Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op Sa., 25 Oktober 2003 Aantal boodskappe 546
Forum: Datum gepos
Re: onskuldig? Koeitjies & kalfies Sa., 21 Februarie 2004 06:21
Re: Jag Rekenaars & selfone Sa., 21 Februarie 2004 14:39
Re: Savage Behaviour Koeitjies & kalfies Vr., 27 Februarie 2004 19:08
Re: Mel Gibson se Jesus Geloof & kerksake Vr., 27 Februarie 2004 20:03
Re: Mel Gibson se Jesus Geloof & kerksake Vr., 27 Februarie 2004 23:53
Re: Savage Behaviour Koeitjies & kalfies Sa., 28 Februarie 2004 17:59
Re: Pretoria wordt 'Tshwane' Koeitjies & kalfies Sa., 28 Februarie 2004 18:14
Re: Cats het darem 'n punt gekry Sport & ontspanning Sa., 28 Februarie 2004 23:31
Re: Du Plessis Die Poephol Koeitjies & kalfies So., 29 Februarie 2004 07:08
Re: Savage Behaviour Koeitjies & kalfies So., 29 Februarie 2004 09:59
Re: " Stelsel " deur D. J. OPPERMAN Prosa & poësie So., 29 Februarie 2004 12:12
Re: " Stelsel " deur D. J. OPPERMAN Prosa & poësie So., 29 Februarie 2004 13:27
Re: Hy Kom! Hy Kom! Koeitjies & kalfies So., 29 Februarie 2004 19:19
Re: Nuusberig Koeitjies & kalfies Do., 04 Maart 2004 18:52
Re: Nuusberig Koeitjies & kalfies Do., 04 Maart 2004 21:08
Re: We was robbed.... Koeitjies & kalfies Sa., 06 Maart 2004 17:50
Re: Nude Raider se stupid antics... Koeitjies & kalfies So., 07 Maart 2004 20:17
Re: Taxi's - al weer Koeitjies & kalfies Ma., 08 Maart 2004 22:18
Re: 'n Kanadese toets Koeitjies & kalfies Di., 09 Maart 2004 18:42
Re: 'n Kanadese toets Koeitjies & kalfies Wo., 10 Maart 2004 04:27
Re: 'n Kanadese toets Koeitjies & kalfies Wo., 10 Maart 2004 18:30
Re: Kan iemand my in Afrikaans sê... Rekenaars & selfone Do., 11 Maart 2004 17:46
Re: Kan iemand my in Afrikaans sê... Rekenaars & selfone Do., 11 Maart 2004 21:01
Re: En daar was musiek Musiek & liriek Vr., 12 Maart 2004 17:46
Re: Kan iemand my in Afrikaans sê... Rekenaars & selfone Vr., 12 Maart 2004 17:48
Re: The theme from time Koeitjies & kalfies Vr., 12 Maart 2004 17:50
Re: Tragedie in Bloemfontein Koeitjies & kalfies Vr., 12 Maart 2004 17:55
Re: Bomme in Madrid Koeitjies & kalfies Vr., 12 Maart 2004 17:57
Re: Kan iemand my in Afrikaans sê... Rekenaars & selfone Vr., 12 Maart 2004 21:48
Re: HIER IS EEN MANIER OM Koeitjies & kalfies Sa., 13 Maart 2004 04:44
Re: Kan iemand my in Afrikaans sê... Rekenaars & selfone Sa., 13 Maart 2004 04:57
Re: Geldskenkings vir die verkiesing Koeitjies & kalfies Sa., 13 Maart 2004 04:58
Re: Charlize Theron Koeitjies & kalfies Sa., 13 Maart 2004 17:51
Re: Sagteware Rekenaars & selfone Sa., 13 Maart 2004 18:01
Re: Charlize Theron Koeitjies & kalfies Sa., 13 Maart 2004 18:55
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 06:04
Re: Charlize Theron Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 06:24
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 08:15
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 17:48
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 17:54
Bladsye (14): [ «    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14    »]
Tyd nou: Sa. Jun. 27 01:53:04 UTC 2026