Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Waarom die Anglisismes
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Vr. Jun. 26 04:55:51 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||
Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Waarom die Anglisismes
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Vr. Jun. 26 04:55:51 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||