Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op Sa., 25 Oktober 2003 Aantal boodskappe 546
Forum: Datum gepos
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 17:56
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 18:03
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 18:05
Re: oplossing vir my finansiele probleem Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 18:07
Re: Kan iemand my in Afrikaans sê... Rekenaars & selfone So., 14 Maart 2004 18:12
Re: DD en AL Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 18:28
Re: VIER ISLAMITIeSE VERDAgTEs OPGEPAK Koeitjies & kalfies So., 14 Maart 2004 23:53
Re: DD en AL Koeitjies & kalfies Ma., 15 Maart 2004 00:47
Re: Steve Hofmeyer se tirade in Rapport Koeitjies & kalfies Ma., 15 Maart 2004 22:17
Re: Steve Hofmeyer se tirade in Rapport Koeitjies & kalfies Di., 16 Maart 2004 18:50
Re: Steve Hofmeyer se tirade in Rapport Koeitjies & kalfies Di., 16 Maart 2004 20:10
Re: Aptekersmedisyne Gesondheid & boereraat Wo., 17 Maart 2004 18:01
Re: Aptekersmedisyne Gesondheid & boereraat Wo., 17 Maart 2004 20:53
Re: 'n Paar Miljoen? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Maart 2004 20:59
Re: Highveld 94.7 Koeitjies & kalfies Do., 18 Maart 2004 02:42
Re: Aptekersmedisyne Gesondheid & boereraat Do., 18 Maart 2004 02:49
Re: Doodgemartel Koeitjies & kalfies Do., 18 Maart 2004 18:39
Re: Highveld 94.7 Koeitjies & kalfies Do., 18 Maart 2004 19:36
Re: ´n Jaar verder, en fokol verder... - naming_the_dog.jpg (0/1) Koeitjies & kalfies Vr., 19 Maart 2004 18:22
Re: oplossing vir my finansiele probleem Koeitjies & kalfies Vr., 19 Maart 2004 19:31
Re: DD Glad to help Koeitjies & kalfies Ma., 22 Maart 2004 22:21
Re: John Kerry net nog 'n politikus Koeitjies & kalfies Di., 23 Maart 2004 17:53
Re: Die Koeksister Koeitjies & kalfies Di., 23 Maart 2004 17:54
Re: John Kerry net nog 'n politikus Koeitjies & kalfies Di., 23 Maart 2004 18:05
Re: Stadstaat rondom Pretoria? Koeitjies & kalfies Wo., 24 Maart 2004 18:03
Re: Is dit reg? Koeitjies & kalfies Wo., 24 Maart 2004 18:05
Re: Stadstaat rondom Pretoria? Koeitjies & kalfies Wo., 24 Maart 2004 19:28
Re: Stadstaat rondom Pretoria? Koeitjies & kalfies Wo., 24 Maart 2004 20:22
Re: Stadstaat rondom Pretoria? Koeitjies & kalfies Do., 25 Maart 2004 20:13
Re: The Passion TV, flieks & vermaak Sa., 27 Maart 2004 19:54
Re: Skenkings aan die politieke partye Koeitjies & kalfies Sa., 27 Maart 2004 20:24
Re: Tannie Bouwer... Koeitjies & kalfies Sa., 04 September 2004 19:33
Re: Tannie Bouwer... Koeitjies & kalfies Sa., 04 September 2004 21:29
Re: Tannie Bouwer... Koeitjies & kalfies Sa., 04 September 2004 21:54
Re: Tannie Bouwer... Koeitjies & kalfies Sa., 04 September 2004 22:34
Re: Tannie Bouwer... Koeitjies & kalfies So., 05 September 2004 09:26
Re: Tannie Bouwer... Koeitjies & kalfies So., 05 September 2004 11:53
Goeie Nuus Koeitjies & kalfies So., 05 September 2004 14:50
Re: Goeie Nuus Koeitjies & kalfies So., 05 September 2004 16:14
Re: Amptelik Koeitjies & kalfies Di., 07 September 2004 21:56
Bladsye (14): [ «    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14    »]
Tyd nou: So. Jun. 28 10:05:00 UTC 2026