> The Pan-Aryan Resource Center is a site dedicated to the rebirth of
> the Aryan peoples, and Aryan Nationalism. This site includes relevant
> articles, and links to other racialist sites on the world-wide web.>>
As jy Boere-Nazi's wil werf, moet jy Afrikaans praat, swaer....
In Provence word die warmte van die somer versteur
deur die mistrals wat in die herfs begin waai. Die winde
is nie so sterk waar dit begin in die Massif Central nie,
maar hulle word sterker en sterker soos hulle met die Rhone
vallei afwaai. Teen die tyd dat hulle by die meer suidelike
dorp Arles kom, kan hulle nie meer geignoreer word nie.
Lateraan moet die toeriste-winkeltjies hulle ware inbring
van buite af, waar hulle die hele somer uitgestal was.
Baie van die toeriste-ware in Arles het te doen met een
van hul mees beroemde inwoners : Vincent van Gogh.
En daar is diegene wat dink dat wanneer 'n mens na sekere
skilderye van Van Gogh kyk, jy altyd die teenwoordigheid
van die Mistral in aanmerking moet neem. Wanneer die
winde waai, word die mense in Arles effens "sauvage."
Dit kan dus die emosionele en artistieke uiterstes van
Van Gogh se lewe verklaar. En wanneer 'n mens na 'n
hele klomp van sy landskappe kyk, sien jy die effek van die
istral in die windverwaaide oppervlaktes gras en die
bewegende takke van die olyfbome.
Gelukkig het Vincent van Gogh nie net in die herfs en
onder die invloed van die Mistrals geskilder nie. Wanneer
jy in die Van Gogh Museum in Amsterdam op 'n hele saal
afkom met skilderye van boorde vol lentebloeisels, dan
weet jy in jou hart : Vincent was somtyds diep gelukkig
en glad nie "sauvage" nie.
> Ek het tuis 'n goeie artikel oor hoe 'n vrou kompetisie by die
> werk ervaar. As iemand belangstel kan ek die presiese gegewens plaas.
> Dit stel dat vrouens graag almal in die werk plek as gelyk wil sien.
> Daarom sal sy nie graag meriete voordeel aanvaar wat aan haar
> toegeken word. Of andersins bitter omgekrap word as iemand anders dit
> kry. Dit is merkwaardig dat die groot beweging vir gelykheid in die
> politiek saam val met die vrou se toetrede tot die politiek. Is dit
> dalk so dat dit juis vir die vrou moeilik is om die andersheid in die
> rol van die man en die vrou te aanvaar?
Een van die dinge wat Kendall noem, is die verskillende patrone waarop
manlik-oorheersde organisasies en vroulik-oorheersde sosiale strukture
ontwikkel. Manlike organisasies toon gewoonlik 'n sterk hiërargiese
struktuur, terwyl vroulike organisasies 'n platter, netwerk-tipe
struktuur het. Selfs die feministiese organisasies was geneig om op
klein, ondersteuningsgroepstrukture gebaseer te wees met geen bepaalde
leiersfiguur nie, en het nie die hiërargiese strukture van manlike
organisasies ontwikkel nie.
--
Reinier de Vos Internet: de...@aqua.ccwr.ac.za
Computing Centre for Water Research Tel: Int+27 331 260-5179
c/o University of Natal, P/Bag X01 Fax: Int+27 331 61896
Scottsville, South Africa, 3200 http://www.ccwr.ac.za/
#include
------------------------------------------------------------ -----------
Ons spaar die duiwel baie moeite
- C J Langenhoven
Ek is 'n verdwaalde boeremeisie wat baie lank laas in Afikaans geskryf
het. Ek is agt jaar gelede vir 'n jaar Europa toe, en 'n verkeerede
draai gevat het en op die ou einde in Amerika beland het, na 'n jaar en
'n half in die Ooste. Die rondlopery van my maak my familie mal, maar
hulle is maar net te bly om van my te hoor.
Die rede hoekom ek skryf is om te smeek vir hulp. Ek draf klass by die
enigste univesiteit in Amerika wat Afikaans offer. Dit is wonderlik om
Afikaans te praat met Suid-Afikaaners, en Amerikaaners wat vir 'n paar
jaar in Suid-Afrika gebly het. Daar is 35 studente van Suid Afrika hier
en ons is redelik georganiseer. Ons het 'n familie wat boerewors,
biltong en droewors maak. Ons maak land en sand melktert, en daar is 'n
winkel wat Vegemite en Horlicks invoer van Australie af. BYU het een van
die beste rugby spanne in Amerika en dit is heerlik om bietjie te gaan
kyk hoe die manne speel. (Ek hoe baie van Amerikaanse Voetball nou
dat ek dit verstaan maar ek dink hulle is te veel beskermed in
vergelyking met rugby).
Om weer terug te kom oor hoekom ek skryf. Ek neem nou 'n Afikaanse klass
waarin ons 'n 8 blaadsy papier moet skryf oor een of ander opsig van
Afikaanse kultuur. Ek is al so lank laas uit Suid-Afirka weg dat ek het
nie 'n baie goeie idea oor wat alles aan gaan nie. Ek sal EENIGE opinies
waardeer.
Jul kan anwoorde hier pos, of my kontak by de...@cougarnet.byu.edu.
Baie dankie vir die moeite.
>>
>> Ons kan ons ook gerus afvra of die aftakeling van ons gesinslewe en
>> waardestelsels, wat jy so goed uitgebeeld het, nie ook sterk verband
>> hou met die Nasionaliste se staatsideologie nie. Kyk hoe het die
>> trekarbeiderstelsel en Bantoe-Onderwys swartmense se gesinslewe en
>> morele standaarde afgetakel - hulle reg tot vrye assosiasie, en die
>> private diskriminasie wat dit behels, is ernstig aangetas.
>> Afrikaners is ook onderwerp aan die "volksideologie" wat ons
>> vertroue van gesin na staat/volk verplaas het. Individuele
>> verantwoordelikheid teenoor die oues en kinders in die gesin is
>> stelselmatig afgebreek - die staat sal mos vir hulle sorg.
>
> Ek dink jy behoort kennis te neem dat "die Nasionaliste" hoofsaaklik
> deur "die Afrikaner" aan bewind gebring en gehou is. Dit sou dus
> redelik wees om te aanvaar dat "die Afrikaner" hom die
> "volksideologie" laat welgeval het. Soos jy ook aantoon is die
> betrokke verskuiwing van verantwoordelikheid vanaf die gesin na die
> staat nie tot die Afrikaner beperk nie. Dit was 'n redelik algemene
> verskynsel in die gei"ndustrialiseerde gemeenskappe.
>
>
>>
>> Sal private diskriminasie beteken dat mense keuses uitoefen waarmee
>> ek nie saamstem nie? Natuurlik. Maar as ek my vryheid wil he, moet
>> ek dit aan andere gun. Die feit dat mense dwase keuses maak, of dat
>> daar armes en rykes is, dien, soos Hayek ook al gese het, 'n
>> belangrike sosiale funksie. Dit verskaf voorbeelde van wat ons nie
>> moet doen nie, of wat ons wel moet doen, en so maak die samelewing
>> vordering. Die tragiese lot van ons oues van dae en kleuters moet
>> as aansporing dien om ons waardestelsels in hero"enskou te neem.
>
> AMEN!
>
>> Enige poging deur die staat om dit namens ons te doen, sal sekerlik
>> nie sake verbeter nie. Dit ontneem ons maar net weer ons
>> verantwoordelikhede
>
> Om nou na die ander kant oor te hel, sal jy dalk Francis Kendall se
> "The SeXY Factor" geniet. Sy som die nuutste navorsingsresultate op,
> wat wys wat ons maar altyd vermoed het :-). Die twee geslagte is so
> radikaal anders, dat hulle maar liewers as twee verskillende subspesies
> geklassifiseer moet word - 'n uiters polities onkorrekte
> gevolgtrekking. Om maar 'n enkele voorbeeld te gebruik - daar is
> ongeveer 15 manlike hotpote vir elke vroulike (ek is nou nie seker van
> die presiese syfers nie), en talle ander aanduidings dat die manlike en
> vroulike geslag die twee hemisfere van die brein verskillend benut.
> Dit het ook 'n effek op die verstandelike vermoeëns van die
> geslagte. En voordat ek deur feministe aangeval word - dit bepaal nie
> dat vrouens dom, en mans slim is nie (eerder andersom, volgens my
> ervaring :-)). Dit bepaal slegs dat hulle 'anders' is.
Ek het tuis 'n goeie artikel oor hoe 'n vrou kompetisie by die
werk ervaar. As iemand belangstel kan ek die presiese gegewens plaas.
Dit stel dat vrouens graag almal in die werk plek as gelyk wil sien.
Daarom sal sy nie graag meriete voordeel aanvaar wat aan haar
toegeken word. Of andersins bitter omgekrap word as iemand anders dit
kry. Dit is merkwaardig dat die groot beweging vir gelykheid in die
politiek saam val met die vrou se toetrede tot die politiek. Is dit
dalk so dat dit juis vir die vrou moeilik is om die andersheid in die
rol van die man en die vrou te aanvaar?
- die eerste gedeelte van die Afrikaanse volkslied
- Christelik-Wetenskaplikes literatuur in Afrikaans
- Een blanke uit Zoeloeland (met dank aan Marco van het Hoog)
- die alternatiewe Afrikaanse woordeboek