Re: Flugzeug-Tragödie über dem Kongo - 160 Passagiere stürzten in den Tod [boodskap #77517] |
Vr, 09 Mei 2003 17:39 |
Willem-Jan Markerink
Boodskappe: 331 Geregistreer: Mei 1999
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
"Peter Stuyvesant" wrote in news:3ebbe3c9$0$49101
$e4fe...@news.xs4all.nl:
>
> schreef in bericht
>
>> Staatsgreep op Hoog Niveau ?
>
> Hoorde om 18.30 Benno (Baksteen) op
> de radio. 'In Afrika lopen de dingen soms
> anders' : zei hij. :)
Hij zal wel moeten, met zo'n naam.
Voorwaar ook een mooi moment om een stukje Afrikaanse aerotechnische
cultuur, vermengd met onnavolgbaar Afrikaander proza, te herposten:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Mbeki se Afrika Renaisance!
From: "joe"
Date: Sun, 1 Dec 2002 18:51:44 +0200
Newsgroups: soc.culture.south-africa
Die onderstaande berig het onlangs in 'n Keniase dagblad, The Standard,
verskyn. Kommentaar is seker oorbodig!
"Waaroor is al die bohaai?" het Weseka Sambu op 'n nuuskonferensie by die
Jomo Kenyatta Lughawe aan die pers gevra. "'n Tegniese probleempie soos
hierdie kon enige plek ter wêreld gebeur het. Julle mense is nie patriotte
nie. Julle wil net moeilikheid maak!"
Sambu, 'n woordvoerder van Kenia Lugredery, het die nuuskonferensie
toegespreek na die kansellasie van 'n deurvlug van Kisumu via Jomo
Kenyatta-lughawe na Berlyn.
Die vliegtuig met 42 passasiers aanboord was gereed om op te styg toe die
vlieënier agterkom een van die buitebande is pap. Kenia Lugredery het nie
'n oor 'n noodwiel beskik nie, en ongelukkig was die nitrogen-houer
(waarmee bande gepomp word) ook leeg.
Sambu het onder meer aan die nuuskonferensie gesê "...'n Passasier het toe
voorgestel dat ons die band na 'n vulstasie moes neem om gepomp te word,
maar ongelukkig was die domkrag weg en kon ons nie die wiel afhaal nie. Ons
ingenieurs het moedig probeer om die band met 'n fietspomp op te pomp, maar
kon nie daarin slaag nie; die vlieënier het daarna selfs in die klep
probeer
blaas, maar later flou geword.
"Toe ek hierna aankondig dat die vlug afgestel is, het een van die
passasiers, mnr. Mutu, my met 'n reddingsbaadjie deur die gesig geslaan en
geskree dat ons 'n nasionale skande is; ek het gesê hy moenie gek wees nie,
want daar sal oor twee weke weer 'n vlug wees, en intussen kon hy die
pragtige natuurskoon rondom Kisumu op sy eie koste geniet..."
Die ander passasiers het sonder 'n woord hulle bagasie geneem en die
laghawegebou verlaat. Moontlik omdat hulle al goed bekend was met die Kenia
Lugredery se unieke Afrika-diens wat op Afrika-tyd gelewer word.
Ons staan voorwaar in die gloed en heerlikheid van Mbeki se Afrika
Renaisance!
--
Bye,
Willem-Jan Markerink
The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
|
|
|
|
Re: Flugzeug-Tragödie über dem Kongo - 160 Passagiere stürzten in den Tod [boodskap #77528 is 'n antwoord op boodskap #77523] |
Vr, 09 Mei 2003 20:52 |
Willem-Jan Markerink
Boodskappe: 331 Geregistreer: Mei 1999
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
"@rogers.com" wrote in news:3EBBF...@rogers.com:
>
> Willem-Jan Markerink wrote:
>
>
>> Voorwaar ook een mooi moment om een stukje Afrikaanse aerotechnische
>> cultuur, vermengd met onnavolgbaar Afrikaander proza, te herposten:
>
> En ek vra vir jou mooi, Willem-Jan Markerink,
> om nie jou agteraf Nederlandse rassistiese
> snert op ons Afrikaanse nuusgroep te pos nie.
>
> Penkop van die Derde Republiek
> se skietkommando.
>
>
Lach of ik skiet?
--
Bye,
Willem-Jan Markerink
The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
|
|
|