Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies
Wysheid Om te weet dat 'n tamatie 'n vrug is, is kennis. Om te weet dat jy dit nie in vrugteslaai kan gebruik nie, is wysheid.

    Antwoorde Kere gewys Nuutste boodskap
  Krag-krisis ripple uit
deur: Ferdi op Wo., 06 Februarie 2008
1 1571 Sa., 09 Februarie 2008 17:33
deur: duif
  Siek vir die winter
deur: bouer op Vr., 08 Februarie 2008
0 1307 Vr., 08 Februarie 2008 15:10
deur: bouer
  Barack of Hillary
deur: bouer op Do., 07 Februarie 2008
6 3296 Do., 07 Februarie 2008 18:35
deur: Waaierstertmuis
  Ontkenning, ontkenning....
deur: Ferdi op Wo., 06 Februarie 2008
1 1803 Wo., 06 Februarie 2008 11:40
deur: duif
  Nederlands in Antwerpen
deur: Charlott... op Sa., 19 Januarie 2008
7 4143 Ma., 04 Februarie 2008 16:34
deur: MoN[3]
  Die fan strike die "outhouse"... ( 1 2)
deur: Ferdi op Vr., 25 Januarie 2008
72 22321 So., 03 Februarie 2008 00:23
deur: Jim A
  Vir Ferdi
deur: Riaan op Wo., 30 Januarie 2008
7 3048 Sa., 02 Februarie 2008 16:20
deur: duif
  Special vir ANCloudina - die doodtrap van die skerpioene(2)
deur: Torreke op Wo., 30 Januarie 2008
14 4763 Sa., 02 Februarie 2008 06:15
deur: PietR
  Die Probleem-Reaksie-Oplossing Refleks
deur: Jim Again op Vr., 01 Februarie 2008
0 1166 Vr., 01 Februarie 2008 23:31
deur: Jim Again
  Meneer met 'n gespelete tong...(vervolg)
deur: Torreke op Vr., 01 Februarie 2008
0 1089 Vr., 01 Februarie 2008 15:07
deur: Torreke
  Special vir ANCloudina - die doodtrap van die skerpioene
deur: Torreke op Wo., 30 Januarie 2008
2 1713 Do., 31 Januarie 2008 18:10
deur: Torreke
  Eskom se krag en NamibiĆ«
deur: PietR op Wo., 30 Januarie 2008
0 1106 Wo., 30 Januarie 2008 07:18
deur: PietR
  (Beter en/of) Nuwe (Argument) Energie en/of Water Verskaffing Stelsel(s) om te verhoog ? Vorentoe vervorming (aansluiting) voorstel (Inisiatief)
deur: bihvn... op Ma., 28 Januarie 2008
1 1418 Di., 29 Januarie 2008 05:43
deur: Nou....@gmail.com
  Nou wat nou
deur: Riaan op Ma., 28 Januarie 2008
1 1668 Di., 29 Januarie 2008 01:23
deur: Vuur
  Vat so ( 1 2)
deur: Riaan op Vr., 18 Januarie 2008
40 15677 Di., 29 Januarie 2008 01:14
deur: Jim Again
  City Views
deur: duif op Ma., 28 Januarie 2008
1 1580 Ma., 28 Januarie 2008 18:29
deur: duif
  Re: SA players to be rated on hit parade
deur: Ferdi op Ma., 28 Januarie 2008
2 1581 Ma., 28 Januarie 2008 13:38
deur: duif
  NZ anti-apartheid-vegter weier eer van SA regering
deur: Ferdi op Ma., 28 Januarie 2008
0 1137 Ma., 28 Januarie 2008 13:10
deur: Ferdi
  Spring maar rond met verduidelikings
deur: duif op So., 27 Januarie 2008
0 1076 So., 27 Januarie 2008 17:04
deur: duif
  Generator
deur: Riaan op Do., 24 Januarie 2008
1 1623 Do., 24 Januarie 2008 09:08
deur: PietR
  Generators is nie die oplossing nie - omsettingsapparaat werk
deur: Jonas op So., 20 Januarie 2008
13 6310 Di., 22 Januarie 2008 12:16
deur: duif
  Baie Interessante Skakel
deur: duif op Di., 22 Januarie 2008
0 1181 Di., 22 Januarie 2008 12:05
deur: duif
  Torreke
deur: Riaan op Ma., 21 Januarie 2008
1 1523 Ma., 21 Januarie 2008 23:43
deur: heksie
  Nog enjins: Wrywing
deur: PietR op Ma., 21 Januarie 2008
0 1104 Ma., 21 Januarie 2008 08:20
deur: PietR
  Uhuru - Kenia
deur: Riaan op Ma., 21 Januarie 2008
2 2011 Ma., 21 Januarie 2008 07:19
deur: fb
  Hoekom wen misdaad? ( 1 2 3)
deur: MoN[3] op Vr., 04 Januarie 2008
84 31508 So., 20 Januarie 2008 11:33
deur: Jottie
  Tjoppie en 'n Six Pack
deur: duif op Do., 17 Januarie 2008
3 2558 So., 20 Januarie 2008 06:29
deur: duif
  Lewe in Jhb Deel 3
deur: Ferdi op Vr., 18 Januarie 2008
8 4236 Sa., 19 Januarie 2008 16:02
deur: duif
  Politiek
deur: duif op Vr., 18 Januarie 2008
0 1035 Vr., 18 Januarie 2008 17:52
deur: duif
  Gatiep
deur: Riaan op Do., 17 Januarie 2008
0 1157 Do., 17 Januarie 2008 12:42
deur: Riaan
  Lewe in Jhb Deel 2
deur: Ferdi op Do., 17 Januarie 2008
1 1478 Do., 17 Januarie 2008 12:20
deur: PietR
  enjins
deur: fb op Do., 17 Januarie 2008
2 1802 Do., 17 Januarie 2008 09:45
deur: fb
  Music videos
deur: fb op Do., 17 Januarie 2008
0 1095 Do., 17 Januarie 2008 05:53
deur: fb
  Re: Sien julle my pos?
deur: Ferdi op Ma., 14 Januarie 2008
8 3176 Di., 15 Januarie 2008 17:21
deur: Torreke
  Sien julle my pos?
deur: Torreke op Di., 15 Januarie 2008
1 1225 Di., 15 Januarie 2008 17:21
deur: Torreke
  Nuwe jaar met spoed in
deur: Ferdi op Ma., 14 Januarie 2008
5 2567 Di., 15 Januarie 2008 14:50
deur: duif
  Bees loer in
deur: Bees op Vr., 11 Januarie 2008
2 1797 So., 13 Januarie 2008 06:31
deur: Bees
  Nuwe jaar voorneme
deur: Riaan op Do., 10 Januarie 2008
2 1901 Do., 10 Januarie 2008 12:21
deur: PietR
  Bok Afrigter
deur: Riaan op Do., 10 Januarie 2008
1 1526 Do., 10 Januarie 2008 12:18
deur: PietR
  Hospitale in SA
deur: duif op Di., 08 Januarie 2008
2 1834 Wo., 09 Januarie 2008 05:09
deur: duif
Gaan na forum:
  
 [ XML-voer ] [ RSS ]
Sleutel: Nuwe boodskappe Nuwe boodskappe   Geen nuwe boodskappe Geen nuwe boodskappe   Gesluit (m/ ongeleesde boodskappe) Gesluit (m/ ongeleesde boodskappe)   Gesluit Gesluit   Na ander forum geskuif Na ander forum geskuif

Tyd nou: Wo. Jun. 24 09:01:17 UTC 2026