Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Kom ons praat Afrikaans!
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Do. Jun. 25 14:32:35 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||
Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Kom ons praat Afrikaans!
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Do. Jun. 25 14:32:35 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||