Hier was 'n (lang) ruk gelede 'n baie amusante brief oor vrouens wat
grondboontjiebotter sakkies gebruik om hul borste groter te maak,
en ek het die brief geniet.
Maar daar is nog die kwessie oor waarom vrouens dit doen ?
Is dit ons mans se skuld ?
Ek dink vroue moet ophou om aan hul (.)(.) te peuter, hulle
moet dit aan ONS oorlaat om daaraan te vroetel.
En tensy dit nou regtig te groot of te klein is,
los dit om godswil uit !, julle is so gemaak en laat staan !!
En as jou man te veel kla daaroor, sny eerder aan hom.
'n paar (.)(.) kan nooit te klein wees nie, maar uitsonderlik
groot (dis nou 2 emmersvol) kan jou seker rugpyn gee.
Enige jong (.)(.) is vir my mooi, en as mens nou ouer raak,
soos ons boeretannies, dan kry 'n borskas 'n erestatus,
dis mos hoe ons groothartige boeretannies van binne is, nie van
buite nie.
(My oom het altyd gese ons boeretannies het drie rye tiete).
DIE rol wat genl. Constand Viljoen die afgelope tyd speel, laat inderdaad
die wenkbroue lig. Hy is
op 'n kampanje uit om mense te probeer oortuig dat hy ernstig was om
geweld te pleeg voor die
1994 algemene verkiesing.
Eers het hy aangebied om daarvoor amnestie te vra by die Tutu- kommissie.
Nou wil hy die
Tebbutt-kommissie ook probeer oortuig dat hy ernstig was om oorlog te
maak, ten spyte daarvan
dat hy die BKA Bophuthatswana ingelei het sonder wapens.
En met die doel om die inval te laat misluk sodat hy met goeie verskoning
by die stembus kon
uitkom.
Omdat hy die indruk kry dat die mense hom nie meer wil glo wanneer hy
probeer insinueer dat hy
geweld wou stig nie, wend hy hom al meer na ander argumente. Die nuutste
is dat die AWB
geïnfiltreer was deur veiligheidsagente van die NP, en dat hulle
verantwoordelik was vir die optrede
van die AWB.
Dit val uiters vreemd op dat genl. Viljoen, met sy rekord van verraad
teen sy volk, in opdrag van die
"Nasionale" Party, ander mense kan kom beskuldig dat hulle deur spioene
geïnfiltreer is. Dit, terwyl
almal weet dat hy en genl. George Meiring tydens die Bop-inval noue
kontak met mekaar gehad het,
en dat hulle selfs saam in 'n helikopter oor die gebied gevlieg het!
Genl. Meiring het direk aan mnr. FW de Klerk gerapporteer. So, wat is
genl. Viljoen se verskoning
vir dié omstandighede?
Daar kan nie aan die gedagte ontsnap word dat genl. Viljoen krampagtige
pogings aanwend om aan
die skuld vir die fiasko in Bophuthatswana te probeer ontsnap nie. Dat hy
dit doen, is een ding, maar
die groot vraag bly nog steeds waarom hy die publiek probeer mislei met
die indruk dat hy geweld
wou pleeg, terwyl dit tog al redelik algemeen aanvaar word dat hy geen
sodanige planne gehad het
nie.
Ook die ander twee sake wat hy aanroer, het sy rol geopenbaar.
Hy beweer dat die AWB die verrigtinge by Kemptonpark ontwrig het toe
hulle die
Wêreldhandelsentrum bestorm het. Sy rol by daardie geleentheid was net so
bedenklik. Hy het met
'n megafoon agteruitgeloop om die AWB en ander te probeer verhoed om die
gebou binne te gaan.
Waarom?
Dit laat die vraag ontstaan: wat was sy agenda?
En sy optrede by die Skouterrein op 29 Januarie. Hy probeer die AWB
beskuldig van
spioenasie-in-eie kring, maar by daardie geleentheid het hy die skare
probeer oorhaal om aan die
verkiesing deel te neem. En die skare het hom op allerduidelikste wyse te
kenne gegee dat hy uit pas
is. As militaris sal hy weet wat dit beteken. En dit was nie net die AWB
wat hom doodgeskree het
nie!
Maar die werklike vraag wat hy moet beantwoord: Wie was die spioen met
die geheime agenda?
Die een wat nie wou gaan stem nie, of die een wat skielik sy agenda wou
verander en wou gaan
stem?
Genl. Constand Viljoen se geheime agendas is steeds besig om hom stukkie
vir stukkie in te haal.
Daar is egter 'n nuwe faset wat nou na vore tree, nie net van genl.
Viljoen nie, maar van sy party as
geheel. Dit is dat daar begin word met 'n stelselmatige veldtog van
disinformasie. Veral gemik teen
die HNP.
En almal weet wie is die kundige in sy geledere wat 'n kenner is op
hierdie terrein.
Maar soos met alle skemas wat binne die Vryheidsfront beplan word, sal
hierdie
disinformasieveldtog ook stuk-vir-stuk ontmasker word - weer deur die
HNP.
Hierdie een is vir die krieket geesdriftiges, of is dit nou die rugby
fans, dalk vir die anti-sportmalles ?
=============================
die Aussies boul ons manne uit
ons tjank nou lat die trane spuit!
maar liewe maat
daar is mos raat:
ons kry maar net vir Louis Luyt!
==joop=======================
Donderdag groete
Joop
_________________________________
Franz Dullaart (021) 650 3053
j...@its.uct.ac.za http://www-jfd.its.uct.ac.za/
_________________________________
Snoepie oor sy inkleurboek:
"Ek maak altyd die lug blou"
Daar onder groei 'n aandblom in die vlei,
in die vlei,
en wie sal hom tog kry vir my, kry vir my;
my geliefde laat my los,
gaan eers soek daar in die bos,
waar die aandblom daar groei in die wag-'n-bietjie bos.
In die wag-'n-bietjie-bos daar in die vlei,
in die vlei,
in die donker soek 'n seun 'n blom vir my,
blom vir my,
my geliefde hang in die bos,
nooit as nimmer kom hy los,
wag 'n bietjie, wag 'n bietjie in die wag-'n-bietjie bos.
O kom 'n ander seun en hy wil vry,
hy wil vry,
en ek s^e vir hom hy kan my kry, kan my kry,
maar eers moet hy dan gaan los
my geliefde daar in die bos,
my geliefde daar in die wag-'n-bietjie-bos.
Wag 'n bietjie, wag 'n bietjie in die vlei, in die vlei.
Daar is twee wat same wag vir my, wag vir my,
twee geliefdes hang in die bos,
maar 'n derde is nog los
wat nog wag om te gaan wag
daar in die wag-'n-bietjie-bos.
Aandblom: a very simple flower but with a hauting
smell. Opens when the sun goes down,
and can be seen in the early morning
before it wilts in the heat of the day.
Vlei : a shallow marsh or swamp, or a small lake.
(As a verb "vlei" means to flatter.)
Wag-'n-bietjie-bos: a bush with an arrangement of
thorns that can ensnare you very easily, as if
to say "wait a little."
Nooit as nimmer: never ever
vry: court, to call on
This song is sung to the tune of the traditional
"Vanaand gaan die volkies koring sny" and gives
a startling explanation of the situation sketched by
the line "my geliefde hang in die bos." It seems
that the young lady singing the song, a true Jezebel,
gets her male suitors to gather her the rare evening
flowers. It seems that they then get ensnared by the
cat- thorn ( Acacia caffra) bush and cannot return
to her. So when a next young man comes calling,
she sends him to ostensibly free the previous suitor.
So a situation develops that seems to suit the young
lady just fine: two suitors are already caught in the
bush; a third is waiting, waiting to get caught in the
branches of the "wag-'n-bietjie-bos."
It is not clear to me how much of this song is
traditional, and what part originated with Randall
Wicomb, a modern interpreter and specialist in
Afrikaans folksongs. I could not find it in the F.A.K.
Ek praat oor die politiek-historiese bagasie van ons lot wat ons self
"Afrikaners" noem (of is die benaming op sigself al 'n stukkie historiese
angst?) Julle sien, ek wil nie "skuldig" wees nie. Net besonders. Julle
weet: Wes-Europees, met 'n ligterige vel, liefhebber van Beethoven en
Mozart, en die eksistensie-filosofie. En lief vir my kleinseun wat van al
daai nonsens soos skuldgevoelens niks weet nie omdat hy gewoon nog te jonk
is (agtien maande). Ek speel elke oggend vir hom barok musiek en ek wys na
hom en sê: " Jy praat Afrikaans, Oupa praat Afrikaans, Ouma praat
Afrikaans, 'n Pa 'n Ma." Hy kyk vol belangstelling na my en sê "Dah"!
(maar met gevoel!).
Dalk is my kleinseun die enigste wyse ou wat ek tans ken.
Wat dink julle daar buite op die kibervlaktes?
--
Frans van Zyl
fra...@ilink.nis.za
Ek praat oor die politiek-historiese bagasie van ons lot wat ons self
"Afrikaners" noem (of is die benaming op sigself al 'n stukkie historiese
angst?) Julle sien, ek wil nie "skuldig" wees nie. Net besonders. Julle
weet: Wes-Europees, met 'n ligterige vel, liefhebber van Beethoven en
Mozart, en die eksistensie-filosofie. En lief vir my kleinseun wat van al
daai nonsens soos skuldgevoelens niks weet nie omdat hy gewoon nog te jonk
is (agtien maande). Ek speel elke oggend vir hom barok musiek en ek wys na
hom en sê: " Jy praat Afrikaans, Oupa praat Afrikaans, Ouma praat
Afrikaans, 'n Pa 'n Ma." Hy kyk vol belangstelling na my en sê "Dah"!
(maar met gevoel!).
Dalk is my kleinseun die enigste wyse ou wat ek tans ken.
Wat dink julle daar buite op die kibervlaktes?
--
Frans van Zyl
fra...@ilink.nis.za
Ek praat oor die politiek-historiese bagasie van ons lot wat ons self
"Afrikaners" noem (of is die benaming op sigself al 'n stukkie historiese
angst?) Julle sien, ek wil nie "skuldig" wees nie. Net besonders. Julle
weet: Wes-Europees, met 'n ligterige vel, liefhebber van Beethoven en
Mozart, en die eksistensie-filosofie. En lief vir my kleinseun wat van al
daai nonsens soos skuldgevoelens niks weet nie omdat hy gewoon nog te jonk
is (agtien maande). Ek speel elke oggend vir hom barok musiek en ek wys na
hom en sê: " Jy praat Afrikaans, Oupa praat Afrikaans, Ouma praat
Afrikaans, 'n Pa 'n Ma." Hy kyk vol belangstelling na my en sê "Dah"!
(maar met gevoel!).
Dalk is my kleinseun die enigste wyse ou wat ek tans ken.
Soveel keer het ek hier in Los Angeles al gesit en terugverlang na daai
hompe biltong wat ek die eerste keer by die OK Bazaar gekoop en
oorgesmokkel het hierheen!
Hier is n duitser wat soort van n erzats biltong en boerewors maak, maar
niks kom by die 'real thing'
so, deel van wat mense my bang gatgeit noem oor ek hier sit, is ook daai
intense verlang na die egte afrikanergeit wat ALTYD maar baie diep in my
are sal loop!
Elf jaar in die buiteland, en nog steeds kry ek hoendervleis as ek n motor
met die Oranje Blanje Blou vlag op hulle bumper sien.(Ja, hier is n paar
wat "b_lls" genoeg het om dit te waag!
Ek besef maar net dat die SA waar ek na heimwee het, LANK gelede opgehou
bestaan het en dit net dit sal bly: n mooi herinnering!
Always question! Never simply accept and follow!