| Ledeinformasie |
| Lid: Koot Pieterse |
Geregistreer op Do., 24 Januarie 2002 |
Aantal boodskappe 490 |
| Onderwerp |
Forum: |
Datum gepos |
| Re: Duitsers |
Koeitjies & kalfies |
Do., 15 Mei 2003 06:59 |
| Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA |
Prosa & poësie |
Do., 15 Mei 2003 07:03 |
| Re: Duitsers |
Koeitjies & kalfies |
Do., 15 Mei 2003 07:35 |
| Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA |
Prosa & poësie |
Do., 15 Mei 2003 07:36 |
| Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA |
Prosa & poësie |
So., 18 Mei 2003 12:24 |
| Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA |
Prosa & poësie |
Ma., 19 Mei 2003 06:09 |
| Re: Beste Afrikaanse CDs?? |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 19 Mei 2003 06:27 |
| Re: Max en vennote |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 19 Mei 2003 07:02 |
| Re: Nuusgroep |
Koeitjies & kalfies |
Di., 20 Mei 2003 06:55 |
| Re: Max en vennote |
Koeitjies & kalfies |
Di., 20 Mei 2003 07:00 |
| Re: Stelling van die Aand |
Koeitjies & kalfies |
Di., 20 Mei 2003 07:13 |
| Re: Ouma en Oupa |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 23 Mei 2003 13:44 |
| Re: Location Scouting |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 26 Mei 2003 06:48 |
| Re: Silvia Brens in J'burg/ZA, het zoveelste political-correct verziekende exportproduct? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 27 Mei 2003 06:45 |
| Re: Silvia Brens in J'burg/ZA, het zoveelste political-correct verziekende exportproduct? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 28 Mei 2003 06:18 |
| Re: Bietjie galgehumor |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 28 Mei 2003 06:23 |
| Re: " Paddas " deur D.J. OPPERMAN |
Prosa & poësie |
Wo., 28 Mei 2003 06:26 |
| Re: Kanada en mal koeie! |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 28 Mei 2003 09:13 |
| Re: Silvia Brens in J'burg/ZA, het zoveelste political-correct verziekende exportproduct? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 29 Mei 2003 06:44 |
| Re: " Paddas " deur D.J. OPPERMAN |
Prosa & poësie |
Do., 29 Mei 2003 06:52 |
| Re: Stopstrate |
Koeitjies & kalfies |
Di., 03 Junie 2003 06:44 |
| Re: Vadersdag geskenk |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 13 Junie 2003 06:35 |
| Re: Koot!! |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 13 Junie 2003 06:37 |
| Programmeerders onder ons? |
Rekenaars & selfone |
Vr., 13 Junie 2003 06:42 |
| Re: Comrades (eintlik sommer nonsens) |
Sport & ontspanning |
Vr., 13 Junie 2003 07:14 |
| Re: Programmeerders onder ons? |
Rekenaars & selfone |
Vr., 13 Junie 2003 08:59 |
| Re: Programmeerders onder ons? |
Rekenaars & selfone |
Vr., 13 Junie 2003 09:40 |
| Re: Programmeerders onder ons? |
Rekenaars & selfone |
Vr., 13 Junie 2003 09:56 |
| Re: Programmeerders onder ons? |
Rekenaars & selfone |
Vr., 13 Junie 2003 12:36 |
| Re: Programmeerders onder ons? |
Rekenaars & selfone |
Vr., 13 Junie 2003 12:37 |
| Re: Vadersdag geskenk |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 13 Junie 2003 12:38 |
| Re: Koot!! |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 13 Junie 2003 12:45 |
| Re: Navorsing en goete |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 23 Junie 2003 06:24 |
| Re: bokdrolspoegkompetisie |
Koeitjies & kalfies |
Do., 26 Junie 2003 06:24 |
| Lied in "Nine months" |
Musiek & liriek |
Do., 26 Junie 2003 06:53 |
| Re: Lied in "Nine months" |
Musiek & liriek |
Do., 26 Junie 2003 07:12 |
| Rugbybeledigings |
Koeitjies & kalfies |
Do., 26 Junie 2003 07:22 |
| Re: Boodskap vir oom Nelson |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 16 Julie 2003 10:57 |
| Re: Die Korhaan is koning |
Koeitjies & kalfies |
Di., 22 Julie 2003 08:03 |
| Re: " By Tontelbos " deur DONALD RIEKERT |
Prosa & poësie |
Ma., 11 Augustus 2003 06:22 |