| Ledeinformasie |
| Lid: Torreke |
Geregistreer op Do., 13 April 2006 |
Aantal boodskappe 1165 |
| Onderwerp |
Forum: |
Datum gepos |
| Re: Wit misdaad |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 28 Julie 2006 14:53 |
| Re: Afrikaners en squatter kampe |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 28 Julie 2006 15:08 |
| Re: Wit misdaad |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 31 Julie 2006 10:25 |
| Re: Sjoe, dis warm |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 02 Augustus 2006 08:05 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 10 Augustus 2006 11:52 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Vr., 11 Augustus 2006 13:32 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 14 Augustus 2006 07:09 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 16 Augustus 2006 05:17 |
| Re: Aids te stadig |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 16 Augustus 2006 05:53 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Wo., 16 Augustus 2006 06:03 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Wo., 16 Augustus 2006 06:23 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Wo., 16 Augustus 2006 07:37 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Wo., 16 Augustus 2006 09:27 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Do., 17 Augustus 2006 06:25 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Do., 17 Augustus 2006 06:56 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 17 Augustus 2006 07:00 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 17 Augustus 2006 08:08 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 17 Augustus 2006 09:34 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 17 Augustus 2006 10:06 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Do., 17 Augustus 2006 11:21 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 17 Augustus 2006 12:53 |
| Re: Kolonialisme |
Nuus |
Do., 17 Augustus 2006 12:55 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 21 Augustus 2006 09:42 |
| Re: Aids-konferensie in Toronto |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 21 Augustus 2006 11:53 |
| Re: Adriaan Vlok kniel en was die voete van Frank Chikane |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 28 Augustus 2006 13:43 |
| Vir Ferdie oor Manto |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 28 Augustus 2006 13:49 |
| Re: Adriaan Vlok kniel en was die voete van Frank Chikane |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 30 Augustus 2006 11:41 |
| Re: Adriaan Vlok kniel en was die voete van Frank Chikane |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 30 Augustus 2006 16:01 |
| Re: Van wanneer af kry mens Van Wyk-swartvelle? |
Nuus |
Do., 31 Augustus 2006 07:29 |
| Re: Vir Ferdie oor Manto |
Koeitjies & kalfies |
Do., 31 Augustus 2006 07:32 |
| Re: Adriaan Vlok kniel en was die voete van Frank Chikane |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 01 September 2006 02:41 |
| Re: Adriaan Vlok kniel en was die voete van Frank Chikane |
Koeitjies & kalfies |
So., 03 September 2006 10:14 |
| Re: Hoekom is dit anders |
Koeitjies & kalfies |
Di., 05 September 2006 12:52 |
| Re: Hoe het ons hier gekom? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 14 September 2006 06:25 |
| Re: Question about Afrikaans |
Language Help/ Taalhulp/ Sprachhilfe |
Ma., 18 September 2006 08:54 |
| Re: Torreke - As jy tyd het |
Koeitjies & kalfies |
Di., 19 September 2006 06:42 |
| Re: Hoe het ons hier gekom? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 19 September 2006 12:24 |
| Re: Hoe het ons hier gekom? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 19 September 2006 13:15 |
| Re: Hoe het ons hier gekom? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 20 September 2006 08:27 |
| Re: Hoe het ons hier gekom? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 20 September 2006 13:49 |