Waarom hebben Belgische kinderen zulke lange oren?
Omdat hun vaders ze aan de oren optillen en dan zeggen: ,,Kijk eens. Dat is
nou België !."
Waarom wordt een Belg, als hij dood is, met zijn hoofd in de richting van
Nederland begraven?
Ze begraven een Belg altijd in de richting van het Beloofde Land.
Wie heeft het jodelen uitgevonden?
Een Belg, toen hij met zijn bille (boude) tussen de fietsketting kwam
Waarom hebben veel Belgen een blauw oog?
Omdat ze bij het koffiedrinken vergeten zijn het lepeltje uit het kopje te
halen.
En mogen we dan heel serieus besluiten met de laatste vraag?
Weet u namelijk waarom er in de toekomst geen moppen (grappe) meer over
Belgen worden verteld, maar over Russen? ,,Dan zijn de Belgen tenminste
gerust en de Russen gebelgd.''
In article ,
x-archive=no wrote:
>
> Kobus Pietersen wrote:
>>
>>
>> Lou,
>> julle wat so in die modder grou
>> raak nou flou.
>> Julle rympies gee my pyntjies
>> en laat my koud
>> hier naby my binnebout.
>> Billy.
>>
>> Aag nee wat ou Billy Goat
>> Jy's nou astrant of sommer net stout
>> Ek meen vat nou maar vir Glodina Bouwer
>> Soos jy weet is sy ons inwonende uitkouer
>> Maar selfs sy het net pluimpies
>> Vir Lou se fraaie mooi rympies
>> Sy sê hy is eintlik 'n dêm goeie digter
>> Lyk my hy is tog wel soms helder en nugter
>>
>> Vertel ons liewer wat dink jy van Louis Luyt
>> Ek dink die ou is definitief sy sitplek kwyt
>> Die Muleki-manne het mos lankal besluit
>> Hulle gooi hom nog eendag by die soustrein uit
>> 'n Swartspan met Francois Pienaar as kaptein
>> Gaan sorg dat rugby van die toneel af verdwyn
>> En met die volgende rondte in Wallis
>> Gaan ons nie eers weet waar die bal is.
>> Dis die bom wat val
>> Dis al.
>>
>
> Dit herhinner my aan 'n 'laerskool' rympie (gaan so iets ek dink):
>
> Dis die blond
> Dis die blou
> Dis die brooklax wat ek kou
> Dis die pyn op my maag
> wat my lewetrie toe jaag
>
> Dis die lewie se deur
> Wat my dolle spoed keer
> Dis 'n drol wat val
> Met 'n gruwelike knal
> Dis te laat om te vloek
> Dis klaar in my broek
>
> Dis al
>
Ek wens dit was al. Dis so vreeslik dat ek moet bylas. Ek hoop nie ons
het nou n ding op loop gesit wat lank hier gaan spook nie. In Amerika is
daar blikkiessop genoemd Campbell's soup. Dit help as jy die stukkie
nonsens met n ritmiese Amerikaanse twang kan lees.
Campbell's soup will make you poop
down your leg
and into your boot.
Out of your boot and
over the floor.
Over the floor
and out the door.
And that is what Campbell's soup is for.
Billy.
-----== Posted via Deja News, The Leader in Internet Discussion ==----- http://www.dejanews.com/ Now offering spam-free web-based newsreading
Leendert,
Die tragedie is dat almal wat hierdie modus operandi van die regering
teenstaan, dieselfde behandeling kry - op alle vlakke van regering. Die
probleem is dat die nuwe demokrasie nie deur die regeerders self hanteer
kan word nie. Skiet hulle self aanhoudend in die voet.
Die tweederde meerderheidstem wat be-oog word gaan hierdie land in 'n
geweldige gemors laat beland. Op die vlak waar ek betrokke is, is hierdie
optrede ou nuus. Net soos Luyt, voel al die persone wat nog die moed aan
die dag lê om die regeringsamptenare aan te vat, dieselfde, en almal gaan
met die volgende era uit die openbare lewe tree. Die druk vanuit die nuwe
Suid-Afrika, wanneer 'n besluit teengestaan word, is massief. Intimidasie
is skrikwekkend - word selfs met verkragting gedreig. Die nuwe amptenare
duld geen teespraak nie.
Selfs die regstelsel moet buig onder hulle aanslag. Dr. Luyt het 'n mate
van outokrasie bedryf, maar miljoene van sy eie geld is in rugby ingestoot.
Hy het hart en siel vir die rugbymanne baklei. Hy behoort vir altyd
daarvoor vereer te word.
Voorvalle soos hierdie, kan ad infinitum in hierdie nuusgroep gerapporteer
word. Glo my, daar is miljoene van dit. Ons land stuur op 'n hel af. Die
tyd is miskien nie so ver wanneer daar om grondige redes vir vlugteling
status in ander lande aangesoek gedoen gaan word nie. Wat in die openbaar
gesê word, en wat in werklikheid gebeur, is twee angswekkende pole
uitmekaar. Hopelik sal een of ander dapper joernalis eendag die moed aan
die dag lê om die gruweldade, na 1994, te boek te stel. Tot dusver het
niemand nog die moed om tot eerlikheid oor te gaan, en die helse gevolge
daarvan te dra nie.
> In Suid Afrika het al die Engelssprekendes my verstaan - toe ek egter
> nou hier in Amerika begin klas gee, moes ek baie gou leer om Suiwer
> Amerikaans te praat - nie eers net suiwer Engels nie (Henry Higgins
> in My Fair Lady, praat oor Engels en sê 'n America they haven't used
> it for years!" )
Ek vind hierdie opmerking baie arrogant. Veral
omdat dit heelwaarskynlik gebesig word deur 'n
Afrikaner wat nuut in die VSA kom woon, en net soos
ek 'n Suid-Afrikaanse aksent het waarvan hy sekerlik
nie gou ontslae sal raak nie.
Bowendien, wat bedoel hy met "Engels?" Die snaakse
binne-in-die-mond gepraat van die BBC se omroepers,
of "Oxford-Engels," of die heerlike aksente van die
Skotte en die Iere en die mense van Cornwall, wie ek
glad nie kan verstaan nie en wat nog van die "weather
in England" praat as hulle vra na die weer in London.
Of gebruik hy nou weer die term "Engels" as 'n wapen
om te sê dat sy manier van praat superieur is en die mense
om hom agterlik?
Ek raai hom aan om "The Story of English" te lees,
deur Robert McCrum, William Cran en Robert MacNeil.
Daar sal hy sien hoe die verskillende strome van immigrante
oor die laaste paar eeue die sogenaamde "Amerikaans" die
lig laat sien het. Meeste van wat hy vandag as "Amerikaans"
beskou, is as gevolg van die oorwegende sterk invloed van
Skotse en Ierse immigrante in Amerika in. Omdat hulle nie
welkom was in New England nie (waar vorige immigrante
uit England gesetel was) is hulle suidwaarts en toe weswaarts
gedruk. Selfs hulle musiek het uiteindelik "country music"
geword.
Daar is egter groot verskille in die "Amerikaans" wat
in die verskillende dele van die VSA gebruik word. En jy
word eers werklik Noord-Amerikaner wanneer jy kan hoor
wie kom van Maine, wie kom van Massachusetts, wie kom
van Noordelike New York staat, en wie kom van Manhattan
(waar as jy nou werklik goed wil wees ek dink jy sal agter-
kom van watter deel van die stad van New York die spreker
kom.) Dan is daar ook die verskillende variante van Engels
uit die suidelike VSA. En die taal van byvoorbeeld Minnesota
wat so beinvloed was deur die mense uit Noord-Europa, dat
hulle en hulle taal baie-keer die onderwerp is van Amerikaanse
beentrekkery - soos Hanz en Franz op Saturday Night Live.
Vir my is die interessantste die invloed van Nederlands
in New York staat. Oral word ek herinner aan Nederlands.
In die name van plekke wat op ékillê eindig (van die woord
kuil) tot die name van die elite van Amerika 'n eeu of so
gelede - die Rooseveldts byvoorbeeld. En die storie van
Rip van Winkel. En 'n pleknaam soos Bedford-Stuyvesant.
In Noordelike NY-staat praat hulle in sekere plekke met 'n
aksent wat duidelik Nederlands is. As lojaal aan my nuwe
vasteland, dink ek nie my Engels is beter as wat die mense
hier praat nie. Ek bestudeer die mense van die kontinent
en vind uit hoekom hulle op 'n sekere manier praat.
Ek is nuut op die web en soek bespreeking groepe waar mede afrikaaners
gesels oor ditjies en daatjies. Ek is sker daar is meer mense soos ek
(apies op die net ).
> Ou lui bas; dat "bas", heeft dat iets met je lijf (ouderwetse term, bast)
> van doen? Dat gebruik van "ou" in het Afrikaans heeft iets aardigs: het
> neemt de scherpe kantjes van een opmerking af. Zeggen jullie "ou" tegen
> iedereen?
>
> Groeten,
> 8uur
Nee, jy moet goed weet hoe om hierdie
intens emosie-gelaaide woordjie te
gebruik, anders kan jy in die moeilikheid
kom.
Hier is 'n paar voorbeelde:
ou Lou (ek is bietjie neerbuigend teenoor hom)
my ou man (liefdevol teenoor jou eggenoot,maar
jy wil hom opbotter)
"ou ding" - liefdevol teenoor iemand maar jy
wil jouself voorhou as dominant in
die verhouding.
Is dit omdat die swartes 'n "chip" op hul skouers so groot as 'n plank het?
Dit lyk amper of al die liefkoos woordjies in Afrikaans en Nederlands as
beledigend word beskou deur die swart bevolking of is ek nou mal?
Jennifer
Henri Burger wrote:
> Gloudina skryf:
>
>> Nee, jy moet goed weet hoe om hierdie
>> intens emosie-gelaaide woordjie te
>> gebruik, anders kan jy in die moeilikheid
>> kom.
>>
>> Hier is 'n paar voorbeelde:
>> ou Lou (ek is bietjie neerbuigend teenoor hom)
>> my ou man (liefdevol teenoor jou eggenoot,maar
>> jy wil hom opbotter)
>> "ou ding" - liefdevol teenoor iemand maar jy
>> wil jouself voorhou as dominant in
>> die verhouding.
>
> Onlangs was daar 'n groot kabaal in die Gautengse wetgewer toe 'n NP lid 'n
> ANC lid 'n 'ou bobbejaan' genoem het. In Afrikaans, as die klem in die
> genoemde geval op die 'ou' geplaas word, beteken dit iemand wat uitgeslape,
> slim is. In die swart kultuur is dit uiters beledigend om iemand 'n
> bobbejaan te noem, maak nie saak waar jy die klem plaas nie.
>
> Groete
>
> Henri Burger, Tzaneen. RSA
> 'Afrika is Nie vir Sissies Nie!'
> (e-mail: remove 'sukikaki.')
Vat jou gemorspos en gaan dump dit in 'n bybel nuusgroep. Weg is jy! Footsack!
Take your SPAM and dump it in a Bible news group. Vanish! This is NOT a bible
group.
BLuisPino wrote:
> In English, Spanish, French and Portuguese
>
> THE BIBLE SAYS...
>
> ÂThou not shalt lie with mankind, as with womankind: it is abomination. Neither
> shalt thou lie with any beast to defile thyself therewith: neither shall any
> woman stand before a beast to lie down thereto: it is confusion.Â
> Lev.18:22-23.
>
> ÂIf a man also lie with mankind, as he lieth a woman, both of them committed an
> abomination: they shall surely be put death; their blood shall be them.Â
> Lev.20:13.
>
> ÂThere shall be no whore of the daughters of Israel, nor a sodomite of sons of
> Israel. Deut.23:17.
>
> ÂFor this cause God gave them up unto vile affections; for even their women did
> change the natural use into that which is against nature; and likewise also the
> men, leaving the natural use of the woman, burned in their lost one toward
> another; men with men working that which is unseemly, and receiving in
> themselves that recompense of their error which was meet. Rom.1:26-27.
>
> ÂKnow ye not that the unrighteous shall not inherit the kingdom of God? Be not
> deceived; neither fornicators, nor idolater, nor adulterers, nor effeminate,
> nor abusers of themselves with mankind, nor revilers, nor extortioners, shall
> inherit the kingdom of God. 1Cor.6:9-10.
>
> ÂMarriage is honourable in all, and the bed undefiled; but whoremongers and
> adulterers God will judge. Heb.13:4.
>
> LA BIBLIA DICE...
>
> «No te echarás con varón como con mujer; es abominación. Ni con ningún animal
> tendrás ayuntamiento carnal, contaminándote con él; ni mujer alguna se pondrá
> delante de animal para ayuntarse carnalmente con él: es perversión.»
> Lev.18:22-23.
>
> «Si alguno se ayuntare con varón como con mujer, abominación hicieron; ambos
> han de ser muertos; sobre ellos será su sangre.» Lev.20:13.
>
> «No haya ramera entre las hijas de Israel, ni haya sodomita de entre los hijos
> de Israel.» Deut.23:17.
>
> «Por esto Dios los entregó a pasiones vergonzosas; pues aun sus mujeres
> cambiaron el uso natural por el que es contra naturaleza, y de igual modo los
> hombres, dejando el uso natural de las mujeres, se encendieron en sus lascivias
> unos con otros, cometiendo hechos vergonzosos hombres con hombres, y recibiendo
> en sà mismos la retribución debida a su extravÃo.» Rom.1:26-27.
>
> «¿No sabéis que los injustos no heredarán el reino de Dios? No erréis; ni los
> fornicarios, ni los idólatras, ni los adúlteros, ni los afeminados, ni los que
> se echan con varones, ni los ladrones, ni los avaros, ni los borrachos, ni los
> maldicientes, ni los estafadores, heredarán el reino de Dios.» 1Cor.6:9-10.
>
> «Honroso sea en todos el matrimonio, y el lecho sin mancilla; mas a los
> fornicarios y a los adúlteros los juzgará Dios.» Heb.13:4.
>
> LA BIBLE DIT
>
> Tu ne coucheras point avec un homme comme on couche avec una femme. C'est une
> abomination. Tu ne coucheras point avec une bête, pour te souiller avec elle.
> La femme ne s'approchera point d'une bête, por se prostituer à elle. C'est une
> confusion. Lév.18:22.
>
> Si un homme couche avec un homme comme on couche avec une femme, ils ont fait
> tous deux une chose abominable; ils seront punis de mort: leur sang retombera
> sur eux. Lév.20:13.
>
> Il n'y aura aucune prostituée parmi les filles d'Israël, et il n'y aura aucum
> prostitué parmi les fils d'Israël. Deut.23:17.
>
> C'est pourquoi Dieu les a livrás à des passions anfâmes: car leurs femmes ont
> changé l'usage naturel en celui qui est contre nature; et de même les hommes,
> abandonnat l'usage naturel de la femme, se sont enflammés dans leurs désirs les
> uns por les autres, comettant homme avec homme des choses infâmes, et recevant
> en euxmêmes le salaire que méritait leur égarement. Rom.1:26, 27.
>
> Ne savez-vous pas que les injustes n'hériteron point le royaume de Dieu? Ne
> vous y trompez pas: ni les impudiques, ni les idolâtres, ni les adultères, ni
> les effeminés ni les infâmes, ni les voleurs ni les cupides, ni les ivrognes,
> ni les outrageux, ni les ravisseurs, n'heriteront le royaume de Dieu.
> 1Cor.6:9, 10.
>
> Que le mariage soit honoré de tous, et le lit conjugal exempt de souillure, car
> Dieu jugera les impudiques et les adultères. Héb.13:4.
>
> Assim diz a Biblia
>
> Com homem nâo te deitarás, como se fosse muher: é abominaçâo. Nem te deitarás
> com animal, para te contaminares com ele, nem a mulher se porá perante um
> animal, para ajuntar-se com ele: é confusâo. Lev.18:22, 23.
>
> Se também um homem se deitar com outro homem, como se fosse mulher, ambos
> practicaram cousa abominável; serâo mortos; o seu sangue cairá sobre eles.
> Lev.20:13.
>
> Das filhas de Israel nâo haverá quem se prostitua... Nem dos filhos de Israel
> haverá sodomita. Deut.23:17.
>
> Por causa disso os entregou Deus a paixôes infames; porque até as suas mulheres
> mudaram o modo natural de suas relaçôes Ãntimas, por outro contrário Ã
> naturaleza; semelhantemente, os homens também, deixando o contacto natural da
> mulher, se inflamaram mutuamente em sua sensualidade, cometendo torpeza, homens
> com homens, e recebeudo em sà mesmos a merecida puniçâo do seu erro. Rom.1:26,
> 27.
>
> Ou nâo sabeis que os injustos nâo herdarâo o reino de Deus? Nâo vos enganeis:
> nem impuros, nem idólatras, nem adúlteros, nem efeminados, nem sodomitas, nem
> ladrôes, nem avarientos, nem bêbados, nem maldizentes, nem roubadores herdarâo
> o reino de Deus. 1Cor.6:9 10.
>
> Digno de honra entre todos seja o matrimônio, bem como o leito sem mácula;
> porque Deus julgará os impuros e adúlteros. Heb.13:4.