Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op So., 03 Augustus 2003 Aantal boodskappe 383
Forum: Datum gepos
Re: Afrikaans Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe Do., 16 November 2000 00:00
Re: Afrikaans (vervolg) Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe Do., 16 November 2000 00:00
Re: Afrikaans Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe Do., 16 November 2000 00:00
Re: ABORSIE!!! Koeitjies & kalfies Vr., 17 November 2000 00:00
Re: ABORSIE!!! Koeitjies & kalfies Sa., 18 November 2000 00:00
Re: ABORSIE!!! Koeitjies & kalfies Sa., 18 November 2000 00:00
Re: ABORSIE!!! Koeitjies & kalfies Sa., 18 November 2000 00:00
Re: ABORSIE!!! Koeitjies & kalfies Sa., 18 November 2000 06:59
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Do., 23 November 2000 00:00
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Vr., 24 November 2000 00:00
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Vr., 24 November 2000 21:28
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Sa., 25 November 2000 07:22
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Ma., 27 November 2000 00:00
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Di., 28 November 2000 00:00
Re: Adam en Evolusie en blommetjie se "tatta" :-) Koeitjies & kalfies Di., 28 November 2000 00:00
Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE Prosa & poësie Ma., 19 Februarie 2001 12:59
Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE Prosa & poësie Ma., 19 Februarie 2001 17:19
Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE Prosa & poësie Di., 20 Februarie 2001 13:07
Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE Prosa & poësie Di., 20 Februarie 2001 16:21
Re: "Dien avond en die rooze" deur GUIDO GEZELLE Prosa & poësie Di., 20 Februarie 2001 16:22
Re: Katolieke Kerk Geloof & kerksake Di., 20 Februarie 2001 20:48
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies So., 25 Februarie 2001 16:47
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Ma., 26 Februarie 2001 08:26
Re: Wij zijn, van Toon Hermans Koeitjies & kalfies Ma., 26 Februarie 2001 18:28
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Ma., 26 Februarie 2001 18:40
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Di., 27 Februarie 2001 08:13
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Wo., 28 Februarie 2001 08:33
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Wo., 28 Februarie 2001 08:35
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Vr., 02 Maart 2001 09:58
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Vr., 02 Maart 2001 14:47
Re: Vlaamse taal? Koeitjies & kalfies Sa., 03 Maart 2001 14:42
Re: Oor Afrikaans en Nederlands Afrikaans, ons taal Wo., 14 Maart 2001 05:07
Re: Oor Afrikaans en Nederlands Afrikaans, ons taal Wo., 14 Maart 2001 15:03
Re: de ontwikkeling van het Afrikaans Koeitjies & kalfies Vr., 16 Maart 2001 09:47
Re: de ontwikkeling van het Afrikaans Koeitjies & kalfies Vr., 16 Maart 2001 16:56
Re: Aan Gloudina Koeitjies & kalfies Vr., 23 Maart 2001 15:24
Re: Aan Gloudina Koeitjies & kalfies Vr., 23 Maart 2001 21:41
Re: Afrikaans hoort by Nederlands Koeitjies & kalfies Sa., 24 Maart 2001 14:37
Re: Afrikaans mos Koeitjies & kalfies Vr., 30 Maart 2001 15:34
Re: Voorblad Koeitjies & kalfies Sa., 07 April 2001 16:46
Bladsye (10): [ «    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    »]
Tyd nou: Do. Jun. 25 23:04:00 UTC 2026