| Ledeinformasie |
| Lid: Hilda |
Geregistreer op So., 03 Augustus 2003 |
Aantal boodskappe 383 |
| Onderwerp |
Forum: |
Datum gepos |
| Re: Afrikaans |
Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe |
Do., 16 November 2000 00:00 |
| Re: Afrikaans (vervolg) |
Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe |
Do., 16 November 2000 00:00 |
| Re: Afrikaans |
Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe |
Do., 16 November 2000 00:00 |
| Re: ABORSIE!!! |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 17 November 2000 00:00 |
| Re: ABORSIE!!! |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 18 November 2000 00:00 |
| Re: ABORSIE!!! |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 18 November 2000 00:00 |
| Re: ABORSIE!!! |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 18 November 2000 00:00 |
| Re: ABORSIE!!! |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 18 November 2000 06:59 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Do., 23 November 2000 00:00 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 24 November 2000 00:00 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 24 November 2000 21:28 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 25 November 2000 07:22 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 27 November 2000 00:00 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Di., 28 November 2000 00:00 |
| Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) |
Koeitjies & kalfies |
Di., 28 November 2000 00:00 |
| Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE |
Prosa & poësie |
Ma., 19 Februarie 2001 12:59 |
| Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE |
Prosa & poësie |
Ma., 19 Februarie 2001 17:19 |
| Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE |
Prosa & poësie |
Di., 20 Februarie 2001 13:07 |
| Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE |
Prosa & poësie |
Di., 20 Februarie 2001 16:21 |
| Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE |
Prosa & poësie |
Di., 20 Februarie 2001 16:22 |
| Re: Katolieke Kerk |
Geloof & kerksake |
Di., 20 Februarie 2001 20:48 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
So., 25 Februarie 2001 16:47 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 26 Februarie 2001 08:26 |
| Re: Wij zijn, van Toon Hermans |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 26 Februarie 2001 18:28 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 26 Februarie 2001 18:40 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 27 Februarie 2001 08:13 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 28 Februarie 2001 08:33 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 28 Februarie 2001 08:35 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 Maart 2001 09:58 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 Maart 2001 14:47 |
| Re: Vlaamse taal? |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 03 Maart 2001 14:42 |
| Re: Oor Afrikaans en Nederlands |
Afrikaans, ons taal |
Wo., 14 Maart 2001 05:07 |
| Re: Oor Afrikaans en Nederlands |
Afrikaans, ons taal |
Wo., 14 Maart 2001 15:03 |
| Re: de ontwikkeling van het Afrikaans |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 16 Maart 2001 09:47 |
| Re: de ontwikkeling van het Afrikaans |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 16 Maart 2001 16:56 |
| Re: Aan Gloudina |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 23 Maart 2001 15:24 |
| Re: Aan Gloudina |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 23 Maart 2001 21:41 |
| Re: Afrikaans hoort by Nederlands |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 24 Maart 2001 14:37 |
| Re: Afrikaans mos |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 30 Maart 2001 15:34 |
| Re: Voorblad |
Koeitjies & kalfies |
Sa., 07 April 2001 16:46 |