks was
nie – net bos ?”
Dis die boere, meneer. Waar die boer gaan – gaan die werk saam !
“Is jy gelukkig met jou omstandighede ?”
Nee !
“Wat soek jy in die lewe ?”
Ek soek werk en geld en kos vir my vrou en kinders... opvoeding vir my
kinders…
“Maar wat van die politiek… jy kan mos stem ?”
Meneer, politiek maak ons arm – laat ons swaarkry !
Ek skud sy hand, groet en ry weg – die vlaktes in, terwyl ek na die
ongerepte aarde rondom my kyk. Ek sien nêrens geld nie... net tiene
van duisende hektaar onbenutte grond ?
Sy laaste woorde aan my… “meneer, kom maak besigheid hierso, kom skep
werk, ons gee vir jou grond, jy hoef nie te koop nie. Ons kinders is
honger – asseblief, kom help ons !”
In my kop maal talle vrae en feite oor Afrika en die status quo op die
kontinent wat kosvoorsiening, kosproduksie en politieke stabiliteit
betref.
Harde werk, pligsbesef, vasbyt, kennis, selfrespek, selfdissipline –
het Afrika dit ? Ek hoor weer die retoriek… uitdrukkings wat reeds ‘n
irriterende vlak van herhaling bereik het… “We need land – land for
the people to be prosperous. For the poorest of the poor…”. Voor my
doem skadu’s van Afrika op. Ek worstel en soek na “prosperity” in
Afrika, waar miljoene hektaar onbenutte grond lê.
Wat sien ek ? Mosambiek se emigrerende honger massas ; Zimbabwe se
ontwrigte honger massas ; Uganda se vlugtende honger massas ; Angola
se kreperende honger massas ; die Kongo se vegtende honger massas ;
die Sudan se sterwende honger massas ; Ethiopië se pleitende honger
massas… Reuse-armoede en -ellende in Afrika-state… in lande waar grond
geen kwessie is nie ?
Logiese gevolgtrekking : Grond per se het niks, maar niks, met jou
persoonlike welstand te make nie. M.a.w. “grond” op sigself maak nie
arm of ryk nie.
Hoe is dit dan dat letterlik miljoene van die mense wat na dié land
toe hardloop, juis weghardloop van lande waar grond geen kwessie is
nie, waar grond in oorvloed is ? Hulle wil nie op die vlaktes bly om
te “boer” nie, maar bondel eerder saam in die krotbuurte van hul
stede, of ons stede in Suid-Afrika !
Waarom het 10 000 arbeiders nou skielik werk in Mosambiek op die
blom-, groente- en tabakplase van die Zim- boere ? En dit op onbesette
en onbewerkte grond waartoe die plaaslike mense wel toegang gehad het,
maar waarop niks aangegaan het nie, geen sinvolle ontwikkeling van
enige aard plaasgevind het nie… jare lank net gelê het. Grond wat deur
die Mosambiekse regering gegee is vir die vlugtende wit boere van
Zimbabwe – honderdduisende hektaar wat nog steeds daar lê - braak…
onbenut !?
Maar, die sogenaamde “armoede” in die grondryke Mosambiek en Zimbabwe
dryf hul mense uit na Suid-Afrika, waar die wit boer sy rug breek, kos
produseer, ’n bestaan prober maak op marginale grond, met nie net die
natuur en misdaad teen hom nie, nee… selfs die staat is teen hom. Dink
byvoorbeeld arbeidswetgewing, geen subsidies, waterwetgewing,
grondbelasting, misdaad, ens.
As grond dan geld en die alfa en omega is – die sleutel tot
armoedeverligting – en politieke stabiliteit beteken, waarom verlaat
desperate swart massas hul geboortelande waar miljoene hektaar grond
braak en on-ontwikkel lê, en vlug letterlik in hul tienduisende weg
van die land waar hulle grondbesitters is, na dié sogenaamde
verdrukkende en geknelde apartheidsland waar die wit boer beskawing
gekap het uit bar Afrika – waar juis nie grond is nie, waar enorme
druk op grond is ?
Die politiek gefabriseerde persepsie is mos : grond is geld ; grond
verlig armoede en maak ryk ; grond bewerkstellig politieke stabiliteit
en geweldloosheid ; grond is ‘n onvervreembare erfreg wat jy nie minag
en eenkant laat verwildernis nie ; grond maak gelukkig en kalmeer
politieke aggressiwiteit. (Dié persepsies word mos voortdurend as
voertuig gebruik om sekere politieke doelwitte te bereik).
Weer eens, waarom verlaat jy dan die gunstige klimaat wat grond by
implikasie bewerkstellig en wat grens aan die “paradyslike” met al die
groot potensiaal, en vlug letterlik van jou “erfgrond” af na ‘n plek
waar jy as vlugteling in terme van wetgewing geen reg het om grond te
besit, te bekom of om te stem nie, ens… en meesal nie eens belangstel
om enigsins op grond ( plaasgrond ) te werk nie ?
Dis duidelik dat die aanname dus gemaak kan word op grond van
bogenoemde feite en gebaseer op omstandigheidsgetuienis elders in
Afrika dat grond opsigself : nie armoede verlig nie ; nie outomaties
rykdom beteken nie ; nie hongersnood voorkom nie ; nie politieke
stabiliteit bewerkstellig nie ; nie werk skep nie ; nie ‘n basis skep
vir beskaafde leefstyle nie ; nie werklik die status het wat daaraan
toegedig word deur die liberaliste, die oorsese konsultante met
verskuilde agendas en die regering nie.
Ál hierdie dinge is wel moontlik, maar word verkry deur : INTELLEK,
KENNIS, INTREPRENEURSKAP, DISSIPLINE, RESPEK, HARDE WERK, ‘n
KOMPETERENDE GEAARDHEID, ETIKET, DRYFKRAG, WERKSTROTS,
DOELWITGEDREWENHEID EN PRODUKSIEGERIGTHEID.
Maghebsug, korrupsie en sogenaamde gelyke beregting knak enige land.
Om Nietzsche aan te haal : “Wrong never lies in unequal rights, it
lies in the pretention of equal rights.” In die natuur soos deur God
geskep, sien ek nêrens gelykheid onder lewende organismes nie. Nie een
land of regering het dit nie en sal dit ook hê nie… dis nie ‘n
bereikbare ideaal nie.
Dis net ‘n voertuig of instrument vir regerings van die wêreld om die
massas verder vir die bereiking van politieke doelwitte te manipuleer.
Net voor jy met die “window dressing” en plastiek politieke argumente
begin : Sowat 15 miljoen verbode immigrante hoort nie in dié land nie.
Miljoene inwoners van Zimbabwe, Mosambiek en ander state belas dié
“geknelde land” op vele terreine.
Die werkloosheid, armoede, misdaad en sogenaamde “grondhonger”
vererger omdat hier te veel mense is wat nie hier hoort nie. Hordes
naturelle parasiteer op die land en sy natuurlike hulpbronne
(geweldsmisdade is ook ‘n direkte uitvloeisel van dié byna onbeheerde
instroming) en maak selfs ook aanspraak op behuising. Hulle oefen
uiteraard ook druk uit op die grondkwessie ter tafel en op munisipale
begrotings – belastinggeld wat weer van wie verhaal word ?
Bestaande landbougrond in swart besit is grootliks onproduktief. Dis
‘n bekende feit. Wat gaan in die tradisionele tuislande aan ? Waarom
verlaat derduisende hul grond en drom saam in die groot stede ? Waarom
is duisende hektaar stamgrond grootliks onproduktief, onderbenut en/of
verniel deur onbeheerde gronderosie en ander wanpraktyke m.b.t.
boerdery ? Is dit dalk omdat boerdery nie werklik so aantreklik,
maklik of ekonomies is nie ? Of vereis boerdery dalk te veel in die
vorm van harde werk, toewyding, uithouvermoë, kennis, ‘n werklike
liefde vir grond, ‘n aanvoeling vir boerdery en alles wat daarmee
saamgaan ?
Daar’s talle voorbeelde van die totale ineenstorting van eens
pragplase wat ekonomies hul bestaan geregverdig het, nie net in Suid-
Afrika nie, maar ook in Namibië, Zimbabwe, Mosambiek, Zambië, ens. Ek
was persoonlik en fisiek op talle van hulle. Werk op dié eens
ekonomies suksesvolle projekte en pragplase is voorheen verskaf aan
honderdduisende van “the people… the poorest of the poor” oral in
Afrika voor die wit boer uitgedryf is uit vele Afrika-state. Ons ken
die geskiedenis.
Tans heers armoede, wetteloosheid, honger en politieke chaos in
daardie state en streke. As jy die wit boer land-uit jag, jaag jy
armoede, honger, wetteloosheid en chaos die land-in. Probeer dit nog
‘n laaste keer – hier in Suid-Afrika.
Waarom altyd weghardloop as die harde werklikheid m.b.t. Afrika
bespreek word ? Waarom altyd die skuldgevoelens ? Waarom altyd
vreesbevange en huiwerig om die feite te noem ? Sommige wit boere in
Zimbabwe huur hul eie grond terug van die sogenaamde “war veterans” af
wat die eens spogplase – nou afgebreekte plase – verlaat het en
teruggetrek het stad toe, soos jare gelede ook die geval was in die
Trichardsdal-distrik naby Tzaneen. Ontnugterd omdat boerdery, geldmaak
en sukses harde werk vereis.
Dinge gaan hand-uit ruk omdat die insypeling uit ons buurlande eerder
aangemoedig as bestuur word in belang van “the people” van Suid-
Afrika. Grond in Suid-Afrika is dieselfde as grond in die res van
Afrika – net so bruikbaar, of onbruikbaar ! Onthou, daar is wel grond,
gras, bome, wind, son en reën in die res van Afrika. Die res van
Afrika bestaan nie net uit een groot klipbank nie – en dis ook nie
waar dat die een droogte op die ander noord van Suid-Afrika se grense
heers nie, al wil sommige dit aanvoer as rede vir al die mislukkings
wat kosproduksie, werkloosheid en onstabiliteit betref !
Maar, helaas, dis nie die byl nie – dis die man wat die byl swaai wat
die verskil maak ! Die situasie in Afrika se state noord van ons wat
die wit boer uitgedryf het, het gewys wet en orde en struktuur stort
daarna mettertyd in duie, en dan volg armoede. Dis geen geheim nie.
Die onoordeelkundige uitdeel van grond en die onbetwiste gevolge
daarvan, gaan hierdie regering ook uiteindelik tipeer as ’n
voortsetting van die rits mislukkings wat Afrika voortge- bring het.
Dit gaan weer in ’n bespotting ontaard : selfvernietiging, uiterste
armoede wat juis “the people” gaan raak, mislukking en murasies. Net
die politici word positief geraak deur die grondkwessie-ideologie –
sien Zimbabwe. Zimbabwe jaag die wit boer uit sy land. Van die boere
word gewerf deur Zambië. Nou voer Zambië die eerste keer mielies uit
en verkoop aan die roggelende Zimbabwe dieselfde mielies wat deur die
250 verjaagde Zim-boere geproduseer is. Dis ‘n sirkus – amusant, om
die minste te sê…
Die pers, by monde van verskeie ingeligte persone uit swart geledere,
het onlangs berig dat die kultuur van die “Bantoestamme” in Afrika
deur die eeue nie voorsiening gemaak het vir landbouers nie, maar dat
die mense net bestaansboere was en dus nie kommersieel “dink” wat
betref landbou nie. Prominente swart politieke leiersfigure verklaar
in die pers die swartman wil nie en kan nie boer nie. Bestaansboerdery
word oral in Afrika bedryf en is oorbekend aan diegene wat in Afrika
reis. Ongelukkig is die tyd aan die verbygaan dat bestaansboerdery
versoenbaar is met ekonomiese vooruitgang, werkverskaffing en
grootskaalse kosproduksie aan die massas.
Die vraag duik op – gaan Suid Afrika dieselfde pad volg as die res van
Afrika ? Vir enige ingeligte persoon is dit geen nuus dat die
grondkwessie as ‘n politieke instrument gebruik word in verskeie state
noord van ons nie. Ook hier by ons is ‘n radikale faksie wat dié perd
bloots ry.
Wie en wat dryf dié faksie ? En wat is die doelwit ?
’n Baie bekende en gewilde Amerikaanse sielkundige wat gereeld op TV
is, maak ’n uitlating wat kommerwekkend is : “Past behaviour
determines future behaviour.” Mens hoop nie dis van toepassing op Suid-
Afrika en sy huidige politieke beleid nie, want skynbaar steek daar
waarheid in... as ek noord kyk.
My boodskap aan die regering en ander (die liberalis) is : word
wakker, oordeel nugter en realisties ; weerhou jou daarvan om weg te
skram van die waarheid. Bestuur die grondkwessie sinvol en
intelligent. Maar as jy die tipiese Afrika-mentaliteit gaan deel maak
van die bestuursproses, sal dié soort bestuurstyl ook die tipiese
Afrika-resultaat oplewer – mislukking, murasies, geweld en die
ineenstorting van die sosiale orde en infrastruktuur. Kyk noord en
oordeel self of ek lieg, en of dit die politici, konsultante en die
misbruikte of gebruikte pers is wat lieg.
‘n Belangrike opmerking : onbetwiste finansiële voordele vir die sterk
ekonomiese lande in die Weste lê gesetel in die verarming van Afrika.
Die strategie : Adviseer die swart regerings oor “gelykheid” m.b.t.
sekere dinge soos landbougrond en eiendomsreg. Vervreem dan die grond
van die suksesvolle wit boer. Die gevolg is dat die arm, honger,
werklose swartman wat homself nie kan help met kosproduksie nie,
gevoer moet word deur sy regering met kos-invoer uit die groot lande
waarvoor ten duurste betaal moet word. Iemand maak groot geld !
Grondstowwe betaal daarvoor en voortspruitend daaruit sekere
besigheidstransaksies en “joint ventures “wat plaasvind tussen sekere
prominente regeringsamptenare en vriende, (gelykes m.a.w.) van die
onderskeie lande. Net mense (gelykes) wat in bevoorregte posisies is
om sulke transaksies aan te gaan, kan uiteraard betrokke raak. Onthou
jy die aanhaling “wrong never lies in unequal rights, but lies in the
pretention of equal rights” ?
“Voedsel vir die armes-programme” volg, wat die een ná die ander
misluk in Afrika omdat die regeringsamptenare en ander gelyke vriende
wat effens meer gelyk is as die ander gelykes, net vir eie gewin dié
kos versprei en verkoop soos dit hulle pas. Dit is ‘n spiraal dié wat
uiteindelik maar weer net destruktief inwerk op Afrika. Maak bedelare
van die naïewe mense van Afrika, wat dan uiteindelik maar weer bakhand
moet staan en vir ander witmanne van ander lande uit die Europas en
Amerikas vra om pap in sy bord te kry...
Abraham Lincoln het eenkeer gesê : “He reminds me of the man who
murdered both his parents, and then, when sentenced was about to be
pronounced, pleaded for mercy on the grounds that he was an orphan.”
So tipies van die situasie in Afrika… wanneer die betrokke land (soos
Zimbabwe) in duie stort, dan wil die mense weet maar waarom die
allerverskriklikste lyding hulle en hulle families tref, en waarom die
ekonomie knak, en waarom die lewe hel geword het in hulle verarmde
gemeenskappe… en dit nadat dieselfde lotsbeklaers hulle dan beywer het
vir die dinge deur saam te gaan met hulle regering se
selfvernietigende beleidsrigtings en strategieë om bv. die landbou
dood te druk…boere land-uit te jaag, die gans wat die goue eiers lê se
lewe uit hom uit te wurg…
Nie lank hierna, sleep die burgers hulleself met moeite oor die
stowwerige strate en leë markpleine van ‘n flenter ekonomie, ‘n
stukkende land… Selfvernietiging volg op die uitdeel van waardevolle
landbougrond aan onbevoegdes wat nie die vermoë, ambisie of werklike
drang het – om watter rede ook al – ‘n suksesvolle boer /
voedselprodusent / of werkverskaffer in die landbousektor te wees
nie.
Verander die negatiewe propaganda. Kry ‘n ander voertuig vir politieke
oorlewing, en leef.
Buchan is ‘n verdomde fraud. Hy is ‘n misleier en ‘n
valse profeet wat leuens vertel, wat blatant lieg oor
die Bybel en wat valse voorspellings maak - wat die
blankes tydelik troos en valse hoop verskaf. Buchan
is laakbaar om die minste te sê.
Ek gee hom wel hierdie bietjie krediet, naamlik : Al
“goed” wat hy gedoen het, ..was om mense aan die
Evangelie van Jesus Christus voor te stel en hulle te
herinner om slegs op God te vertrou en om bedag op
sekere sondes te wees. Mooi so.
Die jammer deel is dat hy júís hierdie mooi boodskap
MISBRUIK het om daarin [ingemeng – nét soos mens
onopmerklik en subtiel 1% drek met sjokolade roomys
meng] / daarmee saam die Leer van Bíleam (vermeng-
ingsleer) ; Teosofie (gelykheid en humanisme) en libe-
ralisme / politieke korrektheid te bevorder.
Hy (laat) lok tienduisende mense na ‘n rugbystadion in
die naam van Jesus. Dan gebruik (misbruik) hy hierdie
perfekte geleentheid (as voertuig) om die desperaatheid
en gevolglike geestelike afhanklikheid van die deursnit
blanke uit te buit, sodat hy hulle subtiel kan breinspoel,
troos en valse hoop verskaf (paai en sus).
Soos ek voorspel het, het hy weer van hierdie uitsteken-
de geleentheid gebruik gemaak om die blankes aan hulle
neuse rond te lei. Hy het sy ware en verskuilde polities-
korrekte agenda tentoongestel – sonder dat iemand dit
agterkom. Ja, hy het die blankes wéér daaraan herinner
dat hulle tog nié die arme Kommunistiese (...antichris),
Azaniese Regering se belasting geldjies moet terughou
nie. Ja, hulle moet betáál ! - Dít, terwyl hy 71 000 suc-
kers elk 30 Rand laat betaal om te (kan) bid, sodat hy
hulle boonop kan belieg, paai, sus en breinspoel. Ja, hy
bullsh!t 71 000 blankes en dan vat hy boonop hulle geld
daarvoor. Wow ! Vir plein boereverneukery en skelmgeit
moet hy darem ‘n paar ekstra punte verdien. - Dit wys
mens net weer wat ‘n patetiese, moroniese en gebrein-
spoelde tropdier die deursnit blanke van Azanië is...
Buchan se uitkaksessie was goed beplan en eensydig.
Hy het nie versuim of geaarsel om die sondige blankes
eers behoorlik uit te kak nie, terwyl hy weer eens won-
derbaarlik (sic!) en gerieflik vergeet het om sy geliefde
Kommunitiese, Azaniese Bobbejaanregering (sy “base”)
se godverdomde en barbaarse optredes en “standaarde”
aan te spreek. – Dit is duidelik dat die blankes nog nie
“skuldig genoeg” voel oor die sg ‘sondes van apartheid’
en die naturelle se “agtergeblewendheid” nie.
Ja, terwyl hy die blankes daaraan herinner het om hulle
hardverdiende geldjies in die bedelende vuil Afrika-bak-
handjie van hulle Kommunis-Regering te plaas, het hy
gerieflik vergeet om sy geliefde Kommunistiese mees-
ters oor die vingers te tik – want vir daardie hardver-
diende belastinggeld kry mens so te sê vlokkol terug...
Kyk maar : Die paaie is vol gate ; die pizzaman is vin-
niger as die polisieman by jou voordeur ; die krimineel
het meer regte as die slagoffer ; die howe is oorvol ter-
wyl dossiere op strepe verdwyn ; die polisiemanne en
verkeersmanne en soldate staak terwyl hulle skote op
/ tussen die publiek op hoofpaaie afvuur ; dienste raak
al hoe meer pateties – jy betaal maar jy kry vlokkol ;
selfs die polisiekommisaris is korrup met kriminele as
vriende ; die tronke is oorvol terwyl daar hordes ont-
snap of eenvoudig vrygelaat word ; miljoene rande
verdwyn daagliks uit die staatskas uit en die oorgro-
te meerderheid stadsrade is bankrot en, en, en, en...
Maar oor al hierdie bostaande dinge (en daar is nog
báie meer as dit...) het ou Eerwaarde Aartappelmoer
nie één keer sy profetiese bek gerek nie ! - What a
firkin Bigot !
Dít alles, terwyl hy gerieflik versuim het om die Bybel
hieroor te kwoteer. Die Bybel maak dit baie duidelik...
Mark. 12: 17 : “Toe antwoord Jesus en sê vir hulle :
Betaal aan die keiser wat die keiser toekom, en aan
God wat God toekom. En hulle was verwonderd oor
Hom.”
Wel, eerstens hét ons nie ‘n ‘keiser’ nie ; en tweedens
vat (roof) hierdie onbevoegde Kommunistiese Regering
reeds báie méér as wat hulle toekom !
Verder...
Buchan verklaar diskriminasie en apartheid (dws volks-
nasionalisme) as sg “sonde” ...terwyl die Bybel openlik
pro-diskriminasie en pro-apartheid en anti-vermenging
is. Selfs Christus spreek openlik Homself teen die Leer
van Bíleam uit...
Openb. 2: 14 : “Maar Ek het enkele dinge teen jou :
dat jy daar mense het wat vashou aan die leer van
Bíleam wat Balak geleer het om ‘n struikelblok voor
die kinders van Israel te werp, naamlik om afgods-
offers te eet en te hoereer.”
In hierdie bostaande gedeelte word daar verwys na
die gebeure in Numeri 25 – waarna Paulus ook ver-
wys in 1Kor. 10:8 waar die term “hoereer” spesifiek
verwys na vermenging (integrasie).
Buchan se openlike keuse en aanmoediging, naamlik
om die Polities-korrekte wye pad (van humanisme en
liberalisme) te kies, pas mooi by die onderstane ge-
deeltes in...
Matt. 7: 13-17 : “Gaan in deur die nou poort, want
breed is die poort en wyd is die pad wat na die ver-
derf lei, en daar is baie wat daardeur ingaan. Want
die poort is nou en die pad is smal wat na die lewe
lei, en daar is min wat dit vind. Maar pas op vir die
valse profete wat in skaapsklere na julle kom en van
binne roofsugtige wolwe is. Aan hulle vrugte sal julle
hulle ken. ‘n Mens pluk tog nie druiwe van dorings of
vye van distels nie ! So dra elke goeie boom goeie
vrugte ; maar ‘n slegte boom dra slegte vrugte.”
2Tim. 4: 3-4 : “...want daar sal ‘n tyd wees wanneer
hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat
hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle ‘n menig-
te leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede,
en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend
tot fabels.”
Wat Loftus aanbetref...
Die blote feit dat daar so te sê amper ‘n 100% blanke
teenwoordigheid was, staan opsigself in skrille kontras
met Buchan se subtiele bevordering van rassegelykheid,
rasseverbroedering, eenmaking en versoening. - Ja, dit
skreeu ten hemele teen Buchan se verskuilde liberale a-
genda. Daardie groot foto in die Beeld van die skare van
71 Duisend blankes is in werklikheid ‘n massiewe rassis-
tiese dwarsklap in Buchan se liberale bakkies. - Want dit
bewys net weer eens WIE die persone (ras) is wat ang-
stig en desperaat na húlle God smag. ...Dit wys wie die
ware onderdruktes is wat tans so hard deur hulle God
(JHWH - die God van Israel) GESTRAF word - nét soos
die hordes voorbeelde in die Bybel - waar God Sy volk
Israel laat straf het met die einste gruwelike volke van
die land - waarmee hulle vermeng het en hulself mee
verswaer het. .....Ja, want hierdie volkie is nét so lief
daarvoor om met die naturel te vermeng, verbroeder
en te sosialiseer ! Sies ! Julle behoort dáároor skaam
te kry !
Selfs Buchan adverteer onbeskaamd dat hy 'n deurge-
trapte liberalis is - met sy sogenaamde hawe / kliniek
vir swart vigswesies wat hy op sy plaas bedryf - waar
hy met trots die getalle van die naturelle help bevorder.
Sies !
En dan kom Buchan ...en hy “profeteer” (beloof) vir sy
naïewe volgelinge dat hulle geliefde Azanië sg deur God
“geseën” (sic!) gaan word - so asof God die 60 Miljoen-
plus naturelle se hartjies (en genetika) eweskielik gaan
“verander” sodat hulle die beskaafdheid en lieftalligheid
vanself sal word. Ha !
Blankes :
Ek stel dit reguit aan julle, dat die enigste ware won-
derwerk wat sal móét gebeur, is as hierdie einste 60
Miljoen-plus geliefde ‘naturel-broers’ van julle, eers fi-
sies sal verdwyn. Want anders is daar géén hoop vir
vrede in Azanië nie. Julle sál blóéi en aanhou bloei –
totdat hierdie wonderwerk gebeur het !
Hoe meer en meer julle jul geliefde ‘Afrika-broers’ in
prop met aalmoese, kos, klere, komberse, medisyne,
geld en met daardie algemene gatkruiperigheid – so
asof julle die naturelle se getalle vanaf 60 Miljoen na
120 Miljoen wil verdubbel – hoe méér sal die natutel-
le julle verdruk, beroof, verkrag, martel en uitmoor !
So, ...ek het effense slegte nuus vir Buchan, en nóg
slegter nuus vir ál daardie 71 000+ blankes : Hier in
julle geliefde Azanië gaan julle nog méér bloei as tans.
Ja, ...die huidige toestande is maar net die begin van
die smarte. Die gróót kak gaan nog wyd spat wanneer
dit die Azaniese waaier ordentlik tref. Wag maar. Ons
sal sien wie was reg en wie was verkeerd. Tyd sal leer...
Die (beter en/of) nuwe (God) se Koninkryk om te verhoog ?
Vorentoe vervorming (aansluiting) voorstel wenk (Inisiatief)
-
Die vry en/of regverdige blou-groen lig, word hiermee gegee.
Aan Media en/of Aangename uitkoms Bereiking (Lede en/of)
Leiers.
Voor, tydens en/of na,
die hou van,
Benodigde,
en/of Vereenigde (Volksgroep(e) en/of) Nasie(s) Ontmoeting(e),
en/of
debat(te), menings peiling(e), referendum(s), en/of verkiesing(e).
01.
Die vry en/of regverdige blou-groen lig, word hiermee gegee.
Aan Media en/of Aangename uitkoms Bereiking (Lede en/of)
Leiers.
Om net so te vervorm,
soos wat huidiglik die geval is.
En 'n vervormings teken te plaas,
voor, tydens en/of na,
Aangename uitkoms (Organisasie(s) en/of) Sentrum(s),
waar Vorentoe vorvormings advies wenk(e) nodig is,
om te vervorm,
van, (verder as), en/of na.
02.
Die vry en/of regverdige blou-groen lig, word hiermee gegee.
Aan (Godsdienstige, Geestelike en/of) Inter-godsdienstige,
(Lede en/of) Leiers.
Om Heilige Geskrifte te vervorm,
van, (verder as), en/of na,
Planeet, (Ster en/of) Sonne Stelsel,
(Ster en/of) Sonne Stelsel Groep,
Heelal, Hemelruim, Kosmos, en/of (Wêreld).
Voor, tydens en/of na,
die vry en/of regverdige vervorming,
van die Onse Vader, (vanuit die Christelike Bybel, Matt. 6 v 9-13),
(en/of verkose dienslewering dokument),
van, (verder as), en/of na,
(God) se Koninkryk, inklusiewe vlak(ke),
(Die hernumering van (Inisiatiew(e)), is soos verkies, en/of welkom).
Voor, tydens en/of na,
beraadslaag (is), is en/of gaan word,
met (Lede en/of) Leiers van -
G-20, G-8, G-7 (Lid), en/of EU, VSA, VK Land(e),
(indien wel nodig),
en/of
(soos verkies en/of ondersteun).
(Hoop dit help. )
(Sien dit help. )
(Saam vir 'n (beter en/of) nuwe toekoms. )
(Staan op / Gaan vorentoe,
vir die reg, kontinuiteit, kwantiteit en/of kwaliteit van Lewe,
asof dit U (eerste, laasste en/of) middelste geleentheid kan wees. )
(By voorbaat baie dankie. )
(U ondersteuning, (in die verband), sal inniglik waardeer word. )
((Ondersteun) ontwikkel en/of gestuur,
voor, tydens en/of na die lees van,
die ((huidige), huidige, beter en/of) nuwe,
Bagavad Gita,
Upanishads en/of Vedas,
(Dhammapada),
Heilige Koran,
Send-Avesta,
(Torah),
en/of
(Christelike) Bybel. )
(Indien hierdie 'n Vorentoe vervorming (aansluiting) voorstel wenk
(Inisiatief) is,
lees aub. van bo na onder, links na regs. )
(Hiermee word bonus prys(e) vry en/of regverdig versoek.
In die vorm van sakgeld.
In die gebruik van 'n sekere gedeelte daarvan.
Om mee vorentoe te kan gaan,
(indien wel nodig, indien wel). )
Hierdie brief kom uit die Beeld - Wonder of ek maar vir die 2 'n kamer by 'n
goedkoop Formula F1 Hotel moet bespreek. - Ek is nou redelik naar, waar is
my pakkie valoid's ?
Theresa Welgemoed, Skukuza
Ek wil vir oudpres. Nelson Mandela lang, maer boerbeskuite bak vir sy 90ste
verjaardag. Met hope anys.
En ek wil hom om verskoning vra. Namens soveel ander wat nie die moed het om
dit te doen nie. Ek wil vir hom die pad van vryheid loop; 'n tweede keer. Ek
wil vir hom 'n droom waar maak.
Ek wil vir hom wilde vygies pluk. Om saam te dra. Om te ruik. Om te onthou.
Ek wil vir hom die wind vang en toebind in 'n streepsak.
Ek wil hom vry maak van hierdie aarde want hy is so 'n goddelike wese in my
oë. Ek wil vir hom vrede bring.
Ek wil sy handtekening vra - verewig op papier. Ek wil vir hom 'n vlinder
vang - sommer maar net.
Ek wil vir hom 'n hawe wees sodat hy altyd veilig, gekoester, geborge van
die wêreld kan wees. Ek wil vir hom 'n gebed wees. Ek wil vir hom 'n huis
wees waar die lig altyd brand.
Ek wil vir hom vergifnis bring. Ek wil vir hom 'n hartjie van hout gee - vir
ewige liefde. Ek wil hom toevou in 'n karos - beskerm teen die koue. Ek wil
vir hom goeie gesondheid gee. Ek wil vir hom 'n granaat pluk - met rooi-ryp
peulende pitte.
Ek wil hom vra vir 'n foto - waar hy lag met kraaie om sy oë. Ek wil vir hom
'n gedig skryf omdat hy die waarde sal besef.
Ek wil vir hom 'n tafel dek - gul onder koelte bome. Ek wil vir hom 'n
storie lees wyl hy agteroor sit met sy oë toe.
Ek wil vir hom 'n koppie rooibostee maak met 'n skeutjie heuning by. Ek wil
vir hom 'n engel stuur - oor strate heen - om te waak oor hom.
Ek wil vir hom 'n kniekombersie brei, vir eendag, op sy oudag, wanneer hy
sit en tuur op die stoep. Ek wil vir hom 'n vuurvliegie vang in 'n
Consol-bottel: om lig te maak daar waar sy oë nie meer kan sien.
Ek wil vir hom 'n kristal ophang aan die naaste tak sodat die son daar deur
kan dring.
Ek wil sy held wees soos wat hy vir my is.
Ek wil 'n glasie skink en 'n heildronk drink op hom - sy Madiba magic!
skutter 68474790 K
D-Kompanie uit die kommando vir Bloemfontein-distrik
het die naweek pas gekry
die eerste skurfte van geweld
reeds barsies in die kolf van sy slape
sprei venynig skrootfyn oor die sneller onderlip
in loopgrawe verskans swel sy takdun enkels
skuil sy oortromme en tong
klawerkoeëls onder sy vingers
klanke van geweerloopfluite
en ‘n hewige opmars van simbale oor die veld
daars ‘n vreemde vrees in my voetsoldaat se oë
die skertsblou verdonker halt gespanne
in baretkakie saluut
vanuit my arms mortier sy liggaam telekse van onrus
en veldmyne
die hele huis ruik meteens na oorlog
soggens is daar bloed aan die takke
en kry ek soms my skutter buite
sy geweer soos ‘n varkblom in sy arms
sy skouers weerloos laai ek sondagaand by die kamphek af
en keer magteloos
en pasloos terug
om met blote bestaan
‘n toekoms vir sy ondergang te bou.
Ek sien in Ballito spoel daar rou riool in die see in. Ek hoop nie jy het
daar gaan swem en is bewusteloos geslaan deur 'n tien pond drol en lê nou
met geheue verlies in die hospitaal nie.
Ek sien deesdae so in die verbyloop nogal baie
rugby op die TV, veral noudat my man die Currie-
beker wedstryde kan volg ( al is dit 'n paar dae
nadat dit oorspronklik gespeel is.) So elke dan
en wan sien mens dus cheerleaders optree. Ek
was nog nooit 'n bewonderaar van cheerleading
by sportsgeleenthede nie. Maar dis blykbaar
'n instelling in die VSA, en word as 'n soort sport
beoefen. Maar die vreeslike skamel geklede
cheerleaders wat ek op die sportsvelde in SA
sien, is darem eens te veel vir my. Dit tref mens
as amper pornografies, so vreeslik skamel
gekleed is hulle. Ek dink ook in hulle poging
om die Amerikaners na te aap, verstaan hulle
die verskynsel heeltemal mis. Dis nooit 'n
goeie idee om die Amerikaners na te aap nie.
Gedurende die hippie-jare het ons eenkeer
'n gesin Afrikaans hoor praat hier in Ontario.
Die seun by die ouers was aangetrek soos
wat hy gedink het 'n hippie behoort te lyk.
Die jeans en die bandjie om die voorhoof.
Maar dit was baie duidelik dat hy die klere
'n dag of wat gelede nuut gekoop het.
Hy het die punt dus heeltemal gemis. En
effens pateties gelyk.
Wanneer hulle sokker in SA speel,
is daar dan ook cheerleaders?
uw land schijnt een nest van misdadigers te zijn met een paar witte
mensen die orde vechten te houden. Medelijden zijn er verraders
eveneens tussen de witte mensen. De rest van de beschaafde wereld zal
hun ogen openen en dat zal ten gunste van de Europeanen in Zuid-Afrika
zijn.
‘Bosoorlog was noodsaaklik en die Boereoorlog was veel erger’
Jul 10 2008 07:08:55:317PM - (SA)
Herman Scholtz
Bloemfontein. – Hy wil nie die trauma, post-traumatiese stres “en
allerhande ander sindrome” misken nie, maar mense moet besef die Anglo-
Boereoorlog was baie erger as die Bosoorlog.
So het genl. Jannie Geldenhuys, voormalige weermaghoof, vandeesweek in
’n bespreking oor die oorlog op die Volksblad-kunstefees op die kampus
van die Universiteit van die Vrystaat gesê.
“Ek het baie simpatie met mense wat hul oog of ledemate verloor, of
geliefdes aan die dood afgestaan het, maar mense moet die Grensoorlog
in perspektief plaas.
“Daar is baie meer mense in die Boereoorlog se konsentrasiekampe dood
as wat in die uitgerekte oorlog in Angola die geval was.”
Dr. Louis Bothma, skrywer van Die buffel struikel, het aan die gehoor
van sowat 100 mense gesê hy ervaar dit anders.
Hy het gesê hy is as kind geïndoktrineer om te glo dat die wêreld uit
twee dele bestaan – “die bose Ooste, wat Bybels verbrand en die goeie
Weste, wat aan ons kant is”.
“Ons is met genadelose geweld deur ons eie mense behandel en ’n groot
groep veterane ervaar vandag nog trauma oor wat in Angola gebeur het.”
Mnr. Koos Greeff (56), ’n oorlogsveteraan van Bloemfontein, het ná die
bespreking gesê hy vind dit nog baie moeilik om sin te maak van sy rol
in die oorlog.
“Ek het mense geskiet en daar is op my geskiet. Ek het vriende in
Angola verloor.”
Hy wou by Geldenhuys weet of die oorlog die moeite werd was, waarop
Geldenhuys geantwoord het dit behoort nie eens ’n debatspunt te wees
nie. “Natuurlik was dit die moeite werd. Die oorlog was absoluut
noodsaaklik. As dit nie vir die oorlog was nie, sou ons vandag baie
slegter af gewees het.”
Geldenhuys het beklemtoon dat die Grensoorlog in die konteks van die
Koue Oorlog gesien moet word.
“Die (voormalige) Sowjetunie wou van (die voormalige) Suidwes ’n klein
Kuba maak,” het hy gesê.
Bothma het gesê dit is belangrik dat die veterane praat oor wat gebeur
het.
“Ons het destyds dokumente geteken wat gesê het ons sal nie uitpraat
nie, maar niemand het vir ons gesê wanneer ons daaroor mag begin praat
nie.”