Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Wys: Vandag se boodskappe :: Onbeantwoorde boodskappe :: Stemmings :: Navigasie
Hartlik welkom! Op hierdie webtuiste kan Afrikaanse mense lekker in hul eie taal kuier, lag en gesellig verkeer. Hier help ons mekaar, komplimenteer mekaar, trek mekaar se siele uit, vertel grappe en vang allerhande manewales aan. Lees asb ons aanhef en huisreëls om op dreef te kom.

ANC wyk af van ons ooreenkoms in 1994-----Pik Botha, Pretoria

Wed, 21 February 2007 05:32

Oom pik se krokewaan trane ( Dave/Riaan -- ek dink dis oom Klasie se
man wat die geel broek en baaikie uittrek)

Feb 20 2007 06:49:39:857PM - (SA)

Druk artikel
E-pos storie aan 'n vriend


My dank aan Coenie Kukkuk (Dankie Pik. Is jy nog ANC -lid?) - 16
Februarie) vir sy kompliment. Op sy vraag is my antwoord: Sedert ek
die politiek in 1996 gelos het, was ek nie lid van enige party nie.

Ek is dus vry om enige aspekte van enige party se beleid te kritiseer
of te ondersteun. Ons probleem is dat diegene wat bymekaar hoort omdat
hulle dieselfde sienswyses deel, nog nie bymekaar kan uitkom om hul
eie party te stig nie. Dis die strukture van die verlede wat hulle van
mekaar weghou. Maar die mure is besig om te verweer.

Die leser S. Oberholzer (Waar is Pik se vroeëre beloftes?) vra wat het
geword van my en F.W. de Klerk se beloftes dat die blankes steeds hul
eie skole en woongebiede sou hê nadat die mag aan die ANC oorhandig
is. Antwoord: Daar is aanduidings dat die ANC afgewyk het van die
verstandhouding van gesamentlike belange wat die grondslag van ons
ooreenkoms van 1994 gevorm het.

Hier verwys ek spesifiek na regstellende aksie wat as strafmaatreël
deur ons jonger Afrikaners en wittes beleef word. Maar oor die vraag
of apartheid in al sy vorms verwyder sou word, is daar geen twyfel
nie.

In die referendum wat op 17 Maart 1992 onder wittes gehou is, het 69%
ja gestem op 'n vraag wat die verwydering van apartheid geïmpliseer
het. Ons het beslis nie belowe dat swart kinders nie wit skole sou kon
bywoon nie.

Die reg op onderrig in moedertaal en beoefening deur enige groep van
sy eie kulturele en godsdiensoortuigings is in die Grondwet opgeneem,
solank dit nie op rassisme gegrond word nie.

Dit wil voorkom asof hierdie en ander fundamentele regte geskend word.

Pik Botha, Pretoria

http://www.news24.com/Beeld/Opinie/Briewe/0,8325,3-2085-73_2 072319,00.html

Nuus | 3 kommentare

Mme Barry Voorspel

Tue, 20 February 2007 21:36

Ek het op goeie gesag verneem dat die Ds Rudolph nie by was toe besluite
deur die kerkraad tov Kletskerk geneem is nie.
Ons praat dus nie in die eerste plek van die wil en besluit van die gemeente
nie, maar die besluit van die kerkraad wat by die vergadering teenwoordig
was.
Op die vergadering is daar ook in die reël 'n buitengewone besluit geneem.

Mens kan maar seker net aanneem dat Rudolph op hoorsê opgetree het, en dit
dan sou kon "verdedig" dat hy in goeie trou vir sy medeleeraar en gemeente
sou wou opgekom het.

Ek voel net dit is belangrik dat die mense op KK wat die draad volg dit
weet, want volgens wat Jean geplaas het, verbatim, verstaan ek dat Rudolph
te kenne wil gee dat hy, en ook die hele gemeente, aktief betrokke was by
die besluit re KK, en dit is plein en simpel nie waar nie.

Koeitjies & kalfies | 4 kommentare

Re: Gun laws that constrain the law-abiding

Tue, 20 February 2007 09:55

Hierdie storie vlek maar net weer die ou probleem oop en dit is myns insiens
dat die mens die blaam op die gereedskap en nie op homself plaas nie. As
'n moordenaar wil moor, sal hy dit doen met wat ookal tot sy beskikking is.
Klip, mens, vuurwapen, watookal. Deur streng vuurwapenbeheer toe te pas,
vat jy die wetsgehoorsames vas en wat bereik jy eintlik? Hierdie mense
gaan in elk geval nie die wapens gebruik vir misdaad nie. Dat daar minder
wapens gesteel word uit private huise en so in die hande van die misdadigers
val? Stront. Die misdadiger het sy doel en hy sal 'n vuurwapen kry
wanneer hy dit nodig het. Deur minder vuurwapens in 'ordentlike' hande toe
te laat, beweeg hulle die magsewewig eenvoudig net oor na die misdadigers se
kant toe!
"fire_" wrote in message
news:1171725773.147848.77070@v33g2000cwv.googlegroups.com...
>
> http://www.telegraph.co.uk/opinion/main.jhtml?xml=/opinion/2 007/02/16/dl1601.xml
> Have your say Read comments
>
>
> For James Andre Smartt-Ford, 16, Michael Dosunmu, 15, and Billy Cox,
> 15, the hand-wringing by police and politicians over the escalation of
> gun crime comes a little late: all three have been shot dead in south
> London over the past 10 days.
>
> Public revulsion over such criminality is, shamingly, blunted by the
> fact that they appear to be victims of ethnic gang crime. Society at
> large sees it as "their" problem, not its own. Such a view is
> criminally complacent.
>
> We have, post-Dunblane, what are said to be the toughest gun control
> laws in the world. They have actually proved strikingly ineffectual.
>
> advertisement
>
> Gun crime has doubled since they were introduced. Young hoodlums are
> able to acquire handguns - either replica weapons that have been
> converted, or imports from eastern Europe - with ease. With no
> dedicated frontier police, our borders remain hopelessly porous. The
> only people currently incommoded by the firearms laws are legitimate
> holders of shotgun licences, who are subjected to the most onerous
> police checks.
>
> Even more disturbing is the insouciance with which guns are used. An
> 18-year-old Angolan refugee was sentenced to life this week for
> shooting dead a woman holding a baby at a christening party, in what
> was otherwise a "routine" robbery.
>
> The truth is that the laws relating to possession of guns are nowhere
> near tough enough. Possessing a firearm carries a minimum sentence
> (ministers insist on calling it "mandatory", but it is not) of five
> years. That means release, in normal circumstances, after 30 months.
>
> For those aged between 17 and 21, the minimum sentence is three years,
> which means release after just 18 months. Such piffling sanctions
> hardly amount to an effective deterrent to these young hoodlums. The
> police want the five-year minimum sentence extended to everyone over
> 17 and the Government should not hesitate to meet that request.
>
> But more is required. In particular, the ludicrous inhibitions placed
> on the police when it comes to exercising powers of stop and search
> have to be lifted. So must the post-Macpherson burden of political
> correctness, which makes any police officer think twice before
> challenging a young black man on the street. There is a wider failure
> here.
>
> This Government came to power with high hopes of ameliorating the
> social crisis in Britain's sink estates. These were "their people" and
> they would be rescued. But the fractured families, the inadequate
> schools, the crippling impact of welfarism, the appalling living
> conditions - all have stubbornly resisted New Labour's lacklustre
> efforts. Conditions in many inner cities have actually worsened. And
> what a price we are paying.
>

Veiligheid & wapens | 1 kommentaar

Koos Kombuis "Verlaat die Afrikanerdom" - Koos Kombuis --- Dankie , baie dankie Koos

Mon, 19 February 2007 12:11

Hoof Nuus Winkel Kontak ons Venue Forums Links SA Radio - Luister
Nou Video Dagboek Aktueel Gigs Sokkies Algemeen Advertensies Koos
Kombuis "Verlaat die Afrikanerdom"
Koos kombuis het onlangs sy "uittrede uit die afrikanerdom"
aangekondig. Dan Roodt van Praag beskuldig hom van die "verghwarring"
van die Afrikaner. Lees die volledige artikels hiernaas. Wat dink jy?
Is Koos Kombuis n Afrikaner ikoon of maar net n ghwar? Stel gerus jou
standpunt op die sokkie forums.
http://sokkies.com/content/view/19/2/

Koos Kombuis "Verlaat die Afrikanerdom" - Koos Kombuis

Wie was Generaal Koos de la Rey werklik? Was hy wel 'n man van vrede,
soos Bok beweer, of was hy net een van daardie larger-than-life
oorloghelde wat later in die annale van die FAK en die Calvinistiese
skoolboeke in brons

gegiet is en tot ridder geslaan is? Waar pas hy in in die nuwe
geskiedenis van Afrikaanse musiek, en waarom het Else, Vorster en Van
Blerk juis hom gekies? Omdat hy vaagweg trek op Haile Selassi? Omdat
sy van rym met al

daai lekker maklike "y"-woorde waaruit die liedjie bestaan?


Terug in die Kaap, klaar met my konserte, gaan soek ek hierdie
misterieuse man op die Internet. Soos ek belowe het, Google ek hom.


En 'n nuwe reeks moontlikhede en denkpatrone gaan voor my oop.


Skielik besef ek Sunette Bridges is dalk reg: dis tyd vir introspeksie
(nie omdat ek deesdae lee sale trek nie -allermins - maar omdat ek
stupid genoeg was om te dink alle Afrikaner-ikone uit die ou tyd was
so vervelig, en so hardkoppig, en so eendimensioneel soos Bles en
PW).


Feit nommer een: Koos de la Rey was die laaste Boere-generaal wat
oorlog toe gegaan het; hy het tot op die einde probeer werk vir 'n
vreedsame oplossing.


Feit nommer twee: Koos de la Rey het, saam met generaal Piet Joubert,
Paul Kruger se anti-uitlander-beleid teengestaan uit vrees dat dit tot
'n gewapende stryd sou lei.


Feit nommer drie: Koos de la Rey was, ten spyte van sy hoop op 'n
diplomatieke oplossing, nie bang vir oorlog nie. Toe oorlog eindelik
onafwendbaar word, het hy hom hart en siel in die stryd gewerp. Van al
die Boere-generaals het hy die hoogste slaagsyfer gehad en ook die
langste staande gebly.


Feit nommer vier: Koos de la Rey het guerrilla-oorlogvoering ontdek en
hy was die eerste ou wat ontdek het wat die waarde is van loopgrawe.
Hy was 'n taktiese genie.


Feit nommer vyf: Anders as die Engelse, het De la Rey sy
krygsgevangenes met respek en deernis behandel. Toe hy die gewonde
Britse bevelvoerder Methuen in hegtenis neem, het hy hom dadelik
teruggestuur na die Kakie-linies toe in die hoop dat hy daar beter
mediese hulp sou kon kry.


Feit nommer ses: Na afloop van die oorlog het De la Rey hom tot die
politiek gewend, waar hy, in kontras met die meeste van sy ou
oorlogskamerade, Louis Botha se pogings gesteun het om vrede te maak
tussen Boer en Brit.


Feit nommer sewe: Koos de la Rey was 'n teenstander van Hertzog. Hy
was nie 'n Afrikaner-Nasionalis nie. Hy was 'n ware Suid-Afrikaanse
leier, met 'n groter visie as die eng, etniese en rassistiese
ideologiee van ander Afrikaner-leiers.


Feit nommer agt: Ergste van alles, De la Rey het gesterf op 'n eg Suid-
Afrikaanse manier: hy is getref deur 'n dwaalkoeel by 'n padblokkade.
Die victim van 'n drive-by shooting. Soos Brett Kebble.


Feit nommer nege: Dit is 'n feit soos 'n koei, en Bok van Blerk is reg
as hy daarvan sing: ons het vandag, meer as ooit, leiers soos Koos de
la Rey nodig. Of hulle wit of swart is. Of hulle Afrikaans of Engels
of Xhosa of Zoeloe is. Want De la Rey was die perfekte Afrika-takhaar-
ghoeroe. Hy was

die ideale sintese tussen PW en FW.


Feit nommer tien: Hy was ons Steve Biko.


En dis van hierdie ou wat Bok van Blerk sing wanneer julle hom hoor
wanneer julle braai-partytjies hou van Malmesbury tot Mpumalanga. Hy
sing nie van Eugene Terre'Blanche nie. Hy sing nie van Marthinus van
Schalkwyk nie. Hy sing nie eers van Adriaan Vlok of Jake White of
Hannes Nel of Trompie nie.


Hy sing van 'n man van durf en daad, 'n man van aksie, 'n man met
gewete, 'n ware leier wat, indien hy vandag gelewe het, nie net ons
volk nie, maar die ganse Suid-Afrikaanse nasiedom sou help vorder het
tot by daardie wonderlike land wat die Nuwe Suid-Afrika nog altyd
veronderstel was om te wees.


Dit is waaroor hierdie veelbesproke lied gaan.


En dit, vermoed ek, is waarom daar so 'n diep hartseer agter Bok van
Blerk se oë le.


Want, jonk soos wat hy is, dra hy, net soos ek, net soos alle denkende
Afrikaanse mense, net soos die ganse Suid-Afrika, baie swaar aan die
pyn en die bagasie van die afgelope veertig jaar."


Koos Kombuis

Artikel en foto soos verskyn in www.kooskombuis.co.za


Koos Kombuis en die verghwarring van die Afrikaner - Dan Roodt

'n Verkorte weergawe van dié rubriek het reeds op LitNet verskyn.
Hierdie is egter die eerste publikasie van die volledige weergawe.


Daar is seker min openbare figure in dié land wat so deur die media op
die hande gedra word soos Koos Kombuis. Onder andere skryf Kombuis 'n
weeklikse rubriek in Rapport, die grootste Afrikaanse koerant, waarin
hy so pas sy "bedanking uit die Afrikanerdom" aangekondig het.

Daar is seker min openbare figure in dié land wat so deur die media op
die hande gedra word soos Koos Kombuis. Onder andere skryf Kombuis 'n
weeklikse rubriek in Rapport, die grootste Afrikaanse koerant, waarin
hy so pas sy "bedanking uit die Afrikanerdom" aangekondig het.


"Want," sê die Koos in sy anglisistiese Afrikaans, "die konsep (van
Afrikaner) is obsoleet." Dus oudmodies, uitgedien, oorbodig.

Wie en wat is Koos Kombuis nou eintlik dat hy hom kan aanmatig om sy
uittrede uit die volk aan te kondig, amper asof hy ons staatspresident
was wat nou iewers aan die kus gaan woon om sy mémoires op te teken?

Myns insiens is die Koos 'n soort Bertolt Brecht vir die swaksinniges,
die dronkes, die bedwelmdes, die skorriemorrie, die
lumpenproletariaat. Soos Bertolt Brecht wat ná die Tweede Wêreldoorlog
deur die Oos-Duitse Kommunistiese Party toegelaat is om sy Berliner
Ensemble in Oos-Berlyn te vestig, tree Kombuis as Afrikaanse
gelukbringer vir die ANC-regime op. As Marthinus van Schalkwyk
liedjies kon skryf, sou hy en Koos 'n PK-Groep Twee op die been kon
gebring het.

Naas André Brink wat hom self in sy romans aan groteske politiekery en
selfs Afrikanerhaat skuldig maak, is die Koos 'n soort vlagskipskrywer
vir die Nasionale Persgroep en word sy pueriele boeke en infantiele
politiek aggressief aan die volk afgesmeer. Brecht was 'n kommunis en
het homself in die eerste plek nie as 'n skrywer nie, maar as 'n
politikus beskou. Die Koos verteenwoordig insgelyks 'n buite-
parlementêre politikus wat soms letterlik verdwaal, net om homself
weer te vind en ons met sy kleinlike prekies in geradbraakte Afrikaans
te vergas.

Terloops verneem ek onlangs dat Nasionale Pers se vlagskiptydskrif
waarin politiek korrekte idees onder die dekmantel van "leefstyl"
aangebied word, Insig, intense sirkulasieprobleme ondervind. Blykbaar
sou Insig se omset van 20 000 na 7 000 gedaal het. Die volk waaroor
die Koos en sy marionetmeesters so neerhalend is, is dus nie dom
genoeg om die ANC en Naspers se ideologie wat in kleurfoto's verpak
word, huidjie en muidjie te sluk nie.

Daar is egter 'n ander sy aan Koos Kombuis wat my interesseer, en dit
is juis sy status as ghwar. Insig, KykNet, Rapport en ander
Naspersmedia is nie soseer besig om die Afrikaner soos in Oos-
Duitsland met Marxistiese ideologie te voer nie, maar poog om hom
onherroepelik te verghwar. Onder die vele metodes waarmee ons tans
ondergrawe en afgetakel word, hetsy fisies deur plaasaanvalle en
misdaad, hetsy sielkundig deur manipulasie van ons godsdiens of
geskiedenis, tel ook verghwarring.

Pleks van Karl Marx se Das Kapital te moet lees, word ons gevoer met
Die Son en die skryfsels van Kombuis. Of die nihilistiese liefjies van
Fokofpolisiekar.

In die vyftiger- en sestigjare was Mimi Coertse een van ons heldinne,
tesame met Gé Korsten, Min Shaw en ander. Mimi Coertse was 'n
internasionaal beroemde operasangeres en gekultiveerd op die Europese
manier. Sy het 'n keurige Afrikaans gepraat, maar ook Duits en
Italiaans. In populêre taal was sy vir baie Afrikaners 'n "rolmodel"
tydens die Afrikaner se fase van opwaartse mobiliteit.

In die jaar 2006, met die Afrikaner op pad na armoede weens
uitsluiting op grond van ras en taal, het ons nuwe rolmodelle nodig.
Pleks van Mozart-operas en eurosentriese sofistikasie, moet ons tans
geïndoktrineer word met 'n soort jolliehotnothedonisme soos deur die
Koos verpersoonlik word. Hy drink homself poepdronk en spog agterna
oor sy babelaas in Rapport. Drank is koning en dwelms is koel.

Tereg noem die Koos aan die einde van sy rubriek in Rapport dat sy
kinders as nie-Afrikaners "...ten minste nooit hoef uit te draai soos
die Waterkloof-Vier nie."

In die Nuwe Suid-Afrika is die ideaal dus nie meer Waterkloof waar 'n
seder soms geval het nie (met apologie aan PG du Plessis), maar
Mitchellsplein waar die messe blink en die dagga- en Mandraxwalms uit
gebreekte bottels opstyg.

Die wêreld sonder reëls van Mitchellsplein se jeugbendes
verteenwoordig die nuwe ideaal waarheen die verghwarde Afrikaner moet
aspireer. Vanuit die direksiekamer van Naspers se gebou in
Heerengracht word hierdie grootse kultuurtransformasie met kille oë op
Die Son en Die Huisgenoot se verkoopsyfers beplan.

Vergeet van boeke lees; luister liewer "songs". Wees vry en
nihilisties. Maak 'n dop, wees vrolik, want môre is jy landuit, gekaap
of vermoor. Carpe diem. As Omar Kajam vandag in Suid-Afrika geleef
het, sou hy gesing het van "bier, gekleurde vroue en songs".

Selfs 'n Hervormde predikant van Naboomspruit het lyk my voor die
aanslag geswig en vir hom 'n swart courtisane of twee by die plaaslike
Truckstop gaan oplaai. Of die man vooraf deur Koos Kombuis beïnvloed
is, weet mens nie.

Dis altyd makliker om af te breek as op te bou. Dis insgelyks
geriefliker om te verghwar as om te veredel. Sowel die ANC as Naspers
het hierdie natuurwet goed ter harte geneem en is daarom besig om ons
al dieper in die modder in te druk.

Arnold Toynbee skryf iewers in sy Study of History dat dit vir die
ordentlike en patriotiese mens besonder pynlik is om tye van
dekadensie te moet beleef. Deur die eeue heen was satire en spot egter
die gekose wapen van die patrisiër wat moet ly onder die geweld, die
swak smaak, die malle rumoer van die gepeupel wat fuif asof daar geen
dag van môre is nie.

Omdat die Afrikaner deur sy godsdiens en verbintenis tot die grond
geleer is om hoogmoed te verafsku, kan ons nie maklik snobisties wees
nie. Anders as die Britte of die Franse byvoorbeeld wat elke teken van
swak smaak, 'n swak gekose kledingstuk of "'n aksent wat gly" met
vernietigende minagting behandel.

Onder die huidige aanslag vanuit die ANC-beheerde of ANC-gesinde media
wat ten doel het om 'n eens trotse volk kombuiswaardes aan te leer,
kan 'n bietjie hoogmoed en snobisme ons egter net goed doen.

Soos een ontstoke leser van Rapport dit prontuit aan Koos Kombuis
gestel het, "jy is 'n vark". Hy kon bygevoeg het: Meng jou met die
semels...

Dan Roodt

Artikel en foto soos verskyn in www.praag.org

< Prev

[ Back ] Nuutste Videos!
Donuts op 'n Bicycle - Amazing!!!


Special agent "Bok Boy" Episode 1


Laurika Rauch - Mense op die bus

Gewildste Videos!
Casper de Vries - Road Rage


Langarm Sokkie in London


Nicholis Louw - Net die een vir my

Visitors: 1379 Copyright © 2007 SOKKIES.com Website Hosted by:

Koeitjies & kalfies | 2 kommentare

Justin Nurse se nuwe boek

Mon, 19 February 2007 08:54

Iemand van julle die artikel daaroor gister in Rapport gesien?
Hy spot blykbaar daarin met al wat geloof is, en wil sy eie kerk stig, iets
te doen met humorisme:))

Boeke, tydskrifte & koerante | 4 kommentare

Die ANC het die 1994-ooreenkoms verbreek. Flip Buys: Gevra: vryheid en ruimte vir álmal

Sun, 18 February 2007 12:39

Dit het hom lank gevat maar nou is hy daar:

17/02/2007 15:13 - (SA)
http://www.news24.com/Rapport/Standpunte/0,7718,752-823_2070 917,00.html

Druk artikel
E-pos storie aan 'n vriend

Die droom van 1994 is vir verreweg die meeste Afrikaners verby. Die
euforie van 'n nuwe begin in 'n nuwe demokrasie onder 'n ikoniese
leier is vervang deur 'n gevoel van ontnugtering met die nuwe
bedeling.

Afrikaners was in 1994 onseker oor die toekoms, maar het vrywillig hul
mag nie net oor die land nie, maar ook oor hulself prysgegee. Die
mense het uitgesien na die nuwe demokratiese orde, wat eenheid, vrede
en voorspoed vir almal sou bring. Dis gesien as 'n skikking op die
grondslag van versoening tussen voormalige vyande waarin almal wenners
in die nuwe demokrasie sou wees. Hierdie droom het in die Mandela-era
voortgeduur omdat hy ondanks groot omwentelings inklusief geregeer het
en as almal se president gesien is. Maar in die Mbeki-era het daar 'n
verandering ingetree namate die ANC sy mag op alle vlakke en terreine
gekonsolideer het. Die ANC was nie meer tevrede net met die afskaffing
van apartheid nie, maar wou nou alles onder sy mag en beheer bring.
Dieselfde Afrikaners wat vrywillig die mag oor die land afgestaan het,
word nou nie eens 'n Afrikaanse skool of 'n historiese pleknaam gegun
nie.

Die historiese skikking van 1994 is prakties vervang deur 'n "wenner-
vat-alles" benadering, met 'n groeiende gaping tussen die mooi
grondwetlike teorie en die harde praktyk.

My persoonlike keerpunt het die afgelope week gekom met die minister
van onderwys se inmenging in die Hoërskool Ermelo- saak en die
daaropvolgende hofuitspraak teen die Afrikaanse beheerraad. Die
toppunt was een van die rolspelers se stelling dat mense wat
Afrikaanse skole wil hê, dit met hul eie geld kan bou. Dit terwyl
Afrikaners wat getrou die leeue-aandeel van persoonlike belasting
betaal, byna niks daarvoor kry nie, geen inspraak in die besteding
daarvan het nie, én moedertaal-onderwys in die Grondwet verskans word.
Dit is sulke dinge wat besig is om selfs die mees gematigde mens te
vervreem.

Die verklaring vir die ANC se optrede staan verbasend duidelik in 'n
Februarie 2007-ANC-dokument getiteld Strategy and Tactics of the ANC,
wat dit duidelik stel dat die ANC steeds 'n revolusionêre beweging is,
en tans besig is met " 'n nasionaal- demokratiese revolusie" met die
doel om swart mense oor die algemeen en Afrikane in die besonder te
bevry. Die verkrying van staatsmag in 1994 was " 'n nuwe instrument in
die struggle", en o ja, die stryd duur nog voort ook. Verskeie
liberale terme soos demokrasie word kwistig in die dokument gebruik,
maar die betekenis daarvan is dat hulle "revolusionêre demokrate" is.
Dit blyk dus dat die ANC nie die demokrasie omhels het omdat hulle
liberale demokrate geword het nie, maar omdat dit om demografiese
redes die maklikste manier was om die mag te kry - mét wêreldsteun.
Hulle het baie wat die NP wou hê in die Grondwet gesit, maar in die
wete dat hulle ná magsoorname hul oorspronklike doelwitte met
staatsmag sou kon opdwing.

My gevolgtrekking is dat die ANC met 'n reeks besluite die afgelope
jaar of drie die 1994-ooreenkoms verbreek het.

Oudmin. Pik Botha het die afgelope week in 'n koerantartikel gesê
"daar is in 1994 'n ooreenkoms bereik op grond van ons gesamentlike
belange", en hy versoek die ANC om "terug te keer na hierdie
verstandhouding met mekaar".

Daar is nie maklike oplossings as 'n dominante party magsbehep raak
nie. Die geskiedenis noord van ons het genoeg voorbeelde van partye
wat verbete aan die mag bly vasklou. Dit beteken nie dat Suid-Afrika
al naby die Zimbabwe-situasie is nie. Ons is nog 'n demokrasie, al is
dit 'n spesiale soort.

Maar 'n demokrasie word nie aan sy formele aspekte soos gereelde
verkiesings, 'n veelpartystelsel en 'n parlement gemeet nie. Die toets
vir 'n ware demokrasie lê in die uiteindes van sy demokratiese
prosesse.

Gaan dit net oor die mag van die meerderheid of oor die vryheid en
ruimte vir almal, ook van minderhede?

Afrikaners wil nie die verlede terughê nie, maar wil deel van die
toekoms wees. Dis tyd dat AfriForum 'n konferensie op hoë vlak oor die
Grondwet en die regte van alle burgers hou.

Koeitjies & kalfies | 12 kommentare

Hierdie kom van die ANCYL:

Sat, 17 February 2007 16:46

School admission saga a tip of racist iceberg was: Ermelo


"...School admission saga a tip of racist iceberg

"Therefore, the contention that the Afrikaner people have a right
of self determination is nothing but an attempt to further the
delusional dreams of a "Volkstaat" a consolation prize for those
who banked on the vision of apartheid that nonetheless crumbled in
1994, something that will however never happen on South African soil
in a billion years!"

THE RECENT HULLABALOO ABOUT THE NON-ADMISSION OF ENGLISH SPEAKING
STUDENTS IN AFRIKANER SCHOOLS is reminiscent of the failed grand
apartheid agenda. As such it is a last kick of a dying horse at
salvaging whatever is left of the privileges of apartheid, by a
community that has failed to grasp or adapt to the realities of the
changing times.

Since the advent of racism, the supremacist regime that oppressed
our people in the 300 years of colonialism and nearly five decades
of apartheid sought to deprive our people of knowledge as basis to
further consolidate their oppression on the masses of our people.

It was for this reason that the apartheid architects sought to
marginalize blacks in general and Africans in particular, by giving
them inferior education, one that would in the words of the founders
of our revolutionary movement, reduce them to hewers of wood and
water for their masters. It was apartheid education that ensured
that the majority of our people were left out in the economic and
industrial development of our country.

As a result, the notorious "Bantu education" was introduced at
primary and secondary schools, with correspondingly under-resourced
universities built and reserved for black people.

This apartheid agenda was part of a broader agenda to resolve the so
called "poor white men's problem". In their ascendancy to power, the
Afrikaner community saw our country as a big "Volkstaat", a lost
part of Europe at the southern tip of the African continent.

It was within this context that the Afrikaner community went about
creating what became known as "Bantustans", basically alienating the
majority of Africans from their motherland and confining them
effectively to what were glorified reserves which were economically
non-viable entities, going by the name of "independents States",
otherwise better known as "banana republics".

While nationalism is good as an assertion by a people of their
nationhood, what was wrong with Afrikaner nationalism was its riding
on the crest of oppressing Africans. It sought to legitimize its
viability on the comprehensive underdevelopment of the African
people.

South Africa is a nation consisting of various tribes, races and
cultures, and these are protected by the constitution. Therefore
none has a right to undermine an expression by any person of these
rights. Equally, the expression of one right by any person or people
cannot be at the expense of other people's rights as it were under
apartheid.

Therefore, the contention that the Afrikaner people have a right of
self determination is nothing but an attempt to further the
delusional dreams of a "Volkstaat" a consolation prize for those who
banked on the vision of apartheid that nonetheless crumbled in 1994,
something that will however never happen on South African soil in a
billion years!

The dream for a "Volkstaat" is not a shared Afrikaner dream, many
are democrats who appreciate our democratic dispensation and who
therefore knows that they have to live with the reality that ours is
a rainbow nation.

Our conclusion is that the dream and desire to protect the interests
of the Afrikaner as though these were endangered by democracy is
nothing but the imagination of a few right wing conservatives who
still views other races and cultures as inferior, and that theirs
must not be polluted by these inferior races and cultures. They
therefore imagine a situation where some "immorality act" would
forbid their offsprings to have marital relations with the offspring
of what they at heart believe is an inferior race. And they want to
start teaching their "own kind" at a tender age what it is to be
exclusively Afrikaner. In other words, they still fantasise of
practicing the principles of apartheid in our democratic
dispensation.

By so doing, they are not only violating the rights of other people
to enjoy the whole of South Africa's development without prejudice
because of the colour of their skins, culture or language, they are
also poisoning their little children about a vice that we have hoped
to burry since the advent of democracy in 1994. There is nothing in
our constitution that prescribes reserves for a particular language,
culture or race. Here language is clearly used as façade to advance
the racist agenda of these Afrikaner right wingers.

Thus these parents who seek to create racist castles for their
little ones at schools, cannot help but seek to perpetuate a racism
demon that tortured their own souls in their own lifetime as well as
those of their forefathers who founded apartheid, whose results had
even greater consequences on their victims who were struggling
simply to assert their natural rights as citizens of this country.

We therefore boldly say no to any attempt to take us back to the
horror of the apartheid days when one's culture, language and skin
colour were determinant in the opportunities one would have in
entering certain academic institutions. Our bold statement is a big
no to apartheid education even when language is used as excuse to
advance these.

Our people speak many languages hence we have eleven official
languages in South Africa. As a result, many of our people have to
live with the reality that the space that is South Africa is not
exclusively for their language or culture or race, for that matter.
Many of our people take it upon themselves to learn other languages
as a result. Not only that, they also learn to do with the reality
that they will be amongst other languages and cultures at school, at
the work place and at various public places.

But behold, our Afrikaner compatriots, a few right wing
conservatives to be precise, seek to create racist castles because
they believe their young kin must have exclusive space to reflect
the privileges that they and their forefathers enjoyed.

What this means is that we have a lot of work to do, to ensure that
those who still hold the ill-fated vision of apartheid do not
continue to poison our young people at schools, even if these are
their biological children. We must teach our little ones
irrespective of their race or language or culture, tolerance at a
tender age, despite the difficulties that comes with it, at
accepting that there are other people other than those defined by
one's own race, culture or language.

It is our insistence that this is what we will fight for, informed
by the Freedom Charter stipulation that "the doors of learning and
culture shall be open to all". Any discrimination undermines our
constitutional democracy.

We know that this noise about exclusive Afrikaner schools is but a
tip of an iceberg in as far as racism is concerned. It represents
the general nostalgia about apartheid and how good those days were
to a few, at the expense of the masses of our people. We will never
allow racism in our lifetime or even in a billion years! Let
children be! Let their innocence not be defiled by the baggage of a
heavy conscience by elderly people who have found themselves in the
crossroads of change and cannot adapt.


Fikile Mbalula
PRESIDENT: ANCYL ..."

Bron: http://www.e-tools.co.za/anc/youth/newsletter/2007/vol3_5.ht ml#1

Koeitjies & kalfies | 0 kommentare

Reeds hiervan vertel

Sat, 17 February 2007 10:07

Ek het reeds vertel van die ongeluk wat
die vlieënier van die uShaka helikopter
se lewe gekos het.

Vroeg vanoggend is 'n gedenk-seremonie gehou.
Ek pos daarvan 'n paar fotos, so die mense wat
dit nie wil oopmaak nie, ter wille van bandbreedte,
moet nie die opvolg hiervan oopmaak nie.

Die foto's is klein (6 fotos met 'n totaal van
ietwat meer as 1¼ MB maar, daar is mense wie
se bandwydte beperk is, soos almal weet.

Koeitjies & kalfies | 8 kommentare

MEDIAVRYSTELLING OP 13 FEBRUARIE 2007 TLU-Veiligheid

Fri, 16 February 2007 13:36

MEDIAVRYSTELLING OP 13 FEBRUARIE 2007

Praag, in samewerking met TLU-Veiligheid, hou op Saterdagoggend 10 Maart
2007 om 10.00 in die kerksaal van die Lynnwood-gemeente 'n openbare
vergadering om die misdaadkrisis te bespreek. Die sanger Steve Hofmeyr
en ander bekende persoonlikhede sal ook daaraan deelneem en elkeen 'n
kort spreekbeurt waarneem.

Tydens die vergadering sal 'n omvattende misdaadplan wat buurtwagte,
plaaswagte en kommunikasiestelsels insluit aan die publiek voorgelê
word. Veral lede van bestaande buurtwagte en
gemeenskapsveiligheidstelsels word uitgenooi om aan die vergadering deel
te neem.

Praag is reeds geruime tyd uiters bekommerd oor die verval in wet en
orde in Suid-Afrika. Tydens sy toespraak op Randfontein by geleentheid
van die anti-misdaadbetoging rondom die moord op die vyfjarige Danielle
Esterhuizen, het dr. Dan Roodt gesê dat "daar geen verskil is tussen
hierdie koelbloedige moord op 'n onskuldige kind en die tipe gruweldade
wat elders in Afrika soos in die Ituri-provinsie van die Kongo of
Darfoer in die Soedan gepleeg word nie". Dr. Roodt het in sy rubriek op
die herontwerpte Praagwebblad reeds op 16 Januarie vanjaar 'n oproep om
'n "volksaksie teen misdaad" gedoen.

Soos dr. Bertie du Plessis enkele dae gelede in /Beeld/ geskryf het,
gaan nóg die polisie, nóg die bestaande weermag enigiets doen om die
veiligheid van gewone Afrikaners te verseker. Die vergadering op 10
Maart is bedoel om die begin van so 'n volksaksie teen misdaad in te lui
wat moet uitloop op die gekoördineerde beveiliging van alle gebiede waar
Afrikaners woon. Alle belanghebbende Afrikaanse organisasies word
uitgenooi om ook die vergadering by te woon en met Praag in verbinding
te tree by inlig@... ten einde die
sakelys vir die oggend te finaliseer.

Mnr. Anton Barnard van Praag is tans besig om 'n sms-kommunikasiestelsel
te toets waarmee lede van die publiek in Gauteng 'n sms sal kan stuur om
blitssnel tydens 'n aanval hulp te ontbied van ander lede van 'n
burgerlike reaksiemag in die omgewing. Meer besonderhede sal binnekort
op www.praag.org aangekondig word, asook op die
nuwe webwerf www.burgerwag.co.za . Die naam
"burgerwag" is gekies weens die historiese gebruik daarvan toe Kaapse
burgers aan die einde van die agtiende eeu so 'n wag moes vorm om hulle
teen straataanvalle ná donker te beskerm.

Oor die volgende weke sal die vergadering deur middel van die internet,
sms, pamflette en plakkate geadverteer word. Onderhoude en artikels sal
op www.praag.org geplaas word in aanloop tot die
vergadering om perspektief te verskaf. Die Praagwebwerf word reeds vanaf
begin Januarie deurlopend met intydse nuusartikels, rubrieke en
kommentaar bygewerk.

Eerskomende naweek hou die Praag-bestuur tesame met afgevaardigdes van
TLU-Veiligheid 'n bosberaad om die vergadering van 10 Maart en verwante
aksies te beplan. Die doelwit is om 'n landwye netwerk van buurtwagte en
plaaswagte te organiseer wat 'n omvattende burgerlike
veiligheidsnetwerk sal uitmaak.

"Hoewel Praag nie afwysend staan teenoor die groot aantal petisies en
briefveldtogte wat gevoer word om die ANC-bewind aan sy
verantwoordelikhede te herinner nie, beskou ons enige vertoë aan Mbeki of
Nqakula as 'n futiele oefening. Laasgenoemde het immers gesê dat as ons
nie met misdaad tevrede is nie, behoort ons te emigreer terwyl Mbeki
self misdaad as 'n blote 'persepsie' afgemaak het. Ons enigste hoop op
oorlewing is om beheer oor ons eie veiligheid te verkry," het dr. Roodt
bygevoeg.

Kontakpersoon: Dan Roodt 0824901036

Veiligheid & wapens | 3 kommentare

Blood Diamond

Thu, 15 February 2007 06:33

Het gisteraand vir Blood Diamond gekyk, is nogal bly om te hoor Arnold
Vosloo gee sy troepe sulke lekker orders in Afrikaans, ou Boetie beweeg op
in die range. Ek wonder of die bespiegelinge dat hy en Charlize 'n
Afrikaanse fliek gaan maak, ooit gaan waar word? Leonardo Dicaprio se
Afrikaanse Engelse aksent is 'n bietjie Australies maar sy "Howzit Broe" en
"Howzit China" klink nogal lekker op die oor.

De Beers is vervang met Van de Kaap, met Marius Weyers as grootbaas.

Koeitjies & kalfies | 2 kommentare

Bladsye (1838): [ «    182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197    »]
Tyd nou: Wed Jan 08 21:03:34 UTC 2025