Die barbare wil ook alles verniet hê.
============================================================ =========
Chaos by UJ oor gratis opvoeding
2010-03-04 10:33
Johannesburg - 'n Groep studente versper ingange na die Universiteit
van Johannesburg (UJ) met klippe en brandende voorwerpe.
Kapt. Julia Claassen, 'n polisiewoordvoerder, het gesê die groep
studente betoog nou en keer mense wat wil inkom.
"Die polisie monitor die situasie."
Die polisie het intussen 'n watertenker gebruik om die studente uiteen
te jaag.
Die studente-organisasie Sasco het Woensdag gedreig om nege
universiteite landswyd toe te maak om gratis opvoeding te eis.
Lazola Ndamase, sekretaris-generaal van Sasco, het Woensdag gesê die
Venda-universiteit, Universiteit van Limpopo, Tshwane Universiteit van
Tegnologie (TUT), Universiteit van Johannesburg, Durban-universiteit
van Tegnologie, Universiteit van Zululand, Walter Sisulu-universiteit,
Kaapse Skiereiland Universiteit van Tegnologie en die Universiteit van
Wes-Kaapland sal Donderdag gesluit wees.
TUT het gevolglik 'n verklaring uitgereik en gesê dat die instansie
nie Donderdag gesluit sal wees nie.
Sasco beplan om Vrydag 'n optog na die parlement te hou.
Studente sê hulle is ontevrede omdat pres. Jacob Zuma te min aandag
aan opvoeding in sy staatsrede gegee het.
Ndamase het gesê Sasco wil druk op die regering uitoefen omdat meer as
135 000 studente weens finansiële beperkings nie op kampus is nie.
Hy het gesê die organisie verwag dat die regering met 'n plan vorendag
kom oor hoe om volgende jaar gratis opvoeding vir voorgraadse studente
in te stel.
Seshego - Julius Malema, leier van die ANC-jeugliga, het Woensdag sy
29ste verjaardag met duur Franse sjampanje gevier terwyl duisende
bejaardes wat die dag bygewoon het met appels, piesangs en water
tevrede moes wees.
“Ek leef steeds in armoede vandag, want solank as wat ’n buurman van
my swaarkry, kry ek ook swaar,” het Malema aan die skare gesê kort
voordat hy die prop van ’n bottel Moët et Chandon Rosé afgeskiet het.
Lofsangers het vir Malema, wat in Seshego buite Polokwane
(Pietersburg) grootgeword het, gebid en hom die hande opgelê. “Ons bid
jy word ons volgende president van die land,” het die lofsangers onder
toejuiging van die sowat 2 000 bejaardes gesê.
Die mense het staande hul hande uitgestrek terwyl Malema met ’n geboë
hoof op ’n stoel op die verhoog gesit het.
Malema het komberse en selfone aan van die bejaardes gegee wat op die
verhoog saam met hom gedans het. Talle mense het na die verhoog
gestroom in die hoop om ook komberse en selfone te kry, maar moes
teleurgesteld omdraai. Die bejaardes het appels, piesangs en water
gekry.
Die bejaardes is in busse aangery en moes sowat drie uur in die
bloedige son wag voordat Malema om 12:00 opgedaag het. Uitgesoekte
gaste het in ’n markiestent aan biltong en verjaardagkoek in die ANC-
kleure gesmul.
Malema, wat die afgelope twee weke in die nuus was omdat hy glo sowat
R140 miljoen se tenders van munisipaliteite in Limpopo ontvang het,
het gesê hy het “in armoede grootgeword”.
“Ek het nie deel van die struggle geword om my self te verryk nie. Ek
moet die lewens van my mense verander en niemand sal my keer nie.”
Malema het merendeels Sepedi gepraat en aan die skare gesê hy “is ’n
produk van ’n arm familie. Ek sal altyd die armes respekteer”.
Cassel Mathale, premier van Limpopo en ’n groot vriend van Malema, het
onder luide toejuiging die mediaberigte, veral in Die Burger se
susterkoerant City Press, oor Malema as leuens afgemaak en gesê hy
verstaan nie hoekom joernaliste leuens skryf nie.
“Piet Rampedi (die joernalis wat die berigte geskryf het), wat is jou
agenda?” het Mathale gevra. Hy het ook gesê “daar is niks onwettigs as
Malema sakebelange het nie”.
Mathale het na Malema verwys as “ons toekomstige president van die
republiek”.
Malema se ouma, Sara Malema (80), het saam met haar kleinseun
verjaardag gehou.
Slagspreuke soos “Hands off Julius Malema, hands off!”, “Viva Julius
Vuvuzela Malema viva!” en “Julius Blockbuster Malema” het kort-kort
opgeklink.
George Champion Sithole = swart Suid-Afrikaner
============================================================ ========
Kaapstad - 'n Suid-Afrikaanse man is in hegtenis geneem in verband met
die moord op 'n sesjarige meisie in die Verenigde Koninkryk.
Klein Dumo Sibanda is op 26 Oktober 2004 dood ná ’n brand by haar huis
in Crawley, Wes-Sussex.
Die polisie is sedertdien op die spoor van die hoofverdagte, George
Champion Sithole, wat kort ná die brand na Afrika gevlug het.
In Zuid-Afrika zijn twee jonge mannen opgepakt in verband met de moord op de
Vlaamse zakenman Etienne Cammaerts.
Cammaerts, afkomstig uit Wezembeek-Oppem, woonde sinds acht jaar in
Zuid-Afrika, waar hij lodges verhuurde aan toeristen en natuurliefhebbers.
Hij werd vrijdag beroofd en voor dood achtergelaten op zijn domein Corn Hill
in Villa Nora. De verdachten zijn 20 en 29 jaar oud.
Alani Janeke
Kaapstad - Plaasmoorde neem nou epidemiese afmetings aan, met boere
wat hulleself in ‘n lae intensiteit oorlog bevind eerder as net in
enkele misdaadvoorvalle, sê die VF+.
Luidens ‘n verklaring sê adv. Anton Alberts, die party se ekonomiese
parlementêre woordvoerder, heers daar skok in die party se geledere
oor die twee plaasmoorde wat die afgelope naweek in Limpopo
plaasgevind het.
Alberts meen die kombinasie van die terreur van plaasmoorde en
verhoogde krag- en brandstofpryse is ‘n doodsteek vir die
boerderybedryf, asook voedselsekuriteit, in die land.
“Indien mens boonop die abortiewe grondeiseproses daarby voeg, is dit
duidelik dat boere in Suid-Afrika uiters dapper mense is deur steeds
te probeer voortboer.”
En so gaan die destabilisasie van SA voort:
============================================================ ==========
Lizel Steenkamp
Cape Town - Illegal immigrants are stretching police resources and
manpower.
The country's provincial police chiefs said in Parliament on Tuesday
that the government doesn't budget for the "millions" of illegal
immigrants who have to be policed out of sheer necessity.
Calvin Sengani, chief of police in Limpopo, made it particularly clear
when he spoke about the pressure placed on resources by the constant
influx of Zimbabweans: "They're flooding our towns and cities. They
cause a great number of problems with crime. We arrest them and
protect them with resources that are intended for our citizens."
The police station in Musina is one of the ten stations in Limpopo
where the most serious violent crimes are reported.
3m illegal immigrants in Gauteng
Limpopo has over 12 000 police officials and one vehicle for every
four officials. According to Sengani, these resources are intended to
protect the 5.2 million residents of his province, “but the illegal
immigrants aren't included in that total".
Simon Mpembe, acting chief of police in Gauteng, also told the
portfolio committee for police that there are up to three million
illegal immigrants in Gauteng.
"So there are more people to police, but we don't have enough
officials to do the extra work. We can't say we won't police them
because they come from another country," Mpembe later told Beeld.
Thulani Ntobela, chief of police in Mpumalanga, said he hopes the
SANDF can soon start helping with border security, "because in some
places there isn't even a fence".
"Mbruno" wrote in message
news:7d43d641-66fe-4c43-bfbe-6892e46a6d87@15g2000yqi.googleg roups.com...
> On 19 jan, 02:19, Bob wrote:
>> "Dutch" or Low Franconian split into 16 different languages on the
>> basis of mutual intelligibility. Interesting take on the "Dutch
>> language."
>>
>> http://robertlindsay.wordpress.com/2010/01/18/a-reclassifica tion-of-t...
>
> How does the mutual intelligibility between standard Dutch and
> Afrikaans compare to the mutual intelligibility amongst the various
> Dutch dialects in the Netherlands and Belgium ?
wrong question. The issue being that "standard" Dutch is taught in schools
all over the Netherlands and Flemish Belgium. Meaning that "standard" Dutch
is widely understood everywhere, even in those regions where the the local
tongue is based on Lower Saxon, or Frisian, or Ripuarian.
Since "standard" Dutch is not taught in schools in South Africa there is no
such common vehicle between the Netherlands and South Africa
Te danke aan nie net die VSSR nie, maar ook Britanje en Switserland is
ons op pad na 'n sosialisties/kommunistiese bestel. Britanje het die
kommunisties/terroristiese ANC gefinansier en gehuisves (dankie
daarvoor, né). Die sterk intellektuele maar agterbakse geaardheid van
die kommuniste moet nie onderskat word nie. Die Weste word tans slegs
tevrede gestel totdat sterker (sosialistiese) maatreels in plek gaan
val. Ek haal die volgende uit 'n artikel in die Beeld uit:
( NDR = Nasionale Demokratiese Revolusie )
" Die NDR se oorsprong lê in die kommunistiese diskoers in die
struggle-jare. Daar was verwysings daarna in die Mbeki-era, maar vir
alle praktiese doeleindes is dit toe geïgnoreer. "
( Demokrasie as sulks is ook net 'n tydelike middel tot 'n doel, en
ook om die Weste tevrede te hou ) : " Volgens dié beskouing sou daar
genoeg tyd wees ná die val van apartheid om ’n sosialistiese land te
bou en moes daar teen te radikale maatreëls gewaak word om moontlike
bondgenote nie af te skrik nie "
" Die opkoms – danksy die linkses – van ’n populistiese leier sonder
sigbare vaste beleidsoortuigings het die NDR weer op die voorgrond
gedruk "
" Die “demokratiese deurbraak” word deur baie vertolk as ’n fase in
die voortdurende revolusie, waarvolgens politieke, maatskaplike en
ekonomiese wanbalanse wat deur kolonialisme geskep is, deur
staatsinmenging reggestel moet word. "
“Ons kan in ’n tydvak inbeweeg waar dit al hoe makliker gaan word om
alles ‘in die naam van die revolusie’ te regverdig.”
" Dit (NDR) het sy ontstaan in ons politieke diskoers gehad toe dit
gebruik is om Marxiste en sosialiste te oorreed om nie dadelik ná die
koms van demokrasie op ’n sosialistiese staat aan te dring nie,” sê
Friedman "
" Daarin argumenteer hy (Joe Slovo) die NDR moet beskou word as ’n
fase waardeur die revolusie moet gaan voordat ’n ware sosialistiese
staat in Suid-Afrika gevestig kan word. "
" Die hersiene Strategy and Tactics-dokument, wat ná Polokwane deur
die ANC se nasionale uitvoerende komitee bekragtig is, word afgesluit
met ’n beroep op revolusionêre om die stryd voort te sit. "
TYD VIR DIE WERELD OM WAKKER TE SKRIK
============================================================ ==========
Volle Artikel uit beeld:
============================================================ ==========
Pieter du Toitverduidelik waar die ANC se nasionale demokratiese
revolusie vandaan kom en hoe die party dié revolusie blykbaar na die
letter wil uitvoer.
Die nasionale demokratiese revolusie, of die NDR, soos in ANC-
omgangstaal daarna verwys word, is benewens die Vryheidsmanifes die
ANC se belangrikste rigtende filosofie.
Dit is die hoeksteen van die party se denkraamwerk, die grondslag vir
interne debatvoering en die helderste aanwyser van wat die ANC, deur
middel van die regering, vir die land beplan.
Prof. Hermann Giliomee het verlede week in Beeld geskryf die NDR het
nie in die eerste uitgawe van sy boek The Afrikaners: Biography of a
People voorgekom nie, maar beklee in die tweede uitgawe ’n belangrike
plek.
Die rede daarvoor is dat die eerste uitgawe gedruk is toe oudpres.
Thabo Mbeki ’n stewige greep op interne debatvoering in die regerende
party gehandhaaf het en die regering sterk op die makro-ekonomiese
koers gehou het waarop die sogenaamde “Klasseprojek van 1996” besluit
het.
Dit het daartoe gelei dat die ANC se linkser alliansievennote na die
kantlyn geskuif is en hul filosofieë – wat duidelik van Mbeki s’n
verskil het – geen vastrapplek in die alliansie se gesagsliggame kon
kry nie.
Die verwydering van Mbeki in 2007 (as ANC-leier) en 2008 (as
staatshoof) deur ’n samedromming van uiteenlopende belangegroepe deur
Cosatu, die SAKP en die ANC-jeugliga georganiseer, het gelei tot die
herlewing van die NDR as die breë bevrydingsbeweging se vernaamste
beleidsraamwerk.
Die NDR se oorsprong lê in die kommunistiese diskoers in die struggle-
jare. Daar was verwysings daarna in die Mbeki-era, maar vir alle
praktiese doeleindes is dit toe geïgnoreer.
Die opkoms – danksy die linkses – van ’n populistiese leier sonder
sigbare vaste beleidsoortuigings het die NDR weer op die voorgrond
gedruk.
By die tweede uitgawe van Giliomee se boek was die NDR weer sterk
gevestig as die ANC-alliansie se bloudruk waarvolgens hy sy
deurlopende revolusie en transformasie van die samelewing wil
uitvoer.
Dít is nie net by Polokwane in die vorm van ’n gewysigde Strategy and
Tactics-dokument en die gepaardgaande resolusies vasgemaak nie, maar
ook in September verlede jaar by Cosatu se nasionale kongres en drie
maande later by die SAKP se spesiale kongres as die rigtende filosofie
bekragtig.
NDR het verskillende vertolkings
Die NDR behels die deurlopende en aanhoudende transformasie van die
samelewing tot ’n nie-rassige, nie-seksistiese, unitêre staat gegrond
op die wil van sy inwoners.
Die aard en karakter van dié staat word bepaal deur die behoeftes van
die mense soos vergestalt in die bevrydingsbeweging, gelei deur die
ANC en in vennootskap met Cosatu en die SAKP.
Volgens die NDR is die omvorming van die samelewing slegs moontlik met
die ANC aan die spits.
Dié organisasie is die enigste wat kan verseker dat “blacks in general
and Africans in particular” politiek en sosiaal-ekonomies geëmansipeer
word terwyl witmense terselfdertyd van die vals ideologie van
superioriteit bevry word.
Die NDR vereis ANC-leiding op elke denkbare vlak van die samelewing
(politiek, ekonomies, maatskaplik en kultureel) en die gevolglike
ontplooiing van kaders in strategiese posisies.
Dit lei, volgens prof. André Duvenhage, politieke wetenskaplike aan
die Noordwes-Universiteit, na die amperse samesmelting van staat en
party.
“Daar is min twyfel die NDR is die ANC se leidinggewende denkraamwerk,
hoewel daar tans ’n vurige debat oor die presiese interpretasie
daarvan is,” sê Duvenhage.
Volgens hom is daar twee denkskole waarvolgens die NDR vertolk word:
een waar dit ná 1994 van toepassing is en een wat die NDR terugwerkend
van 1652 geldig maak.
“Laasgenoemde is die meer radikale vertolking waaruit dit volg dat
1994 en die gepaardgaande grondwetlike bedeling bloot ’n tydelike
kompromis is.”
Die “demokratiese deurbraak” word deur baie vertolk as ’n fase in die
voortdurende revolusie, waarvolgens politieke, maatskaplike en
ekonomiese wanbalanse wat deur kolonialisme geskep is, deur
staatsinmenging reggestel moet word.
Die debat oor die vertolking van die NDR word al hoe feller en vind
toenemend in die openbaar beslag, soos die onlangse geraas oor die
nasionalisering van myne en Pretoria se naamsverandering wys.
“Die sogenaamde nasionaliste in die ANC en die kommuniste verskil oor
die vertolking en instelling van die NDR, met eersgenoemde wat ’n
radikaler en meer populistiese aanslag het.”
Duvenhage sê WB 2010 is een van die faktore wat die radikaler elemente
nog in balans hou, maar dat die einde van dié sokkerskouspel daardie
balans maklik ten gunste van groter populisme kan versteur.
“Ons kan in ’n tydvak inbeweeg waar dit al hoe makliker gaan word om
alles ‘in die naam van die revolusie’ te regverdig.”
Dr. Steven Friedman van die Sentrum vir die Studie van Demokrasie stem
saam daar is onsekerheid oor die vertolking van die NDR, maar is nie
daarvan oortuig dat dit die grondslag van ANC-ideologie is nie.
“Die konsep is al 40, 50 jaar lank met ons, maar daar is steeds geen
sekerheid oor presies wat dit beteken nie.
Dit het sy ontstaan in ons politieke diskoers gehad toe dit gebruik is
om Marxiste en sosialiste te oorreed om nie dadelik ná die koms van
demokrasie op ’n sosialistiese staat aan te dring nie,” sê Friedman.
Dit is inderdaad die onderwerp van ’n gespreksdokument wat mnr. Joe
Slovo, voormalige hoofsekretaris van die SAKP, in 1988 geskryf het.
Daarin argumenteer hy die NDR moet beskou word as ’n fase waardeur die
revolusie moet gaan voordat ’n
ware sosialistiese staat in Suid-Afrika gevestig kan word.
Volgens dié beskouing sou daar genoeg tyd wees ná die val van
apartheid om ’n sosialistiese land te bou en moes daar teen te
radikale maatreëls gewaak word om moontlike bondgenote nie af te skrik
nie.
“Dit het nie sin om die NDR te verhef tot ANC-bloudruk nie, want daar
bestaan nie konsensus daaroor nie.
As jy Cyril Ramaphosa en Tokyo Sexwale gaan vra wat die NDR beteken,
gaan hul antwoorde heel anders as dié van Blade Nzimande en Zwelinzima
Vavi wees,” sê Friedman.
Hy beskou die Vryheidsmanifes steeds as die ANC se belangrikste
rigtende dokument, hoewel dit ook dikwels op verskillende maniere
vertolk word.
Die waarde van die NDR lê egter daarin dat dit geloofwaardigheid gee
aan wie ook al hom daarop beroep - en ruimte vir maneuvrering skep.
“Deur hulle daarby neer te lê, kan dit mense soos Gwede Mantashe die
ruimte gee om te kritiseer sonder om as ’n ‘teenrevolusionêr’
gebrandmerk te word.”
’n Uitgerekte proses
Die hersiene Strategy and Tactics-dokument, wat ná Polokwane deur die
ANC se nasionale uitvoerende komitee bekragtig is, word afgesluit met
’n beroep op revolusionêre om die stryd voort te sit.
“Prysenswaardige vordering is gemaak en besliste optrede vroeg in die
tweede dekade van vryheid hou die belofte van vinniger vordering om
ons ideale te bereik in.
“Ons is egter maar net aan die begin van ’n uitgerekte proses van
verandering.”
Hoewel die party in die eerste jaar ná pres. Jacob Zuma se verkiesing
tot leier gesukkel het om die resolusies waarop ingevolge die NDR
besluit is deur te voer, is daar die afgelope paar jaar vinniger
gevorder.
Benewens die Skerpioene wat tot niet is, is maatskaplike toelaes
uitgebrei, groter klem word op die behoeftes van militêre veterane
gelê (die departement van verdediging heet nou verdediging en militêre
veterane) en die beginsel van gewillige koper/verkoper in die land se
grondherstelproses gaan hersien word.
Nog ingrypender – en in ooreenstemming met die NDR – is planne vir ’n
enkele staatsdiens (wat provinsiale magte sal inkort) en ’n nasionale
gesondheidsversekeringstelsel, terwyl die hernude fokus op die
Vryheidsmanifes tot debatte soos dié oor nasionalisering lei.
Tot dusver was daar geen aanduidings dat die NDR ’n blote riglyn
eerder as ’n vaste plan is nie. Inteendeel, dit lyk of die ANC dié
revolusie na die letter gaan uitvoer.
Die onbillike toepassing van regstellende aksie is ’n gevoelige knou
toegedien met die oorwinning van kapt. Renate Barnard in die
arbeidshof.
Regstellende aksie is ’n mislukking.
Dit vervreem baie Afrikaanse mense en verhinder hulle om ’n bydrae te
maak wat tot die heil van almal in die land kan wees.
’n Ondersoek van die Suid-Afrikaanse Instituut vir Rasseverhoudinge
het tot die gevolgtrekking gekom dat wit mense die onbedoelde
begunstigdes van regstellende aksie is.
Volgens die instituut het die meeste wit mense sedert 1994
vooruitgeboer omdat hulle ondernemers geword het of hulle tot die
sakewêreld gewend het. Dis ’n indruk dat regstellende aksie hul
vooruitgang belemmer.
Nie alle wit mense wil ondernemers of sakelui wees nie.
Van hulle verkies om in die polisie, weermag, hospitale en onderwys te
werk.
En daar word hulle dikwels gruwelik deur regstellende aksie benadeel,
soos Barnard se geval wys.
Sy het om ’n bevorderingspos in die polisie aansoek gedoen en was die
beste kandidaat.
Sy het jare lank nie die gekry nie omdat die polisie ’n swart mens wou
aanstel om sy transformasieteikens beter te laat lyk. Die pos is toe
vakant gehou.
Dit is soos om nie ’n ingenieur vir ’n dorp se watersuiweringswerke
aan te stel nie omdat die geskikte kandidate wit is.
Almal in die dorp moet vuil water drink totdat ’n swart ingenieur
gekry is.
Die arbeidshof het beslis die polisie het hom aan onbillike
rassediskriminasie skuldig gemaak. Barnard moet nou terugwerkend
bevorder word.
Regstellende aksie werk ook nie vir die meeste arm, swart mense nie.
Volgens die instituut het swak openbare onderwys in die algemeen swart
mense se kanse gesaboteer om voordeel uit regstellende aksie te trek.
Die regering moet onderwys en opleiding sy prioriteit maak. Die geld
is daar.
Dit moet net doeltreffend aangewend word. Rasgedrewe transformasie
gaan die land net dieper in ellende dompel.
Ek dink dit is belaglik om die vlag te verban,
wat natuurlik ter sake is, is die beeld wat die
buitelanders van SA het, netnou besef hulle
dat die NSA nie so wonderlik is nie en dat
sy wit inwoners hunker na 'n eie identiteit...
============================================================ =========
Ou SA vlag by nuwe stadion verban
Kaapstad - Die ou Suid-Afrikaanse vlag is onder 'n lang lys items wat
verbode is by die Kaapstad-stadion.
Dié vlag is op 'n lys verbode items wat by die ingange van die 68 000-
sitplek stadion vertoon word.
Dit is net bo "baniere of vlae met inhoud was as seksisties,
rassisties, vulgêr, diskriminerend of aanstootlik" kan wees.
Sambrele met punte, traangas, vuurwapens, ammunisie, messe en enige
skerp of metaalvoorwerpe met 'n punt wat as 'n gevaarlike wapen beskou
word, is ook verban.
Danny Jordaan, hoof van die reëlingskomitee, het gesê hy is onbewus
van die verbod op die ou vlag en het nie geweet of dit by ander
stadions dieselfde is nie.
Dan Plato, burgemeester van Kaapstad, het gesê wat by sportsaamtrekke
in ander lande gebeur het waar mense die ou vlag rondgeswaai het, het
"bietjie van 'n verleentheid veroorsaak".
"Ons wil nie hê dieselfde verleentheid moet hier plaasvind nie," het
hy gesê.
"Ons wil eerder aan mense sê die ou Suid-Afrikaanse vlag word nie meer
as die nasionale vlag herken nie en ons wil nie hê mense moet onnodig
die land of Kaapstad in die verleentheid stel nie," het Plato gesê.
"Laat ons liewer patrioties en soos goeie patriote van die land
optree."
"As jy 'n Suid-Afrikaner is, hoekom wil jy 'n vlag bring wat nie meer
die nasionale vlag is nie? Wat is jou motiewe daarvoor?"
Die ou vlag met sy blou, wit en oranje strepe word in sommige gebiede
as 'n simbool van die apartheid-regime gesien en word deur sekere
mense as hoogs aanstootlik beskou.