Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op Do., 24 Januarie 2002 Aantal boodskappe 490
Forum: Datum gepos
Re: Duitsers Koeitjies & kalfies Do., 15 Mei 2003 06:59
Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA Prosa & poësie Do., 15 Mei 2003 07:03
Re: Duitsers Koeitjies & kalfies Do., 15 Mei 2003 07:35
Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA Prosa & poësie Do., 15 Mei 2003 07:36
Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA Prosa & poësie So., 18 Mei 2003 12:24
Re: gomringer variasies III- WOPKO JENSMA Prosa & poësie Ma., 19 Mei 2003 06:09
Re: Beste Afrikaanse CDs?? Koeitjies & kalfies Ma., 19 Mei 2003 06:27
Re: Max en vennote Koeitjies & kalfies Ma., 19 Mei 2003 07:02
Re: Nuusgroep Koeitjies & kalfies Di., 20 Mei 2003 06:55
Re: Max en vennote Koeitjies & kalfies Di., 20 Mei 2003 07:00
Re: Stelling van die Aand Koeitjies & kalfies Di., 20 Mei 2003 07:13
Re: Ouma en Oupa Koeitjies & kalfies Vr., 23 Mei 2003 13:44
Re: Location Scouting Koeitjies & kalfies Ma., 26 Mei 2003 06:48
Re: Silvia Brens in J'burg/ZA, het zoveelste political-correct verziekende exportproduct? Koeitjies & kalfies Di., 27 Mei 2003 06:45
Re: Silvia Brens in J'burg/ZA, het zoveelste political-correct verziekende exportproduct? Koeitjies & kalfies Wo., 28 Mei 2003 06:18
Re: Bietjie galgehumor Koeitjies & kalfies Wo., 28 Mei 2003 06:23
Re: " Paddas " deur D.J. OPPERMAN Prosa & poësie Wo., 28 Mei 2003 06:26
Re: Kanada en mal koeie! Koeitjies & kalfies Wo., 28 Mei 2003 09:13
Re: Silvia Brens in J'burg/ZA, het zoveelste political-correct verziekende exportproduct? Koeitjies & kalfies Do., 29 Mei 2003 06:44
Re: " Paddas " deur D.J. OPPERMAN Prosa & poësie Do., 29 Mei 2003 06:52
Re: Stopstrate Koeitjies & kalfies Di., 03 Junie 2003 06:44
Re: Vadersdag geskenk Koeitjies & kalfies Vr., 13 Junie 2003 06:35
Re: Koot!! Koeitjies & kalfies Vr., 13 Junie 2003 06:37
Programmeerders onder ons? Rekenaars & selfone Vr., 13 Junie 2003 06:42
Re: Comrades (eintlik sommer nonsens) Sport & ontspanning Vr., 13 Junie 2003 07:14
Re: Programmeerders onder ons? Rekenaars & selfone Vr., 13 Junie 2003 08:59
Re: Programmeerders onder ons? Rekenaars & selfone Vr., 13 Junie 2003 09:40
Re: Programmeerders onder ons? Rekenaars & selfone Vr., 13 Junie 2003 09:56
Re: Programmeerders onder ons? Rekenaars & selfone Vr., 13 Junie 2003 12:36
Re: Programmeerders onder ons? Rekenaars & selfone Vr., 13 Junie 2003 12:37
Re: Vadersdag geskenk Koeitjies & kalfies Vr., 13 Junie 2003 12:38
Re: Koot!! Koeitjies & kalfies Vr., 13 Junie 2003 12:45
Re: Navorsing en goete Koeitjies & kalfies Ma., 23 Junie 2003 06:24
Re: bokdrolspoegkompetisie Koeitjies & kalfies Do., 26 Junie 2003 06:24
Lied in "Nine months" Musiek & liriek Do., 26 Junie 2003 06:53
Re: Lied in "Nine months" Musiek & liriek Do., 26 Junie 2003 07:12
Rugbybeledigings Koeitjies & kalfies Do., 26 Junie 2003 07:22
Re: Boodskap vir oom Nelson Koeitjies & kalfies Wo., 16 Julie 2003 10:57
Re: Die Korhaan is koning Koeitjies & kalfies Di., 22 Julie 2003 08:03
Re: " By Tontelbos " deur DONALD RIEKERT Prosa & poësie Ma., 11 Augustus 2003 06:22
Bladsye (13): [ «    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13    »]
Tyd nou: Di. Jun. 23 14:09:29 UTC 2026