PRO MUSICA PRODUCTIONS
IN CO-OPERATION WITH MR VIDEO
PRESENT
THE EVER POPULAR PRODUCTION OF
MOVIES' GREATEST MUSIC
Friday 17 October at 20H30
Saturday 18 October at 20H00
Sunday 19 October at 15H00
CAST
Two of the foremost entertainers in South Africa: Charl van Heyningen and
Anize du Plessis together with veteran actor André-Jacques van der Merwe
will entertain you with hits from Casablanca to Moulin Rouge!
TEXT
by Alan Swerdlow
ARTISTIC DIRECTION
by Chris Harper
Enquiries with the Pro Musica Theatre on 011 674 1357/8.
R50, R70, R90 at Computicket
Rolprente betower gehore reeds sowat 'n eeu lank. Die oomblik wanneer die
moderne fliekflooi sy toegangskaartjie en springmielies koop en hom tuismaak
in die donker teater, word hy weggevoer deur gevaar en avontuur, vreugde en
hartseer, ekstase en geluk - 'n mengelmoes van emosies, plekke, karakters en
eras. Dit is die wonder van die rolprentwêreld.
Net so met musiek uit die rolprente. Musiek en liriek definieer 'n situasie
of 'n era en ondersoek allerhande emosies van naderby. Wie sal ooit Barbra
Streisand se ongelooflike weergawe van 'People' vergeet wanneer sy besef sy
kan nie sonder Omar Sharif lewe nie , of die tintelende 'Singing in the Rain
' van Gene Kelly , of Celine Dion se hartverskeurende liefdeslied "My heart
will go on" uit "Titanic"?
Sonder musiek, word 'n rolprent se kommunikasievermoë gehalveer. Ons het
besluit om 'n paar van ons gunsteling liedere uit rolprentklankbane te kies,
soos bv. Casablanca, Carousel, Love Story, The Godfather, Fiddler on the
Roof , A Star is Born, Arthur, An Officer and a Gentleman,Ghost, Alladin,
Beauty and the Beast,The Rocky Horror Picture Show, Yentl, Saturday Night
Fever, Grease, Flashdance, Titanic, The Full Monty, Moulin Rouge en baie,
baie meer, en dit te integreer met interessante feite en dialoog. Soos ons
chronologies deur die tyd beweeg, sal ons jou betower, inspireer en meevoer
terwyl jy saam met ons die liedjies en karakters onthou wat ons 'over the
rainbow' geneem het.
MOVIES GREATEST MUSIC sal byval vind by oud en jonk.Twee van Suid-Afrika se
voorste vermaaklikheidskunstenaars CHARL VAN HEYNINGEN en ANIZE DU PLESSIS
sal jou meevoer na 'n ander wereld met die mooiste weergawes van tydlose
rolprenttreffers. Saam met hulle op die verhoog is die veteraanakteur
ANDRÉ-JACQUES VAN DER MERWE as Stanley, die unieke en ietwat vreemde
videowinkeleienaar. Geskryf met panache, styl en humor deur twee van ons
voorste rolprentkenners, ALAN SWERDLOW en RUSSEL SAVADIER en met die hoogs
talentvolle nuweling CHRIS HARPER as musiekregisseur, is hierdie vertoning
beslis een van die hoogtepunte van die 2002/2003 teaterseisoen.
Cecile Doubell
PR and Marketing
Pro Musica Productions
Pro Musica Theatre
Christiaan de Wet Road
Florida Park
Roodepoort
011 674 1357/8 (t)
011 674 2365 (f)
083 383 2960 (c)
Die vaste 5 voorspelers bestaan uit Blou Bulle.
Die Blou Bulle kon nie eers die Super 12 se topspanne oorheers nie.
NZ se span se voorste 5 kon nie die Engelse oorheers nie.
Dan sit Engeland ook met die algemeen aanvaarbare beste losskakel, en ons
sit as losskakel met Mnr Voorspelbaar.
Ek sal uiters verbaas wees as daar nie 'n bakleiery in die wedstryd gaan
wees nie.
Die beste waarop ek kan hoop is dat niemand so seer gaan kry dat hulle nie
aan die res van die toernooi sal kan deelneem nie.
Die beseringsrekord tot nou toe van die toernooi is nie so goed nie.
Die taktiek van die bokke is al klaar uitgestip:
1) Hulle praat saam met John Eales dat die Engelese soms ongeoorloofde
taktiek toepas ( wie doen dit nie).
2) Hulle hoop die skeidsregter hoor dit en straf die Engelse elke keer.
3) Louis Koen se Skoen moet die punte aanteken.
--
Annette
Gister was daar baie ongelukkige mense toe metrorail hul dienste skielik en
sonder waarskuwing laat gistermiddag opgeskort het agv die staking.
Soos gewoonlik was dit maar weer diegene wat van die diens afhanklik is en
daarvoor betaal wat heeltemal misken is, terwyl Spoornet en die unie hul
magspeletjies speel.
--
Annette
Iets is nie lekker daar nie - skielik, uit bloute, het die gas-nasie die
meeste medaljes, daar is sprake dat 5 medaljes van hulle weggeneem sal word,
die deelnemers word gemaan om hulle by die reels te hou, en die mees
verrassendste - die gas-nasie wen die tennis en tafeltennis?
--
Annette
Dwaalboom. - Die erg verminkte lyke van twee plaaswerkers is ná 'n
rooftog in 'n plaashuis naby Thabazimbi, Limpopo, gevind.
Kapt. Malesela Ledwaba, polisiewoordvoerder, sê vier mans het
Maandagoggend in 'n bakkie op die plaas Marico, gedeelte 63, van mnr.
Johan Gerber aangekom en drie werkers - twee vroue en 'n man - in hul
woonkwartiere oorval.
Gerber het die plaas onlangs gekoop, maar woon nog nie daar nie.
Volgens Ledwaba het die aanvallers die twee vroue verkrag en een van
hulle in 'n leë dreineringsput gegooi.
Hulle het die twee ander werkers, 'n 40-jarige man en 30-jarige vrou,
na die plaashuis geneem en gedwing om die huis oop te sluit.
Die aanvallers het die twee werkers met 'n stomp voorwerp, waarskynlik
'n hamer, doodgeslaan.
Die werkers se skedels is vergruis, sê Ledwaba.
Die verkragte vrou wat die aanval oorleef het, het later hulp gaan
soek by 'n buurman van Gerber, wat op die twee lyke in die sitkamer
afgekom het.
Die rowers het met die boer se bakkie en 'n groot aantal huishoudelike
toestelle gevlug. Die bakkie is volgens Ledwaba later verlate naby
Nottham gevind.
Teen Maandagmiddag is niemand nog in verband met die voorval in
hegtenis geneem nie.
Bid to strengthen tourism and economic growth through cultural impact
WHEN: 6pm, Monday 20 October
WHERE: Artscape On the Side.
WHO: Cape Town Tourism, City of Cape Town, British Council South Africa
WHAT: Launch of Cultural Impact
What role can the performing arts play in strengthening Cape Town as a
tourist destination? Can tourism and its economic impact in the Western Cape
be improved through effective policies and strategies for cultural tourism?
What are the tangible long-term benefits - if any - of striving to be a
capital of culture? Can culture really lead to urban regeneration? Is there
any point at all in Cape Town having a cultural marketing strategy - and if
so, what key events could or should be promoted?
These are among the questions prompting next week's launch of Cultural
Impact - a year-long series of cultural tourism planning and discussion -
initiated by Cape Town Tourism, the British Council, the City of Cape Town's
Arts and Culture Department, GrandWest Cape Culture and Heritage Foundation
and Cape Town cultural producer Zayd Minty.
Minty - Deputy Director of the District Six Museum and a former Director of
the Cape Town Festival - has been a passionate advocate and prime mover of
the initiative until this point. His conviction continues to be that
cultural tourism - unlike the clear niche markets of eco-, sport or leisure
tourism - is distinctly underdeveloped in South Africa despite the country's
good cultural infrastructure.
Over the next year, Cultural Impact will explore and identify the practical
ways in which this potential can be developed, focusing on economic, job
creation, and the status of the city/region/country as a destination.
Specifically, Cultural Impact will seek to draw out strategies
incorporating:
* the ways in which cultural tourism can stimulate regional economic
regeneration and growth by attracting greater numbers of tourists
* the creation of new tourism products linked to arts and culture sectors
* existing local cultural resources and infrastructure underpinning a
responsible cultural tourism industry
* a critical understanding of how cultural tourism impacts on communities
* the marketing of local arts and culture to international visitors and
local audiences
* the importance of developing an educated and knowledgeable local community
* the marketing of the city as a key cultural tourism destination
* possible models of partnerships for financing an arts and culture vision
of the city, built around constructive relationships between the tourism and
arts and culture industries
Cape Town Tourism's Sheryl Ozinsky anticipates the Cultural Impact series
will provide a framework for a consolidation of arts and culture in tourism
and economic promotion of the Western Cape. "The information generated will
prove invaluable not just to tourism organisations and cultural
institutions," she said, "but also to architects, urban regeneration
practitioners, investment and planning agencies and any other parties
seeking creative ways to capitalise on the economic potential of our
cultural assets."
The series will lead up to an international conference in 2004 which will
also continue some of the debates from the earlier 2002 Liverpool Cultural
Impact conference (www.culturalimpact.com).
Cultural Impact will be launched on Monday 20 October at 6pm at Artscape On
the Side. Interested media are welcome to attend. For further information,
please contact the Cultural Impact Programme's Anthony Smith on cell /
voicemail 072 390 6780.
Issued by:
Paul Johnson,
Director Communications,
British Council Southern Africa,
cell: 083 626 1427