| Ledeinformasie |
| Lid: Hilda |
Geregistreer op So., 03 Augustus 2003 |
Aantal boodskappe 383 |
| Onderwerp |
Forum: |
Datum gepos |
| Re: TV |
TV, flieks & vermaak |
So., 17 November 2002 17:28 |
| Re: Hilda se boutade |
Koeitjies & kalfies |
So., 17 November 2002 17:50 |
| Re: Wat kan die regering doen om armoede te verlig? |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 18 November 2002 05:29 |
| Re: Wat kan die regering doen om armoede te verlig? |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 18 November 2002 16:39 |
| Re: Wat kan die regering doen om armoede te verlig? |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 18 November 2002 16:40 |
| Re: Lang Lus |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 18 November 2002 16:48 |
| Re: Vir Annette |
Koeitjies & kalfies |
Di., 26 November 2002 16:30 |
| Re: Taalvasvragie? |
Afrikaans, ons taal |
So., 08 Desember 2002 19:41 |
| Re: Taalvasvragie? |
Afrikaans, ons taal |
Di., 10 Desember 2002 07:21 |
| Re: Taalvasvragie? |
Afrikaans, ons taal |
Wo., 11 Desember 2002 08:21 |
| Re: Byvoeglike naamwoorde |
Afrikaans, ons taal |
Sa., 22 Maart 2003 18:56 |
| Re: Byvoeglike naamwoorde |
Afrikaans, ons taal |
So., 23 Maart 2003 07:41 |
| Re: Kanada se Oscars |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 26 Maart 2003 06:09 |
| Rico. |
Koeitjies & kalfies |
So., 03 Augustus 2003 04:41 |
| Rico |
Koeitjies & kalfies |
So., 03 Augustus 2003 04:42 |
| Rico (2) |
Koeitjies & kalfies |
So., 03 Augustus 2003 19:52 |