ou gekoesterde voornemens het die geneigdheid om aan die begin van 'n
nuwe jaar akuut te word. Vanjaar is die regte tyd om ou kennisse weer op
te soek.
Kom ons hou vir 'n slag een groot bymekaarkoms. Wat het ons nodig vir
die geleentheid?
- Volledige adreslys sodat almal genooi kan word.
Help hiermee asseblief. Ek het nog heelwat name sonder adresse.
- Wanneer sal dit jou pas?
Twee datums wat uitstaan is 4 - 6 Julie 1997 en 11 - 13 Julie 1997.
Maak jou keuse en laat weet asseblief.
- waar hou ons dit?
Pretoria of Thabazimbi - laat weet asseblif.
- Is jy bereid om met die reelings te help?
Antwoord so spoedig moontlik by ondervermelde adres of kontak my by een
van die volgende:
Posbus 4013, Tygervallei, 7536
Tel: (021) 949 6400 (W)
(021) 913 3427 (H)
Faks: (021) 949 6404
E-Mail: joh...@citadel.co.za
Ek hoor graag van jou.
Groete
Johan Kruger
============================================================ =============
Hierdie stuk is namens Johan Kruger geplaas en ek onderneem om navrae
wat dalk direk na my per e-mail gestuur sou word, na hom aan te stuur.
My E-Mail adress is johan.vanv...@sasol.com of vvoj...@sasol.com
> En dan probeer Leendert nog wegkruip agter
> verintellektualiserings - vir Biko probeer uitwys as
> 'n rassis.
Wriemel, Gloudina, skel my uit en maak dit wat ek sê af as
"verintellektualiserings".
Die feit is dat jy en julle hierdie ng gebruik as 'n forum om jul eie agenda
te propageer. Om mense wat nie jul goedkeuring wegdra nie te teer en te veer.
In die modder te smeer en te trap dat die snot spat.
Met dawerende gejuig verkondig en propageer julle, ingevleg by die waarheid,
leuens waarop julle uitgevang is (ek wag nog dat jy die aantyging aanspreek
dat mense in Suid-Afrika verbied is om deur die medium van hul moedertaal te
leer).
Maar kyk hoe gou vou julle as iemand jul leuens toets met net 'n krieseltjie
feitelikheid hier en daar.
Kooos met die integriteit van 'n bok (hy storm net as mens jou rug draai) hap
na mens se hakskene met irrelevanthede - of verdwyn stil-stil om te kyk of jy
nie wil loop sodat hy dit weer op die forum kan waag nie.
xfiles kondig aan dat iemand wat sy heilige verontwaardiging bevraagteken
"deur en deur sleg" is, en weier om so iemand se uitsprake te lees (sy goeie
reg - en pragtige kommentaar op die gesag van _sy_ uitsprake). Hy gaan
verder en verkondig dat ek afgedank behoort word - nie vir my oortuigings
nie, daarvan weet hy niks. Maar omdat ek bepaalde, toetsbare, feitestellings
maak wat nie sy vooroordele steun nie! Watter wonderlike menseregte-aktivis,
hierdie xfiles.
En jy, Gloudina, maak toetsbare feitestellings af as "verintellektualiserings".
Sonder enige poging om die gestelde feite te toets of te weerlê.
Jy wat my beskuldig dat ek Biko "probeer" uitwys as 'n rassis. Ek het dit
gedoen aan die hand van 'n teks wat iemand anders op die nuusgroep gesit
het. Jy is veel beter bekwaam as ek om die stukkie teks te ontleed vir die
betekenis daarvan. Maar dit doen jy nie. Jy vat die kortpad en maak my
stelling af as "verintellektualisering".
Soos kooos, daardie intellektuele reus, maak jy totaal
ongegronde beskuldigings wat direk weerspreek word deur my bydraes op
hierdie nuusgroep - dat ek kwansuis sou beweer dat "Verwoerd se hande
leliewit" is.
In 'n bizarre poging om te vermy dat jy 'n leuen oor Bantoe-onderwys (voos
soos dit was) aan die kaak stel, vertel jy 'n verhaal van patroniserende (wit?)
onderwysers wat weet wat die beste is vir 'n swart kind en sy ma. Met die
emosionele atmosfeer geskep (maar met iets wat geen snars verband hou
met Bantoe-onderwys nie), gaan jy dan voort met 'n aanval op die etniese
universiteite. So kwesbaar vir kritiek as wat hul bestaan was, is jou retoriese
tegniek suiwer demagogies - die ding waarvan xfiles __my__ beskuldig!
Jy patronize vir Samuel Mdlalose en sy ma. Jy patronize vir Biko. En jy
patronize vir my. En oor die menseregtelike reinheid al dan nie van _my_
hande het jy 'n smoel vol!
Maar: Het jy Biko al gelees? /I write what I like/.
Daarin praat Biko self oor homself. En daaruit sal jy my stellings kan weerlê
as dit weerlegbaar is.
Maar nee, dis makliker om die cosy images wat jy self geskep het te koester en
enigiets wat dit bevraagteken af te maak as "verintellektualiserings".
Daardeur doen jy Biko geen eer aan nie, jouself nog minder, en jou standpunt
die minste van alles.
Betoon die man ten minste die respek om sy boek te lees, verdomp! Voordat jy
besluit wat hy wou wees of was!
>
> Something wicked this way comes en dis jy Leendert.
> Jy verdraai en vervals.
> Ek vir een sal jou pos nie meer lees nie, Ek hoop jou base lees dit wel en
> onthef jou direk van al jou take. Jy is deur en deur sleg.
> Xfiles.
He He ou Xfiles. Lyk my die Leendert kerel se skrywe is 'n bietjie na aan die
been vir jou. Dit is somtyds nogal 'heavy' maar die ou kan ten minste redeneer
met al die nodige akademiese en Afrikaanse agtergrond (lyk dit nou van my kant
af (as 'n pleb)). Hoe voel jou eie medisyne? Is die Xfiles nie oorspronklik 'n
ondersoek van die onbekende nie? Miskien moet jy jou naam verander.
Hou so aan Leendert - jy bring bietjie balans in die groep, die ander spul
hierop redeneer my te maklik in 'n hoek vas (ek was nog maar altyd 'n bietjie
stupit as dit by stry kom). En ten minste is die groep darem weer lewendig vir
'n verandering.
In article ,
xfi...@xs4all.nl says...
>
> Something wicked this way comes en dis jy Leendert.
> Jy verdraai en vervals.
> Ek vir een sal jou pos nie meer lees nie, Ek hoop jou base lees dit wel en
> onthef jou direk van al jou take. Jy is deur en deur sleg.
> Xfiles.
Asseblief, Xfiles, moenie sulke dinge sê nie.
Ek is dankbaar dat Leendert op die nuusgroep is,
dankbaar vir die "argumente" tussen hom en Koos,
dankbaar dat Lou nou en dan inspring en vir ons
almal regwys. Uit so 'n oop soort gesprek vind ek
brokkies informasie oor wat in die huidige SA aan-
gaan, wat ek op geen ander manier kan kry nie. Dis
hierdie soort oop gesprekke wat ek dink in die jare
van apartheid nie gevoer is nie. Die enkele kere wat
ek in SA was gedurende die tyd, het my ongetwyfeld
diep Christelike Afrikaanse vriende weggeskram van
dinge met my te bespreek. Hulle was duidelik bang.
Iets wat my oortuig het dat SA 'n fascistiese staat ge-
word het. Iets wat ek dink SA op die oomblik nie is
nie. Of dit een gaan word, sal ons nog moet sien.
Ek is geinteresseerd in 'n gedagtewisseling oor
"ikone." Ook oor die "demonisering" of "reifikasie"
van ikone. Ons vat nou maar die voorbeeld van Biko.
Leendert sê self dat die persepsie van die man in die
straat oor wat met Biko gebeur het, een van die redes
was dat die ou bedeling ineengestort is. Biko het dus
ikoon geword. Nie net in SA nie. Deur die konserte
teen apartheid in London, deur Peter Gabriel se lied,
het daardie ikoon voete gekry. Dom, dom regering wat
die teelaarde geskep het vir so 'n ikoon om te ontstaan,
en dan voete te kry. Dis een van die dinge waaroor ek
die meeste skaam is. Nie die wreedheid van die ou
regering se beleide nie, maar hulle domheid. HULLE
DOMHEID. Ek probeer somtyds myself oortuig dat
hulle 'n bende Afrikaners en ver-regse koloniale
Engelse was, gemanipuleer deur die CIA. Maar niks
neem my woede weg teen hulle nie. Hulle het iets van
my gesteel: die goeie naam van die Afrikaner.
Leendert is natuurlik nie die eerste persoon wat die
ikoon Biko wou demoniseer, of de-reifeer nie. Erens het
ek gelees van 'n swart vrou wat 'n verhouding met hom
gehad het, en wat vertel het dat hy bietjie van 'n ladies-
man was. So selfs in die swart gemeenskap gaan die proses
aan. Dis 'n nuttige proses wat moet aangaan. Maar 'n mens
moet altyd, op amper wetenskaplike manier, kennis neem
van die kragwerking van die "ikoon", wat ook die werklik-
heid agter so 'n persoon is.
U kan Boerenuus se nuus daagliks ontvang via die E-pos stelsel
Stuur 'n boodskap aan:
bo...@boer.co.za
Met die inhoud
Subscribe boerenuus jou_epos_adres
(Boernews vir engels sprekendes is ook beskikbaar)
subscribe boernews your_email adre
Radio PretoriaNUUSKOMMENTAAR, DINSDAG 4 FEBRUARIE 1997
Teen hierdie tyd is dit vir elke Boere-Afrikaner reeds duidelik dat
die
eens florerende land verval in 'n derdewêreldstaat soos die
meerderheid
state in Afrika. Die vraag word onwillekeurig gevra waarom strukture
so
vinnig in duie kan stort as dit etlike jare gelede nog stewige
instellings was. Word dit van naderby bekyk vind ons talle redes
waarvan
die belangrikste moontlik die volgende kan wees:
As gevolg van owerheidsbeleid word ongekwalifiseerdes op grond van
velkleur in poste aangestel wat voorheen deur hoogs opgeleide
personeel
beklee was. Verder moet in ag geneem word dat daardie strukture
opgerig
is deur verantwoordelike mense, wat streng maatreëls getref het om die
uitbouing daarvan te bestendig en uit te bou, en diegene wat gebruik
gemaak het van die strukture, was nog altyd bereid om vir die dienste
te
betaal volgens ooreenkoms.
Dink maar aan hoe groot nywerhede in die land tot stand gekom het.
Yskor
het met redelike nederigheid 'n begin gemaak, net soos wat daar oor
dekades groei getoon is deur bankiers, versekeringsinstellings,
nywerhede
en sakeondernemings. .../2
Groot kettingwinkels het geleidelik gegroei tot wat hulle vandag is.
Knap bestuur en uitstekende dienste wat gelewer is was hiervoor
verantwoordelik.
Nou bly die vraag waarom soveel instansies ewe skielik nie staande kan
bly nie. Die antwoord is eenvoudig. Hierdie strukture word deur
onopgeleides bestuur terwyl dit noodwendig lei tot swakker diens, en
dit
lei tot kleiner ondersteuning van diegene wat altyd hul geld daar
spandeer het. Van die talle voorbeelde wat vermeld kan word, is die
heel
beste voorbeeld juis die eertydse SAUK-TV diens. Namate die diens
verswak het, het mense geleidelik in verset gekom en gevolglik nie
meer
hul lisensiegeld betaal nie. Dit het daartoe aanleiding gegee dat
daar
vandag meer as 60 % van TV-eienaars nie meer lisensiegelde betaal nie.
Die gevolg is dat die diens net verder verswak vanweë 'n tekort aan
fondse. Elke ander bedryf in Suid-Afrika wat die beleid toepas soos
deur
die regering voorgeskryf word, staar dieselfde lot in die oë.
Ons sien hoe hospitale gebuk gaan onder hierdie werklikheid. Ons
verneem
van staatskole wat wag op hul voorskotte van die staat. Daar is groot
probleme in die polisiediens vanweë die feit dat onkundiges die
oorsaak
is dat die begroting nie klop nie, en die noodsaaklike dienste
derhalwe
nie gelewer kan word nie. .../3
Te midde van dit alles, bly die Boere-Afrikaner nog redelik passief,
behalwe vir die enkele CVO-skole wat tot stand gebring is omdat ouers
die
verswakking van standaarde in staatskole nie aanvaarbaar vind nie. 'n
Verdere voorbeeld is hospitale. Mense wat in staatshospitale opgeneem
word, besef wat die toestande is, en dat dit 'n onhoudbare situasie
geword het.
Die feit dat CVO-skole in sekere gebiede geweldig groei en dat privaat
hospitale genoodsaak word om uitbreidings aan te gaan, spreek
boekdele.
Dit bewys nie net dat daar by veral Boere-Afrikaners 'n ingewortelde
behoefte bestaan om van gehaltediens gebruik te maak nie, maar
bevestig
ook dat Afrika-standaarde altyd onaanvaarbaar sal bly vir ons volk.
In die lig hiervan kan ons dus die stelling maak dat Boere-Afrikaners
bereid sal wees om weg te beweeg van huidige strukture indien daar
alternatiewe geskep sou word deur ons volksgenote. Dit is opvallend
dat
staatskole toenemend verswart en standaarde daal weens die groot
klasse
en die taalgebruik, sowel as die bedenklike opleiding van bepaalde
onderwysers. Hierteenoor is CVO-skole met hul goeie leermeesters,
streng
dissipline en aanvaarbare opvoedingspeile besig om van krag tot krag
te
gaan.
.../4
Dit laat ons dus met een oplossing : Vestig nuwe strukture op elke
lewensterrein. Soos wat ons volk ons onttrek uit bestaande strukture,
so
sal die huidige strukture net vinniger kantel. Elke struktuur wat
Boere-Afrikaners vestig moet privaat eiendom wees. Daardeur kan
verseker
word dat volksgenote die seggenskap daaroor kan behou. Uiteindelik
sal
dit die enigste manier wees waarop ons mense 'n aanvaarbare
lewensstandaard sal kan handhaaf, getrou bly aan ons ideale, en ook
koersvas voortgaan op pad na ons volksvryheid.
Solank as wat ons net kla oor hospitale terwyl ons self die
alternatiewe
kan skep, sal ons verder blootgestel word aan die dalende mediese
sorg
van elke volksgenoot. Solank as wat ons ons kinders toelaat om te
vermeng met nie-volksgenote, solank onderwerp ons hulle aan
kondisionering en laat ons toe dat hulle saggemaak word vir vreemde
afgodery.
En solank ons nie bereid is om ons eie nywerhede te vestig, en ons eie
handelsake uit te bou nie, solank sal ons onderwerp wees aan die
prysstruktuur van vreemdes wat meer van ons swaar verdiende geld neem
as
wat regverdig is.
..../5
Ons eie finansiele instellings moet dringend gevestig word. Die hulp
wat
ons kan ontvang uit instellings soos Eerste Volksbank, Volkseie
Beleggings en andere, verdien elke volksgenoot se dringende aandag.
Intussen voer ons hulle vet wat besig is om ons uit te mergel.
Die tyd het aangebreek om 'n ware ekonomiese kongres te hou waarin
hierdie beplanning vaste vorm kan kry sodat ons uiteindelik vry en
onafhanklik kan wees voor die ganse mensdom.
Interresante nuusbrokkie vir die wat oorsee is en nie die plaaslike
koerante op die net lees nie:
Wouter Basson, voormalige generaal in die weermag en een van die
hoofde van die geneeskundige dienskorps tot baie onlangs en PW se
persoonlike lyfarts in die jare tagtig, is in die hof vir
dwelmsmokkelary.
Hy is betrap in 'n lokval dat hy (na bewering - die saak moet nog
voorkom) honderde Ecstasy tablette probeer verkoop het.
Die vermoede is dat hy dit vervaardig het en dat daar 'n laboratorium
iewers is, se die polisie.
Hy was ook nou verbonde met para-militere aksies in die verlede, se
die mense.
Die Waarheidskommissie se ook hy kan 'n sleutelfiguur wees.
Hy word gekoppel aan die moorde op mense soos Lubofski en Webster.
Hy is glo 'n hart-chirurg.
In elke geval, daar is deesdae 'n lekker Suid-Afrikaanse soek-enjin te
kry by www.gogga.ru.ac.za
Dit soek oor omtrent al die groot koerante (Afrikaanse en Engels) na
berigte oor 'n item.
Die droë bossies waai
taai taai in gelid
vorentoe skep die wind
die lied van die doedelsak
druk aan na die rante
waar die donderweer
vuurslag slaan teen
die swart ysterklip
tog het dit nie gereën nie
maar die wind het gaan l^e
Ons ken 'n man en sy vrou. Haar Skotse oupa
en sy Afrikaanse oupa het teen mekaar geveg in
die Slag van Magersfontein ( 11 Desember 1899.)
In die bostaande gedig marsjeer die skimme van
daardie Skotse soldate in gelid, hoor ons die geluid
van hulle marsmusiek, die flitse van hul kanonne in
die blitsende donderweer.
Gloudina Bouwer
Vertrou die Amerikaners om die bizarre, maar goedkoop antwoord plastiese
snykunde te vind. Die nuutste is om .....
presies 12 teelepels grondboontjie botter (die resep se ongelukkig nie
of dit opgehoop of afgeplat moet wees nie..) in 'n " ziplock" sakkie te
sit....dit voor by die bra in te sit....en siedaar...silikoon se
moses....:-))
Dit verskaf blykbaar die perfekte tekstuur....... nee julle "crunchy"
aanhangers ....dit sal nie werk nie!!!
Daar is natuurlik 'n paar ekstra voordele....as jy honger word kan jy
altyd 'n beskuitjie by die halslyn indruk...en 'n hoe proteine happie
geniet... moet net onthou aan watter kant die laaste geproe is sodat jy
nie later in die dag ongebalanseerd voorkom nie.....en .... met 24 tlps
grondboon botter kan jy altyd 'n uitnodiging rig en 'n partytjie he......
Dames wees verseker..... daar sal altyd iemand wees wat sal hulp aanbied
om seker te maak dat die "zips" weer ge"lock" is aan die einde van die
dag....:-)
Met 'n grondboon botter glimlag...:^)....(aantreklik is dit nie)
Mag julle 'n dag vol lag en energie he
Jou bewering dat mense in Suid-Afrika verbied is om deur hul moedertaal te
leer is een wat nogal dikwels te berde gebring word.
Dit is egter bewysbaar vals, en duisende mense weet dit.
Dit is een van die goort getal urban legends wat deur die jare rondom
apartheid geskep of gepropageer is deur teenstanders van apartheid, vir hul
eie doeleindes. Dinge wat wittes in Suid-Afrika geweet het is vals, maar wat
ander mense verkies het om te glo.
Daar is duisende ander voorbeelde. Soos die ANC Senator ('n Heel
ongesofistikeede vrou uit Venda, volgens my Venda-kontakte. Hulle is nogal
skaam oor haar.) wat die storie in die parlement verkondig het van die "white
afrikaans farmer's wife" wat geweier het om haar (swart vroulike) werknemer te
betaal. In 'n onderonsie gryp sy toe die werknemer se baba en voer dit vir
haar varke.
Sy is gevra om die storie te bevestig. Om hieroor in gebreke ty bly, sou
beteken dat sy vir die parlement gelieg het. Sy het tot vandag toe nie die
storie bevestig nie, en sover ek weet het sy Senator gebly vir die hele
kortstondige lewe van ons eerste en enigste demokratiese senaat.
Wanneer mense met galmende geskal dus vra "wat het julle gedoen oor
apartheid"? en verklaar "julle het mos geweet wat gebeur", moet jy hierdie
verskynsel in gedagte hou.
Die verspreiders van sulke gerugte het geen geloofwaardigheid gehad in die oë
van mense wat geweet het dat hulle leuens versprei nie. Wanneer hulle dus die
waarheid verkondig het, is hulle ook nie geglo nie.
Vir sover mense "nie geweet het nie" wat hulle redelikerwys wel moes weet, kan
jy die digte weefsel van urban legends soos hierdie, en die effek daarvan op
die waarnemingsvermoë nie buite rekening laat nie.
(Tolstoy het, in die konteks van die verwarring van die slagveld, na die
ekwivalente verskynsel verwys as die "fog of war". [War and Peace. Die deel or
die slag van Borodino.])
Nou is daar die in die gemeenskap wat vroom en heilig verkondig dat ons "die
foute van die verlede" moet erken en daarvoor boet.
Dieselfde mense, soos skerpsinnige kooos met sy vonkelende repartee (se moer),
openbaar hulself in hierdie poslys as mense wat bereid is om ter wille van 'n
poging tot 'n retoriese oorwinninkie, presies dieselfde soort leuens te
verkondig, en weier dan om die verantwoordelikheid daarvoor te aanvaar.
Ander, soos ontgogelde Gloudina, laat glip dat sy in Bantoe-Onderwys
skoolgehou het - met die noodwendige suggestie dat sy gesaghebbend daaroor kan
praat. Sy laat egter oogluikend toe dat sulke bewysbaar valse urban legends
soos jou bewering oor die verbod op moedertaalonderwys onbevraagtekend
voortleef. Omdat dit pas by haar ontgogelde ingesteldheid en ongeag die
objektiewe waarheid daarvan? Omdat dit pas by haar begeerte om gloeiende kole
to hoop op die hoof van die onbekeerdes?
Jy, xfiles, verkondig die noodsaaklikheid van 'n studie van die geskiedenis
vir goeie onderwys. Wanneer jy gewys word op wanopvattings in jou eie
historiese persepsie, reageer jy deur die boodskapdraer te gesel met
beskuldigings van demagogery.
Dus: hierdie heiliges (se moer) verwag van die sondaars om te boet, nie vir
die "foute van die verlede" wat hulle wel begaan het nie, nie vir die wat in
hul naam en "tot hul voordeel" begaan is nie, maar vir al hierdie sowel as al
die "foute van die verlede" waarvan hulle ooit beskuldig is, ongeag die
objektiewe waarheid daarvan. Vir al die urban legends, soos die algemene
een oor die moedertaalonderwys, en die een oor die varke, wat ooit vir
die waarheid verkondig is. Daarby moet hulle sommer in dieselfde ry as Nazi
Duitsland gaan staan en gemeenskaplike verwerplikheid aanvaar. Want Tim du
Plessis van Beeld gebruik egte demagogiese retoriek om so te sê. En die
historiese revisionisme wat aan die orde is moet al hierdie leuens en
persepsies as "geldige" elemente van die geskiedenis erken. Wnat dit het, per
slot van rekeneing, deel gevorm van mense se persepsie en dus die geskiedenis
be-invloed.
En hieruit moet vrede en versoening in milde strome vloei om die ganse
landskap van gebroke menseverhoudinge te salf?
Se moer.
Hieruit vloei wrewel.
Ontkenning, ook van dit wat waar is.
Marginalisering.
En wat daarmee saamgaan.
Ek waardeer jou lywige skrywe.
Vraag:
Die Swart ouers wat -gekies- het dat hul kinders onderwys ontvang in
Engels(n onjuiste besluit misskien, maar dalk tog n besluit) en nie in die
moedertaal nie, wie is hulle en hoe het dit gebeur. Was daar n referendum
onder die swart bevolking. Wie was die verteenwoordigers (van die ouers dan
en oor die spesefieke aangeleentheid ) in die parlement. Ek weet werklik
nie die antwoord nie. N vraag dus.
Mymering:
Toe die tye verander het en dit was vir iedereen duidelik dat daar onvrede
was oor die onderwysverpligting dat sekere vakke in Afrikaans aangebied
moes word en Engels deur vele eerder dan Afrikaans verkies was as taal van
onderrig, toe Afrikaans apartheid verteenwoordig het in die
waarnemingswereld van die studente, kan ek jou suiwer logiese redenering
begryp dat die opstand om en in 1976, logies beskouw, teen
moedertaalonderwys gerig was (behoort te gewees het...), maar ek neem die
argumentering as demagogisch* omdat dit n ontkenning is van wat in die
gemoedere van die jongmense (en in die land) afgespeel het en van die
resultaat hiervan wat nou nog natril. Is dit jou bedoeling om logika te
gebruik om die fenomenologiese waarneembare ongeldig te verklaar in n
argument ?
Ek herhaal: "miljoene moes onderwys ondervind in n taal wat nie hulle
moedertaal was nie....." en ek voeg by (wat ookal die rede daarvoor was -
asof die rede die feit ophef of bepaal) maar wel in n gehate taal deur vele
en voer die bogenoemde plus jou uiteensetting as die gevraagde bewys aan.
Geen legende,feite.
Wanopvatting ? Hardly. Misskien gebruik jy Afrikaner Zen: Ja-Nee om te
verbluf. En tog dink ek nie dat dit jou intensie is nie. Dit kan wees dat
ek Afrikaans nie meer so goed begryp nie. En misskien is my argumentele
vermogens ook al afgetakel. Ek wil nie in n vingerwysspelletjie met jou
beland nie. Ek vind jou bydrae (vir my) besonder waardevol dit gee my n
bepaalde insig.
> .....................
Ek weet nie wat om te dink van die verdwyning van geskiedenis as vak nie.
Ook geen Europese geskiedenis nie?
>..................
Inderdaad klink dit my ook soos an education melt down. Ek vrees die
gevolge van so n aksie. Onderwys en goed onderwys is n kardinale
verantwoordelikheid van ons as mens. Die tegenpool is n crime against
humanity!
Wat van TV's soos in die outback van Australia.
Wat word gesien as n oplossing, word daar een aangebied?
> behalwe as jy nie met die beleid..........
Nee, vanaf die punt hier word ek weer byna verbluf.
Jy kan, (iedereen kan) vrylik praat en publiseer en natuurlik moet daar
kritiek wees. Wat sleg is bly sleg, wie dit ookal doen. En sekerlik word
daar geskree en is daar political posturing en -beledigingen van soms
onverwagte kante, maar daar is geen wetgeving teen nie en vir jou idee en
kritiek word jy nie gemartel of vermoor nie. Die vergelyking is nie goed
nie en verhinder begrip en kommunikasie.
Appels en pere argumentasie.
En kyk nou wat doen jy in die volgende paragraaf; Jy vergelyk die paar
uitsonderlike "wit" ouers wat in die tronk gegooi is en wie se kinders in
weeshuise geplaas is (en wie was hulle - Jehova's getuies? hoe lank was
hulle in die tronk en onder watter omstandighede - ek weet werklik nie
hiervan of die getalle nie, en sou dit graag van jou hoor) met die
verskrikking van die moorde en uitbuiting van die swart bevolking. Ek weet
werklik nie wat jy hiermee wil bereik nie. Die twee dinge ( en die "wit"
ouers en die swartvolksvernedering) is deel van dieselfde afskuwelike
regeringsperiode. Die wanstaltige nasionale party wat liefdeloosheid
opgewerp het as idiaal.
en wat geld nou "vir almal ongeag ras" ?
Hier klop iets werklik nie.
Xfiles
Demagogue; A person of definite character and purpose who comprehends our
way of thought is sure to exert power over us. He cannot altogether be
resisted; because, if he understands us, he can make us understand him,
through the word, the look, or other symbol, which both of us connect with
the common sentiment or idea; and thus by communicating an impulse he can
move the will.
Charles Horton Cooley (1864-1929), U.S. sociologist. Human Nature and the
Social Order, ch. 4 (1902).
Koeitjies & kalfies |
0 kommentare