Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Arrive Alive, ja right!
Arrive Alive, ja right! [boodskap #71266] |
Vr, 03 Januarie 2003 08:46 |
Threeships Mcduck
Boodskappe: 244 Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Hierdie 'Arrive Alive' campaign wat ons elke jaar oor krismas het krap
regtig aan my. Het iemand al agter gekom dat die pad ongeluksyfer elke
jaar styg maar elke jaar is daar die een of ander dom klot wat sy
bakkies op TV wys en iets in die lyn van 'We feel that the Arrive
Alive campaign was a great success' kwyt raak. Dan wonder ek maar net
weer wanneer gaan hulle wakker skrik en die taxi ruik. Daar is der
duisende van hierdie bondels scrap metal wat taxis genoem word op ons
paaie. Om hulle almal van die pad af te haal en direk na Yskor se
smeltery toe te stuur sal die spietkops maande, dalk jare, besig hou.
Maar nee. Kom ons sit al ons resources agter die ou met die M3 aan.
Ten minste sal hy kan betaal as ons hom vang.
Solank jy net onder die spoedgrens bly kan jy wegkom met een of twee
wheelnuts per wiel, deure wat met draad toegebind word, stukkende
ligte (as daar is), gladde rethreads, stukkende vensters en nog baie
meer maar om hemelsnaam moet tog nie 140 in `n 120 zone ry nie. ZERO
TOLERANCE! dis wat jy kry.
Ek probeer natuurlik nie sê dat dit reg is om te speed nie maar dit
vat nie `n brain surgeon om te sien dat die GROOT probleem nie by
spoed is nie maar by voertuie wat onpadwaardig is. Ja, speed will kill
you as die idioot met gladde tyres voor jou ingly om `n draai of as hy
nie deur die windscreen kan sien as dit reen, want hy het nie wiper
nie, en hy ploeg headon in jou vas; maar jou kanse op oorlewing is net
slightly beter sou jy 60 gery het waar dit 100 persent sal wees as hy
in die eerste plek nie op die pad was nie. Just a thought, use it
don't use it, whatever.
Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71268 is 'n antwoord op boodskap #71266] |
Vr, 03 Januarie 2003 09:52 |
Suidwester
Boodskappe: 1579 Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Ek kan nie anders as om met jou saam te stem nie. Ons sit in 'n situasie
waar die verkeersbeampte verplig is om mense vir spoed te vang net om die
begroting te laat klop. Jy's ook reg as jy sê hulle looi net die ouens met
die ordentlike motors omdat hulle weet dis die ou wat dit sal kan bekostig
om 'n boete te betaal.....en wie se gewete hom darem nog dwing om die boete
te betaal. Gooi daarby natuurlik die feit dat so 'n ou darem ook 'n vaste
adres het waarheen jy hom kan laat vervolg.
Altyd in die verlede het ek gedink die speedcops is saam met die
prokureurs die 'scheisse' van die aarde tot 'n speedcop my eendag in 'n
onderhoud vertel dat ons meer begrip vir hulle werk moet hê. Hy sê as
hulle 'n wapen trek op 'n lid van die publiek.....uh, dis nou die swartes,
dan moet jy dêm seker van jou saak wees of jy sit met jou jack in die tronk.
Hy sê die Zola's het almal donkergemaakte ruite en jy't nie 'n clue of daar
'n ou binne daai kombi sit wat reeds 'n wapen op jou gerig het nie. Voeg
daarby dat so 'n kombi gewoonlik om en by die 20 mense [getuies!] inhet, en
die lewe vir 'n speedcop is nag! Hy't my nogal voor 'n uitdaging gestel:
Enige lid van die publiek wat vir 'n aand sy lewe wil kom waag en
onpadwaardige kombis van die pad af trek, kan dit namens hom kom doen, maar
hy waarborg nie jou lewe vir 5 sent nie!
Hy sê verder dat die enigste manier waarop dit gedoen kan word, is by
'n padblokkade met 'n sterk polisieteenwoordigheid [gewapen] wat genoeg
getuienis is van wat daar gebeur, maar dan sukkel die polisie om by te hou
met die normale misdaad..........
"Threeships Mcduck" skryf in boodskap news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>
>
> Hierdie 'Arrive Alive' campaign wat ons elke jaar oor krismas het krap
> regtig aan my. Het iemand al agter gekom dat die pad ongeluksyfer elke
> jaar styg maar elke jaar is daar die een of ander dom klot wat sy
> bakkies op TV wys en iets in die lyn van 'We feel that the Arrive
> Alive campaign was a great success' kwyt raak. Dan wonder ek maar net
> weer wanneer gaan hulle wakker skrik en die taxi ruik. Daar is der
> duisende van hierdie bondels scrap metal wat taxis genoem word op ons
> paaie. Om hulle almal van die pad af te haal en direk na Yskor se
> smeltery toe te stuur sal die spietkops maande, dalk jare, besig hou.
> Maar nee. Kom ons sit al ons resources agter die ou met die M3 aan.
> Ten minste sal hy kan betaal as ons hom vang.
> Solank jy net onder die spoedgrens bly kan jy wegkom met een of twee
> wheelnuts per wiel, deure wat met draad toegebind word, stukkende
> ligte (as daar is), gladde rethreads, stukkende vensters en nog baie
> meer maar om hemelsnaam moet tog nie 140 in `n 120 zone ry nie. ZERO
> TOLERANCE! dis wat jy kry.
> Ek probeer natuurlik nie sê dat dit reg is om te speed nie maar dit
> vat nie `n brain surgeon om te sien dat die GROOT probleem nie by
> spoed is nie maar by voertuie wat onpadwaardig is. Ja, speed will kill
> you as die idioot met gladde tyres voor jou ingly om `n draai of as hy
> nie deur die windscreen kan sien as dit reen, want hy het nie wiper
> nie, en hy ploeg headon in jou vas; maar jou kanse op oorlewing is net
> slightly beter sou jy 60 gery het waar dit 100 persent sal wees as hy
> in die eerste plek nie op die pad was nie. Just a thought, use it
> don't use it, whatever.
>
> Threeships Mcduck
> www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71269 is 'n antwoord op boodskap #71266] |
Vr, 03 Januarie 2003 09:54 |
pwbotha[3]
Boodskappe: 41 Geregistreer: Desember 2002
Karma: 0
|
Volle Lid |
|
|
stem saam met jou.
"Threeships Mcduck" skryf in boodskap news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>
>
> Hierdie 'Arrive Alive' campaign wat ons elke jaar oor krismas het krap
> regtig aan my. Het iemand al agter gekom dat die pad ongeluksyfer elke
> jaar styg maar elke jaar is daar die een of ander dom klot wat sy
> bakkies op TV wys en iets in die lyn van 'We feel that the Arrive
> Alive campaign was a great success' kwyt raak. Dan wonder ek maar net
> weer wanneer gaan hulle wakker skrik en die taxi ruik. Daar is der
> duisende van hierdie bondels scrap metal wat taxis genoem word op ons
> paaie. Om hulle almal van die pad af te haal en direk na Yskor se
> smeltery toe te stuur sal die spietkops maande, dalk jare, besig hou.
> Maar nee. Kom ons sit al ons resources agter die ou met die M3 aan.
> Ten minste sal hy kan betaal as ons hom vang.
> Solank jy net onder die spoedgrens bly kan jy wegkom met een of twee
> wheelnuts per wiel, deure wat met draad toegebind word, stukkende
> ligte (as daar is), gladde rethreads, stukkende vensters en nog baie
> meer maar om hemelsnaam moet tog nie 140 in `n 120 zone ry nie. ZERO
> TOLERANCE! dis wat jy kry.
> Ek probeer natuurlik nie sê dat dit reg is om te speed nie maar dit
> vat nie `n brain surgeon om te sien dat die GROOT probleem nie by
> spoed is nie maar by voertuie wat onpadwaardig is. Ja, speed will kill
> you as die idioot met gladde tyres voor jou ingly om `n draai of as hy
> nie deur die windscreen kan sien as dit reen, want hy het nie wiper
> nie, en hy ploeg headon in jou vas; maar jou kanse op oorlewing is net
> slightly beter sou jy 60 gery het waar dit 100 persent sal wees as hy
> in die eerste plek nie op die pad was nie. Just a thought, use it
> don't use it, whatever.
>
> Threeships Mcduck
> www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71270 is 'n antwoord op boodskap #71268] |
Vr, 03 Januarie 2003 12:36 |
Threeships Mcduck
Boodskappe: 244 Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
On Fri, 3 Jan 2003 11:52:15 +0200, "Suidwester"
served the following to the group:
> Altyd in die verlede het ek gedink die speedcops is saam met die
> prokureurs die 'scheisse' van die aarde tot 'n speedcop my eendag in 'n
> onderhoud vertel dat ons meer begrip vir hulle werk moet hê.
Ek ry die meeste van die tyd met `n superbike rond en ek moet se dat
die meerderheid spietkops verstaan waaroor dit gaan (dat die naald min
onder 200 sak) en dat hulle maar net hulle werk moet doen om soos jy
se 'die begroting te laat klop'. Dis beslis nie `n job wat ek wil he
nie. Nie omdat ek dink ek is te smart daarvoor nie maar omdat meeste
van ons nie begrip het vir wat hulle doen nie. Daar is wel soos orals
so een of twee poepols wat sluip maar hulle is die minderheid.
> Hy sê verder dat die enigste manier waarop dit gedoen kan word, is by
> 'n padblokkade met 'n sterk polisieteenwoordigheid [gewapen] wat genoeg
> getuienis is van wat daar gebeur, maar dan sukkel die polisie om by te hou
> met die normale misdaad..........
Ja dis maar `n probleem met mannekrag. Miskien moet hulle begin om vir
`n maand of twee kommandolede te gebruik om padblokkades te beman. Om
`n voertuig te impound of `n groot boete te gee werk nie, die ding
moet sommer daar en dan tot die groote van `n loaf brood gedruk word.
Maar as hulle tog maar net vir eens die regte probleem wil erken en
dit by die naam noem is dit al `n stap in die regte rigting maar in al
die onderhoude op radio en tv is dit net spoed, spoed, spoed en so af
en toe die arme voetganger wat die dodetal bo 1000 gestoot het. Almal
het `n verantwoordelikheid teenoor die om hom. So ry ek byvoorbeeld
nie 280 in `n beboude gebied of tussen ander karre nie maar as die
highway stil en die pad voor my oop is dan gaan ek maar. As ek sneuwel
is dit `n ding tussen my en my familie. Die wetters verstaan nie die
konsep van respek vir ander lewens nie.
> "Threeships Mcduck" wrote in message
> news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>> Hierdie 'Arrive Alive' campaign wat ons elke jaar oor krismas het krap
>> regtig aan my. Het iemand al agter gekom dat die pad ongeluksyfer elke
>> jaar styg maar elke jaar is daar die een of ander dom klot wat sy
>> bakkies op TV wys en iets in die lyn van 'We feel that the Arrive
>> Alive campaign was a great success' kwyt raak. Dan wonder ek maar net
>> weer wanneer gaan hulle wakker skrik en die taxi ruik. Daar is der
>> duisende van hierdie bondels scrap metal wat taxis genoem word op ons
>> paaie. Om hulle almal van die pad af te haal en direk na Yskor se
>> smeltery toe te stuur sal die spietkops maande, dalk jare, besig hou.
>> Maar nee. Kom ons sit al ons resources agter die ou met die M3 aan.
>> Ten minste sal hy kan betaal as ons hom vang.
>> Solank jy net onder die spoedgrens bly kan jy wegkom met een of twee
>> wheelnuts per wiel, deure wat met draad toegebind word, stukkende
>> ligte (as daar is), gladde rethreads, stukkende vensters en nog baie
>> meer maar om hemelsnaam moet tog nie 140 in `n 120 zone ry nie. ZERO
>> TOLERANCE! dis wat jy kry.
>> Ek probeer natuurlik nie sê dat dit reg is om te speed nie maar dit
>> vat nie `n brain surgeon om te sien dat die GROOT probleem nie by
>> spoed is nie maar by voertuie wat onpadwaardig is. Ja, speed will kill
>> you as die idioot met gladde tyres voor jou ingly om `n draai of as hy
>> nie deur die windscreen kan sien as dit reen, want hy het nie wiper
>> nie, en hy ploeg headon in jou vas; maar jou kanse op oorlewing is net
>> slightly beter sou jy 60 gery het waar dit 100 persent sal wees as hy
>> in die eerste plek nie op die pad was nie. Just a thought, use it
>> don't use it, whatever.
>> Threeships Mcduck
>> www.mothership.co.za
>
Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71275 is 'n antwoord op boodskap #71270] |
Vr, 03 Januarie 2003 22:33 |
Elaine
Boodskappe: 2948 Geregistreer: Desember 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
My man het self so 'n liefde vir superbikes, ek geniet 'n motorfiets maar
net as ek die ding self kan bestuur andersins - nee, ek hou niks daarvan om
agterop gelift te word nie, juis omdat ek nie beheer oor die ding het nie.
Anyhoo, jy wat so vertel spoed maak nie dood nie - natuurlik maak dit dood!!
Newwermaaind die taxies ('n probleem om sy eie), maar wat as iemand met 'n
heel gewone, padwaardige, Toyota Corrolla, 120km 'n uur ry en daar's iets in
die pad waarvoor hy moet uitdraai. Jy ry natuurlik vinnig, en hy swaai uit
in jou baan want daar's geen ander keuse nie en hier kom jy, windgat op jou
superbike aangejaag 190km/u, en jy kry nie betyds gebriek nie? Of wat as jy
teen 200km/u hier op die N1 afgesuiker kom en jy moet skielik rem vir een of
ander rede? 'n Hond in die pad of 'n kar wat skielik breek? Einde van ou
Threeships McDuck, en as jy gelukkig is, is dit net jou einde en niemand
anders s'n ook nie.
Spoedbeperkings is daar vir 'n rede, hulle is nie daar om jou te straf of
jou "style te cramp" nie dis daar vir jou en ander padgebruikers, se
veiligheid.
Ek neem aan jy bly in die Kaap, maar hier by ons op Kyalami het hulle
gereeld "oop" dae wanneer ouens van die publiek met hulle fietse al om die
baan kan kom jaag. Redelik veilig en heel wettig.
Groete
Elaine
"Threeships Mcduck" wrote:
>
> Ek ry die meeste van die tyd met `n superbike rond en ek moet se dat
> die meerderheid spietkops verstaan waaroor dit gaan (dat die naald min
> onder 200 sak) en dat hulle maar net hulle werk moet doen om soos jy
> se 'die begroting te laat klop'. Dis beslis nie `n job wat ek wil he
> nie. Nie omdat ek dink ek is te smart daarvoor nie maar omdat meeste
> van ons nie begrip het vir wat hulle doen nie. Daar is wel soos orals
> so een of twee poepols wat sluip maar hulle is die minderheid.
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71277 is 'n antwoord op boodskap #71268] |
Sa, 04 Januarie 2003 03:38 |
Joe de Beer
Boodskappe: 20 Geregistreer: Junie 1997
Karma: 0
|
Junior Lid |
|
|
Nee-wat, hierdie onderwerp kry my bloeddruk hoer as wat Harry Viljoen dit
laas kon doen. Kyk, almal weet die job is nie maklik nie, maar dit is feite
eerder as n persepsie dat daar op "sagte" teikens konsentreer word, soos die
ou in die Corolla wat 130km/h doen eerder as die Zola.
Ek reken die nuwe plaag van tolhekke wat nou hier (pta omgewing) opskiet is
die ideale geleentheid om padwaardigheid te monitor. n Beampte kan daar
staan waar die ouens stop om te betaal en dan na die lisensie skyfie kyk -
sommer ook so n vinnige oog gooi oor die res van die voertugi soos tyd
toelaat. Dit het nie die vertragings van die gewone blokkades nie, almal
moet in elk geval toestaan by die hek
Nog n ding wat my dwing om polse te sny my n ou buskaartjie is die
afleweringsvoertuie van gemaklik in die linker/regterbaan in die CBD stop om
af te laai. Ek kan nog verstaan as die Brouerye dit doen (ek het n sagte
plekkie daar), maar as die Twee-Jaar-Waarborg-Winkel se lorrie in die
regterbaan van Vermeulen stop wanneer ons amptenare huiswaarts keer, stress
ek myself in n ander geloof in. Ek is bereid om daardie kaartjies namens
Tshwane uit te skryf - verkieslik op n kommissie basis !
Tot later
Joeboy
--
There are 10 types of people in the world
Those who understand binary and those who don't
< SNIP >
> Hy sê verder dat die enigste manier waarop dit gedoen kan word, is by
> 'n padblokkade met 'n sterk polisieteenwoordigheid [gewapen] wat genoeg
> getuienis is van wat daar gebeur, maar dan sukkel die polisie om by te hou
> met die normale misdaad..........
> "Threeships Mcduck" wrote in message
> news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>>
>>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71279 is 'n antwoord op boodskap #71277] |
Sa, 04 Januarie 2003 05:42 |
Annette
Boodskappe: 11112 Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
|
Senior Lid |
|
|
> Nee-wat, hierdie onderwerp kry my bloeddruk hoer as wat Harry Viljoen dit
> laas kon doen. Kyk, almal weet die job is nie maklik nie, maar dit is feite
> eerder as n persepsie dat daar op "sagte" teikens konsentreer word, soos die
> ou in die Corolla wat 130km/h doen eerder as die Zola.
Annette:
Pilletjies help:)
>
> Ek reken die nuwe plaag van tolhekke wat nou hier (pta omgewing) opskiet is
> die ideale geleentheid om padwaardigheid te monitor. n Beampte kan daar
> staan waar die ouens stop om te betaal en dan na die lisensie skyfie kyk -
> sommer ook so n vinnige oog gooi oor die res van die voertugi soos tyd
> toelaat. Dit het nie die vertragings van die gewone blokkades nie, almal
> moet in elk geval toestaan by die hek
Annette:
Ja, en wat dan verder? Onpadwaardige voertuie summier aftrek dat hulle nie
verder mag ry nie? En die wat nie dadelik reggemaak kan word nie reguit aan
te stuur na die skrootwerf?
Ek sien 'n geleentheid vir insleepdien, werkswinkel, 'n padkafee en
oorslaapplek by elke tolhek.
>
> Nog n ding wat my dwing om polse te sny my n ou buskaartjie is die
> afleweringsvoertuie van gemaklik in die linker/regterbaan in die CBD stop om
> af te laai. Ek kan nog verstaan as die Brouerye dit doen (ek het n sagte
> plekkie daar), maar as die Twee-Jaar-Waarborg-Winkel se lorrie in die
> regterbaan van Vermeulen stop wanneer ons amptenare huiswaarts keer, stress
> ek myself in n ander geloof in. Ek is bereid om daardie kaartjies namens
> Tshwane uit te skryf - verkieslik op n kommissie basis !
Annette
Ai foeitog. Dis al tradisie in Langstraat om nie ongeduldig te wees as die
drie rybane net een beskikbare rybaan oplewer nie.
>
> Tot later
> Joeboy
> --
> There are 10 types of people in the world
> Those who understand binary and those who don't
>
>
> < SNIP >
>
>> Hy sê verder dat die enigste manier waarop dit gedoen kan word, is by
>> 'n padblokkade met 'n sterk polisieteenwoordigheid [gewapen] wat genoeg
>> getuienis is van wat daar gebeur, maar dan sukkel die polisie om by te hou
>> met die normale misdaad..........
>> "Threeships Mcduck" wrote in message
>> news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>>>
>>>
>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71280 is 'n antwoord op boodskap #71275] |
Sa, 04 Januarie 2003 06:00 |
Suidwester
Boodskappe: 1579 Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Sekerlik is dit so dat 'n voertuig met hoë spoed minder reaksietyd laat in
enige gegewe geval, maar miskien moet ons na die meer praktiese situasie kyk
en nie na net 'n 'sprint' op 'n super bike nie. Ons ry geweldige lang
afstande en een ding kan ek jou verseker, om teen 120km/u aan-te-ghorrie in
'n dieselbakkie plaas jou binne die eerste paar ure in 'n soort van 'n
half-aan-die-slaap-trans. Jy is wakker, maar jou sinne is stomp. Jy sal
jou 1000+ kilos op 'n dag ry, maar jy sal moet veg teen die moegheid en die
slaap. Daarenteen, vat jy die kar en jy cruise op so 180-200km/u en
snaaks genoeg, jy konsentreer sê dat daar nie tyd vir vaakword is nie. Die
rede vir die vaakword is hoofsaaklik verveeldheid, sien. Jy voltooi jou
2000km in so om en by 14 ure en jy was nie 'n oomblik vaak of verveeld nie.
Die motto van my storie is dat 'n kar met 'n vaak bestuurder teen 120km/u is
veel meer gevaarlik as 'n wakker een teen 200......en snaaks genoeg, daai
kar wat so hoog hardloop, is gewoonlik in 'n uiters goeie toestand van
onderhoud, goeie bande, ens. Daarteenoor kan jou kar wat 120 loop pateties
wees. Nee wat, ek dink hulle moet bestuurders individueel toets en die
bestuurder 'n spoedrating gee.
"Elaine" skryf in boodskap news:3e160fa8.0@news1.mweb.co.za...
> My man het self so 'n liefde vir superbikes, ek geniet 'n motorfiets maar
> net as ek die ding self kan bestuur andersins - nee, ek hou niks daarvan om
> agterop gelift te word nie, juis omdat ek nie beheer oor die ding het nie.
> Anyhoo, jy wat so vertel spoed maak nie dood nie - natuurlik maak dit dood!!
> Newwermaaind die taxies ('n probleem om sy eie), maar wat as iemand met 'n
> heel gewone, padwaardige, Toyota Corrolla, 120km 'n uur ry en daar's iets in
> die pad waarvoor hy moet uitdraai. Jy ry natuurlik vinnig, en hy swaai uit
> in jou baan want daar's geen ander keuse nie en hier kom jy, windgat op jou
> superbike aangejaag 190km/u, en jy kry nie betyds gebriek nie? Of wat as jy
> teen 200km/u hier op die N1 afgesuiker kom en jy moet skielik rem vir een of
> ander rede? 'n Hond in die pad of 'n kar wat skielik breek? Einde van ou
> Threeships McDuck, en as jy gelukkig is, is dit net jou einde en niemand
> anders s'n ook nie.
> Spoedbeperkings is daar vir 'n rede, hulle is nie daar om jou te straf of
> jou "style te cramp" nie dis daar vir jou en ander padgebruikers, se
> veiligheid.
> Ek neem aan jy bly in die Kaap, maar hier by ons op Kyalami het hulle
> gereeld "oop" dae wanneer ouens van die publiek met hulle fietse al om die
> baan kan kom jaag. Redelik veilig en heel wettig.
>
> Groete
> Elaine
>
> "Threeships Mcduck" wrote:
>>
>> Ek ry die meeste van die tyd met `n superbike rond en ek moet se dat
>> die meerderheid spietkops verstaan waaroor dit gaan (dat die naald min
>> onder 200 sak) en dat hulle maar net hulle werk moet doen om soos jy
>> se 'die begroting te laat klop'. Dis beslis nie `n job wat ek wil he
>> nie. Nie omdat ek dink ek is te smart daarvoor nie maar omdat meeste
>> van ons nie begrip het vir wat hulle doen nie. Daar is wel soos orals
>> so een of twee poepols wat sluip maar hulle is die minderheid.
>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71281 is 'n antwoord op boodskap #71266] |
Sa, 04 Januarie 2003 06:03 |
Gids
Boodskappe: 140 Geregistreer: Desember 2000
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Hmmm...
Ja - ek kan net sê dat ek eintlik soort van met jou saamstem. As nog 'n
biker vind ek dit ook redelik dom dat die eintlike redes vir padsterftes
nie aangepak word nie. Maar... ek weet nie of jy gesien het hoe veel van die
padsterftes voetgangers is nie. baie voetgangers sterf omdat mense met
motors (en motorfietse) te vinnig ry en nie betyds kan uitswenk vir
voetgangers nie. Die vraag is natuurlik wat voetgangers op die pad doen,
maar nouja.
Ek dink dat die hoofrede vir padsterftes êrens in die psige van
Suid-Afrikaners lê. Dit is so iets soos "Ek is op di epad. Ek wil êrens
gaan. Ek wil so gou moontlik daar kom. Ek sal kanse vat al beteken dit ek
gaan miskien myself en my familie of die ander insittendes van my voertuig
almal doodmaak in die proses." Ek....ek ... ek.
Ons is bereid om daardie kans te vat al is die gevolge wat. As ek maar net
daardie uur gouer van Kaapstad na Pretoria ry is ek bereid om half aan die
slaap tussen Beaufortwes en Laingsburg te ry in die middel van die nag.
Oor motorfietse gepraat. Ek was al verstom oor waarmee ouens op die pad ry.
Dan verwys ek nie na 'n nommerplaat wat te klein is of 'n pyp wat te hard is
nie. Dan praat ek ooor mense wat met gladde agterbande op die pad sit - of
beter nog bande waarvan die seil al wys. Ek het fietse gesien waarvan die
kotterpin nie net uit die agteras was nie, maar waar die moer wat die as
vashou sommer uit is. Dus net 'n kwessie van tyd voor die as self uitval en
die wiel daarmee saam. Ek het mense gesien wat die passe in die
Oos-Transvaal aandurf met 'n paar biere in en dan gaan hulle nog eers êrens
stop om 'n paar trekke dagga te rook. Het jy al die mense gesien wat gaan ry
met net 'n t-shirt, 'n kortbroek en plakkies? As hulle kon het hulle nog
die helmet ook by die huis gelaat. Dan kom jy in die Ooste en jy sien dat
dit die ouens is wat die hardste ry op die pad tusen Sabie en Hazyview.
Respek vir die lewe begin by jouself. As jy nie eers respek het vir jou eie
lewe op die pad nie, gaan jy ook nie dink aan die ander padgebruikers wat
"toevallig" ook doodgaan in die ongeluk nie.
Miskien weet jy dat meeste bikers wat doodgaan op die pad doodgaan omdat
hulle iets tref. Daar is nie baie sterftes omdat mense net uitgly om 'n
draai nie. As 'n motorfietsryer sterf is daar is amper altyd iemand se hond,
iemand se bok, iemand se kind of iemand se kar met insittendes betrokke.
Statisties is daar 'n beduidende persentasie motorfietsongelukke waarin
ander mense ook sterf.
Ek is so lief vir hard ry soos elke ander persoon, en as jy in die passe sit
en jy ry met ander ouens saam is daar iets wat my ook dryf om by te bly of
om aan die buitekant verby iemand te probeer gaan op daardie draai op
kilometer 15 buite Sabie. Daar is egter track days voor op byna al die bane
in Suid-Afrika. Dit is lekker om aan deel te neem, en dit is in 'n beheerde
omgewing. As jy dan tog besluit om jouself teen 'n armco op te hang of so 'n
bietjie tar surfing te doen, is daar 'n ambulans waar hulle vir jou 'n
plaiester op kan plak en jy is nie besig om die res van die bevolking in die
gevaar te stel nie.
-Gideon-
"Threeships Mcduck" skryf in boodskap news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>
>
> Hierdie 'Arrive Alive' campaign wat ons elke jaar oor krismas het krap
> regtig aan my. Het iemand al agter gekom dat die pad ongeluksyfer elke
> jaar styg maar elke jaar is daar die een of ander dom klot wat sy
> bakkies op TV wys en iets in die lyn van 'We feel that the Arrive
> Alive campaign was a great success' kwyt raak. Dan wonder ek maar net
> weer wanneer gaan hulle wakker skrik en die taxi ruik. Daar is der
> duisende van hierdie bondels scrap metal wat taxis genoem word op ons
> paaie. Om hulle almal van die pad af te haal en direk na Yskor se
> smeltery toe te stuur sal die spietkops maande, dalk jare, besig hou.
> Maar nee. Kom ons sit al ons resources agter die ou met die M3 aan.
> Ten minste sal hy kan betaal as ons hom vang.
> Solank jy net onder die spoedgrens bly kan jy wegkom met een of twee
> wheelnuts per wiel, deure wat met draad toegebind word, stukkende
> ligte (as daar is), gladde rethreads, stukkende vensters en nog baie
> meer maar om hemelsnaam moet tog nie 140 in `n 120 zone ry nie. ZERO
> TOLERANCE! dis wat jy kry.
> Ek probeer natuurlik nie sê dat dit reg is om te speed nie maar dit
> vat nie `n brain surgeon om te sien dat die GROOT probleem nie by
> spoed is nie maar by voertuie wat onpadwaardig is. Ja, speed will kill
> you as die idioot met gladde tyres voor jou ingly om `n draai of as hy
> nie deur die windscreen kan sien as dit reen, want hy het nie wiper
> nie, en hy ploeg headon in jou vas; maar jou kanse op oorlewing is net
> slightly beter sou jy 60 gery het waar dit 100 persent sal wees as hy
> in die eerste plek nie op die pad was nie. Just a thought, use it
> don't use it, whatever.
>
> Threeships Mcduck
> www.mothership.co.za
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.434 / Virus Database: 243 - Release Date: 2002/12/25
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71283 is 'n antwoord op boodskap #71280] |
Sa, 04 Januarie 2003 08:32 |
pwbotha[3]
Boodskappe: 41 Geregistreer: Desember 2002
Karma: 0
|
Volle Lid |
|
|
Moet se ek het ook gereeld die lang pad aangepak @ "beste" spoed. Tussen 180
en soms 240 as die pad dit toelaat is mens totaal ingesteld op wat aangaan.
Jy het nie eers kans om nog 'n bier oop te maak nie.
(net 'n grappie)
Pieter
"Suidwester" skryf in boodskap news:3e1678a5.0@news1.mweb.co.za...
> Sekerlik is dit so dat 'n voertuig met hoë spoed minder reaksietyd laat in
> enige gegewe geval, maar miskien moet ons na die meer praktiese situasie kyk
> en nie na net 'n 'sprint' op 'n super bike nie. Ons ry geweldige lang
> afstande en een ding kan ek jou verseker, om teen 120km/u aan-te-ghorrie in
> 'n dieselbakkie plaas jou binne die eerste paar ure in 'n soort van 'n
> half-aan-die-slaap-trans. Jy is wakker, maar jou sinne is stomp. Jy sal
> jou 1000+ kilos op 'n dag ry, maar jy sal moet veg teen die moegheid en die
> slaap. Daarenteen, vat jy die kar en jy cruise op so 180-200km/u en
> snaaks genoeg, jy konsentreer sê dat daar nie tyd vir vaakword is nie. Die
> rede vir die vaakword is hoofsaaklik verveeldheid, sien. Jy voltooi jou
> 2000km in so om en by 14 ure en jy was nie 'n oomblik vaak of verveeld nie.
> Die motto van my storie is dat 'n kar met 'n vaak bestuurder teen 120km/u is
> veel meer gevaarlik as 'n wakker een teen 200......en snaaks genoeg, daai
> kar wat so hoog hardloop, is gewoonlik in 'n uiters goeie toestand van
> onderhoud, goeie bande, ens. Daarteenoor kan jou kar wat 120 loop pateties
> wees. Nee wat, ek dink hulle moet bestuurders individueel toets en die
> bestuurder 'n spoedrating gee.
> "Elaine" wrote in message
> news:3e160fa8.0@news1.mweb.co.za...
>> My man het self so 'n liefde vir superbikes, ek geniet 'n motorfiets maar
>> net as ek die ding self kan bestuur andersins - nee, ek hou niks daarvan om
>> agterop gelift te word nie, juis omdat ek nie beheer oor die ding het nie.
>> Anyhoo, jy wat so vertel spoed maak nie dood nie - natuurlik maak dit dood!!
>> Newwermaaind die taxies ('n probleem om sy eie), maar wat as iemand met 'n
>> heel gewone, padwaardige, Toyota Corrolla, 120km 'n uur ry en daar's iets in
>> die pad waarvoor hy moet uitdraai. Jy ry natuurlik vinnig, en hy swaai uit
>> in jou baan want daar's geen ander keuse nie en hier kom jy, windgat op jou
>> superbike aangejaag 190km/u, en jy kry nie betyds gebriek nie? Of wat as jy
>> teen 200km/u hier op die N1 afgesuiker kom en jy moet skielik rem vir een of
>> ander rede? 'n Hond in die pad of 'n kar wat skielik breek? Einde van ou
>> Threeships McDuck, en as jy gelukkig is, is dit net jou einde en niemand
>> anders s'n ook nie.
>> Spoedbeperkings is daar vir 'n rede, hulle is nie daar om jou te straf of
>> jou "style te cramp" nie dis daar vir jou en ander padgebruikers, se
>> veiligheid.
>> Ek neem aan jy bly in die Kaap, maar hier by ons op Kyalami het hulle
>> gereeld "oop" dae wanneer ouens van die publiek met hulle fietse al om die
>> baan kan kom jaag. Redelik veilig en heel wettig.
>>
>> Groete
>> Elaine
>>
>> "Threeships Mcduck" wrote:
>>>
>>> Ek ry die meeste van die tyd met `n superbike rond en ek moet se dat
>>> die meerderheid spietkops verstaan waaroor dit gaan (dat die naald min
>>> onder 200 sak) en dat hulle maar net hulle werk moet doen om soos jy
>>> se 'die begroting te laat klop'. Dis beslis nie `n job wat ek wil he
>>> nie. Nie omdat ek dink ek is te smart daarvoor nie maar omdat meeste
>>> van ons nie begrip het vir wat hulle doen nie. Daar is wel soos orals
>>> so een of twee poepols wat sluip maar hulle is die minderheid.
>>
>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71285 is 'n antwoord op boodskap #71270] |
Sa, 04 Januarie 2003 11:55 |
Willie Vorster
Boodskappe: 38 Geregistreer: September 2002
Karma: 0
|
Volle Lid |
|
|
Ons het dit vir jarre der jarre gedoen. Drie maande lank opgeroep vir 'n
kamp en dan het ons padblokkades gehou totdat dit by ons ore uitgekom het.
Give us a break. Maar kommando's / burgermag eenhede bestaan nognet op
papier. Die paar vrywilligers wat vasgebyt het in die hoop dat dinge weer
beter sal gaan het ook nou maar handoek ingegooi. As jy drie kommando lede
kan kry (landwyd) wat sal volunteer vir padblokkade diens dan gee ek jou
persoonlik 'n medalje. Dis vrek tragies maar tog bitter waar. Toe ek terug
gekom het SA toe na 'n paar jaar in die buiteland het ek my ou Kommandant
gebel (hy word nou 'n kolonel genoem in die nuwe weermag) en gevra wat
aangaan. Hy se sweet f-all. Hy gaan haal pos uit eenmaal 'n maand en dit vat
hom so uur of twee dan is die admin op datum. Die eenheid het drie jaar laas
'n ordegroep (vergadering) gehad en geen lede word opgeroep vir diens meer
nie. Burgermag eenhede is vir alle praktiese doeleindes dormant. As die popo
die fan strike sal dit maande neem om militere eenhede gemobiliseer te kry.
Sad to say, maar die woord "paraat" bestaan nognet in die woordeboek sover
dit die SA weermag aanbetref.
Willie
"Threeships Mcduck"
Miskien moet hulle begin om vir
> `n maand of twee kommandolede te gebruik om padblokkades te beman.
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71295 is 'n antwoord op boodskap #71280] |
Sa, 04 Januarie 2003 17:16 |
Elaine
Boodskappe: 2948 Geregistreer: Desember 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Ek het 'n pel wat ook so goed bestuur het, hy kan regtig goed bestuur. Sy
kar was in 'n goeie toestand en al daai dinge, maar hy het ook eendag so
teen 160km/u in 100 zone afgejaag en toe het 'n minder goeie bestuurder voor
hom ingery en hy't sy kar afgeskryf. Gelukkig het hy nie te seer gekry nie,
sy knieg was 'n bietjie opgeneuk en hy't sy nek seer gemaak, maar hy jaag
nie meer nie. Die punt is, dit maak nie saak hoe goed jy kan bestuur nie,
90% van die res van ons kan nie so goed bestuur nie, en jy't beslis nie
soveel beheer oor jou kar op 200 as wat jy sou hê op 120 nie.
Ek verstaan dat dit met lang afstande bietjie grof is om so stadig te ry,
maar ek's seker dat jy lang stukke "oop" pad sal kry as jy so ver ry en dan
sal jy vir niks anders behalwe jouself en 'n paar verdwaalde koeie 'n
gevaar wees as jy so jaag nie :)) Moet net nie so jaag wanneer daar verkeer
is nie, want dan's 'n mens vir jouself en ander 'n gevaar.
Elaine
"Suidwester" skryf in boodskap news:3e1678a5.0@news1.mweb.co.za...
> Sekerlik is dit so dat 'n voertuig met hoë spoed minder reaksietyd laat in
> enige gegewe geval, maar miskien moet ons na die meer praktiese situasie kyk
> en nie na net 'n 'sprint' op 'n super bike nie. Ons ry geweldige lang
> afstande en een ding kan ek jou verseker, om teen 120km/u aan-te-ghorrie in
> 'n dieselbakkie plaas jou binne die eerste paar ure in 'n soort van 'n
> half-aan-die-slaap-trans. Jy is wakker, maar jou sinne is stomp. Jy sal
> jou 1000+ kilos op 'n dag ry, maar jy sal moet veg teen die moegheid en die
> slaap. Daarenteen, vat jy die kar en jy cruise op so 180-200km/u en
> snaaks genoeg, jy konsentreer sê dat daar nie tyd vir vaakword is nie. Die
> rede vir die vaakword is hoofsaaklik verveeldheid, sien. Jy voltooi jou
> 2000km in so om en by 14 ure en jy was nie 'n oomblik vaak of verveeld nie.
> Die motto van my storie is dat 'n kar met 'n vaak bestuurder teen 120km/u is
> veel meer gevaarlik as 'n wakker een teen 200......en snaaks genoeg, daai
> kar wat so hoog hardloop, is gewoonlik in 'n uiters goeie toestand van
> onderhoud, goeie bande, ens. Daarteenoor kan jou kar wat 120 loop pateties
> wees. Nee wat, ek dink hulle moet bestuurders individueel toets en die
> bestuurder 'n spoedrating gee.
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71323 is 'n antwoord op boodskap #71295] |
So, 05 Januarie 2003 07:35 |
Annette
Boodskappe: 11112 Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
|
Senior Lid |
|
|
Reg, hierdie sakie is vir ons almal 'n doring in die vlees, maar volgens 'n
brief in die Argus vee die minister hom af aan enige haalbare voorstel wat
van die publiek kom.
Dus moet dinge seker maar op die ANC manier gedoen word - maak soveel
ongelukke as moontlik, totdat die minister gedwing word om 'n kommissie van
ondersoek saam te stel.
Hierdie kommissie moet dan deur al die voorstelle van die publiek gaan, en
die nodige aanbevelings doen waarop die minister dan sal reageer.
1) Ek sal graag wou weet hoeveel het die nuttelose borde langs ons paaie
gekos het:
a) Die wat so 3 jaar gelede opgerig was wat vir ons die % ( van wat wou ek
nog altyd weet) van mense wat te vinnig ry van die huidige week, en die
vorige rekord. Enige mens kon sien dat daar geen permanente opnemer langs
die pad was om die syfers te bevestig nie. Hierdie bordjies is so vir 'n
maand of twee opgedateer ( nie gereeld nie) en van toe af bly dit sonder
enige inligting - nie dat dit in die eerste plek nuttig was nie.
b) Die Nuwe borde wat vir ons vertel van arrive alive.
Nou kyk, enige normale mens wat 'n voertuig bestuur ( of 'n passasier is)
se ooglopende doel is tog om lewendig by hulle bestemming uit te kom - geen
nut om dit op 'n bordjie te lees nie.
1.1: Hierdie geld kon baie meer nuttig aangewend word om mense te vergoed
wat kon sorg dat alle voertuie padwaardig is ( die Engelse se MOT stelsel is
ideaal - daarvolgens moet elke voertuig elke tweede jaar gaan vir toetsing,
en 'n lisensie word nie uitgereik voordat alles nie herstel is nie). In ons
geval sal jaarlikse toetsing nog meer aanvaarbaar wees.
Dan kan daar by tolhekke of padblokkades net vinnig nagegaan word of daar 'n
geldige ( onvervalste) lisensie aangebring is.
2) Ek stem saam met Elaine, en hou van haar storie van die eerstydse jaer
wat nou na sy ongeluk nie meer jaag nie.
Ek is seker daar is baie van hulle wat so 'n ondervinding oorleef het.
Die paaie is daar vir ons almal se gebruik - selfs vir voetgangers en diere
om dit oor te steek - en daarom is daar spoedBEPERKINGS om al die gebruikers
'n redelike kans te gee.
Laat die wat wil jaag, 'n stuk pad of baan huur vir 'n tydjie en na hartelus
alleen daar rondjaag - maar daar kan nog steeds ongelukke gebeur omdat diere
hulle nie veel steur aan padreëls nie,
In Amerika handhaaf die mense die spoedperke getrou - al is dit vervelig -
en as hulle vaak word, dan stop hulle 'n rukkie - want as die spoed oortree
word is daar nie nonsens met boetes nie - nee - die lisensie word summier
vir 'n jaar ingetrek, en dit is nie die owerhede se probleem hoe die
bestuurder verder by sy/haar bestemming kom nie.
Sodra 'n bestuurder 'n paar sulke oortredings het, word sy/haar lisensie vir
goed ingetrek.
3) Daar is ook op RSG gemeld dat die paaie en veral die padtekens en
padmerke gereeld nagegaan moet word.
Die feit bly nog steeds dat daar baie bestuurders is ( veral mans) wat die
oomblik wat hulle hul bestuurderslisensie kry, al die gehuigel vergeet wat
hulle moes weet en doen om die lisensie te kan kry.
Dan is dit skielik hulle reg om:
1)So vinnig te ry as wat hulle dink dit veilig vir hulle is, maak nie saak
van die ander gebruikers nie.
2) Enige voertuig voor hulle verby te steek wanneer hulle wil, ongeag die
padtekens en of dit veilig is - die stadiges voor poed padgee links, of dit
veilig is of te not, en die wat van voor af kom moet ook padgee, want hulle
kan mos sien hy kom verby.
3) So vinnig as moontlik by hul bestemming kom. Dis 'n sonde om langs die
pad stil te hou en 'n kort rustyd te neem, of iemand anders te vra om vir 'n
rukkie te bestuur.
Almat wat 'n lisensie het moet 18 jaar of ouer wees. Dus, in die oë van die
wet 'n volwassene wat die verantwoordelikheid en gevolge van al hul dade kan
begryp.
Iewers is die Suid-Afrikaanse padgebruiker se mindset in die wabbeljoe, want
baie van hulle verloor die vermoë van nugtere denke sodra hulle agter 'n
stuurwiel inskuif, en dan het hulle nie die vaagste benul wat hulle
verantwaardelikheid op die pad is teenoor hul self, hul naastebestaandes en
vriende en die ander padgebruikers nie.
Annette
"Elaine" skryf in boodskap news:3e1716db.0@news1.mweb.co.za...
> Ek het 'n pel wat ook so goed bestuur het, hy kan regtig goed bestuur. Sy
> kar was in 'n goeie toestand en al daai dinge, maar hy het ook eendag so
> teen 160km/u in 100 zone afgejaag en toe het 'n minder goeie bestuurder voor
> hom ingery en hy't sy kar afgeskryf. Gelukkig het hy nie te seer gekry nie,
> sy knieg was 'n bietjie opgeneuk en hy't sy nek seer gemaak, maar hy jaag
> nie meer nie. Die punt is, dit maak nie saak hoe goed jy kan bestuur nie,
> 90% van die res van ons kan nie so goed bestuur nie, en jy't beslis nie
> soveel beheer oor jou kar op 200 as wat jy sou hê op 120 nie.
> Ek verstaan dat dit met lang afstande bietjie grof is om so stadig te ry,
> maar ek's seker dat jy lang stukke "oop" pad sal kry as jy so ver ry en dan
> sal jy vir niks anders behalwe jouself en 'n paar verdwaalde koeie 'n
> gevaar wees as jy so jaag nie :)) Moet net nie so jaag wanneer daar verkeer
> is nie, want dan's 'n mens vir jouself en ander 'n gevaar.
>
> Elaine
>
> "Suidwester" wrote in message
> news:3e1678a5.0@news1.mweb.co.za...
>> Sekerlik is dit so dat 'n voertuig met hoë spoed minder reaksietyd laat in
>> enige gegewe geval, maar miskien moet ons na die meer praktiese situasie kyk
>> en nie na net 'n 'sprint' op 'n super bike nie. Ons ry geweldige lang
>> afstande en een ding kan ek jou verseker, om teen 120km/u aan-te-ghorrie in
>> 'n dieselbakkie plaas jou binne die eerste paar ure in 'n soort van 'n
>> half-aan-die-slaap-trans. Jy is wakker, maar jou sinne is stomp. Jy sal
>> jou 1000+ kilos op 'n dag ry, maar jy sal moet veg teen die moegheid en die
>> slaap. Daarenteen, vat jy die kar en jy cruise op so 180-200km/u en
>> snaaks genoeg, jy konsentreer sê dat daar nie tyd vir vaakword is nie. Die
>> rede vir die vaakword is hoofsaaklik verveeldheid, sien. Jy voltooi jou
>> 2000km in so om en by 14 ure en jy was nie 'n oomblik vaak of verveeld nie.
>> Die motto van my storie is dat 'n kar met 'n vaak bestuurder teen 120km/u is
>> veel meer gevaarlik as 'n wakker een teen 200......en snaaks genoeg, daai
>> kar wat so hoog hardloop, is gewoonlik in 'n uiters goeie toestand van
>> onderhoud, goeie bande, ens. Daarteenoor kan jou kar wat 120 loop pateties
>> wees. Nee wat, ek dink hulle moet bestuurders individueel toets en die
>> bestuurder 'n spoedrating gee.
>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71327 is 'n antwoord op boodskap #71323] |
So, 05 Januarie 2003 09:04 |
davie davis[1]
Boodskappe: 696 Geregistreer: Maart 2001
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
On Sun, 5 Jan 2003 09:35:25 +0200, "Annette" wrote:
> en as hulle vaak word, dan stop hulle 'n rukkie -
Interessant Annette, ek kuier maklik by 'n tolhek so paar minute buite
my kar en vind dit interessant dat meer en meer mense dit doen.
> "Elaine" wrote in message
> news:3e1716db.0@news1.mweb.co.za...
>> Ek het 'n pel wat ook so goed bestuur het, hy kan regtig goed bestuur. Sy
>> kar was in 'n goeie toestand en al daai dinge, maar hy het ook eendag so
>> teen 160km/u in 100 zone afgejaag
Ek weet nie wat om van jou oordeelsvermoë te dink nie Elaine, wanneer
jy dit 'n goeie bestuurder noem nie. Dit ìs idioties om 160 in 'n 100
zone te jaag. Dieselfde tipe vol van homself en bogger die res wat oor
die pad kan hardloop terwyl hulle met 'n bal speel houding wat iemand
anders hier openbaar wanneer hy voorspraak maak vir 180 en 200 kpu
want hy is in 'n veilige bakkie wat nie veel skade sou opdoen indien
hy 'n voetganger of dier sou raakry nie.
Ses ure op die pad gister het sommige bestuurders vir my laat lyk soos
'n pappagaai in 'n hok wat 'n vinger wat naby waag vinnig byt en
dadelik sy kop terugruk agter die tralies waar hy dit veilig ag :-(
DD
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71328 is 'n antwoord op boodskap #71327] |
So, 05 Januarie 2003 09:35 |
Tobie
Boodskappe: 581 Geregistreer: September 2000
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
moet seker van die Afrika papagaaie praat, een voet in die beskawing,
die ander in die bos :-(
"Davie Davis" >
> ---knip---.
>
> Ses ure op die pad gister het sommige bestuurders vir my laat lyk soos
> 'n pappagaai in 'n hok wat 'n vinger wat naby waag vinnig byt en
> dadelik sy kop terugruk agter die tralies waar hy dit veilig ag :-(
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71343 is 'n antwoord op boodskap #71323] |
So, 05 Januarie 2003 15:33 |
Elaine
Boodskappe: 2948 Geregistreer: Desember 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Mooi gesê Annette.
Elaine
"Annette" skryf in boodskap news:av8oae$cufoc$1@ID-92016.news.dfncis.de...
> Reg, hierdie sakie is vir ons almal 'n doring in die vlees, maar volgens 'n
> brief in die Argus vee die minister hom af aan enige haalbare voorstel wat
> van die publiek kom.
> Dus moet dinge seker maar op die ANC manier gedoen word - maak soveel
> ongelukke as moontlik, totdat die minister gedwing word om 'n kommissie van
> ondersoek saam te stel.
> Hierdie kommissie moet dan deur al die voorstelle van die publiek gaan, en
> die nodige aanbevelings doen waarop die minister dan sal reageer.
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71347 is 'n antwoord op boodskap #71327] |
So, 05 Januarie 2003 15:49 |
Elaine
Boodskappe: 2948 Geregistreer: Desember 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Dit was 'n voorbeeld gewees Davie, jy moes tog afgelui het van my poste hier
dat ek glad nie 'n gejaag op ons paaie goedkeur nie.
Groete
Elaine
"Davie Davis" wrote:
>
> Ek weet nie wat om van jou oordeelsvermoë te dink nie Elaine, wanneer
> jy dit 'n goeie bestuurder noem nie. Dit ís idioties om 160 in 'n 100
> zone te jaag. Dieselfde tipe vol van homself en bogger die res wat oor
> die pad kan hardloop terwyl hulle met 'n bal speel houding wat iemand
> anders hier openbaar wanneer hy voorspraak maak vir 180 en 200 kpu
> want hy is in 'n veilige bakkie wat nie veel skade sou opdoen indien
> hy 'n voetganger of dier sou raakry nie.
>
> DD
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71384 is 'n antwoord op boodskap #71275] |
Ma, 06 Januarie 2003 08:09 |
Threeships Mcduck
Boodskappe: 244 Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
On Sat, 4 Jan 2003 00:33:09 +0200, "Elaine"
served the following to the group:
> Anyhoo, jy wat so vertel spoed maak nie dood nie - natuurlik maak dit dood!!
ek dink nie ek het ooit gese dat spoed nie dood maak nie. as ek dit so
laat klink het sorry dit maak dood. so ook `n wit brood as jy nie reg
eet nie. ek wil dit ook nie laat voorkom dat ek se dis reg om die
speed limit te breek nie, al wat ek eintelik wil se is ja stop en fine
my (of sluit my toe) as ek die wet breek maar kyk tog om hemels naam
na die regte (groot) rede vir ons hoe getal sterftes op die pad.
> Spoedbeperkings is daar vir 'n rede, hulle is nie daar om jou te straf of
> jou "style te cramp" nie dis daar vir jou en ander padgebruikers, se
> veiligheid.
ek stem heeltemal saam. two wrong don't make `n right. ek wil ook nie
voorkom asof ek altyd 120 in die 120 zone ry nie, ons is almal skuldig
aan die een of ander ding dis maar net dink jy so dan en wan aan die
om jou. dis oor die rede dat ek ook genoem het dat alhoewel ek die
wet oortree probeer ek ander om my in ag neem sodat as daar iets fout
gaan dit net ek is.
> Ek neem aan jy bly in die Kaap, maar hier by ons op Kyalami het hulle
> gereeld "oop" dae wanneer ouens van die publiek met hulle fietse al om die
> baan kan kom jaag. Redelik veilig en heel wettig.
>
track days word dit genoem. dis op al die race tracks, van killarney,
kyalami, swartkops ens. probleem daarmee is dit is nogals duur en dit
word meestal gebruik vir superbike skole om ouens te probeer leer hoe
om al die krag onder sy sitvlak veilig te kan gebruik. as meer motor
bestuurder so `n kursus doen sal dit ook help, veral taxis.
Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71385 is 'n antwoord op boodskap #71281] |
Ma, 06 Januarie 2003 08:38 |
Threeships Mcduck
Boodskappe: 244 Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
On Sat, 4 Jan 2003 08:03:08 +0200, "Gids"
served the following to the
group:
> Oor motorfietse gepraat. Ek was al verstom oor waarmee ouens op die pad ry.
> Dan verwys ek nie na 'n nommerplaat wat te klein is of 'n pyp wat te hard is
> nie. Dan praat ek ooor mense wat met gladde agterbande op die pad sit - of
> beter nog bande waarvan die seil al wys. Ek het fietse gesien waarvan die
> kotterpin nie net uit die agteras was nie, maar waar die moer wat die as
> vashou sommer uit is. Dus net 'n kwessie van tyd voor die as self uitval en
> die wiel daarmee saam. Ek het mense gesien wat die passe in die
> Oos-Transvaal aandurf met 'n paar biere in en dan gaan hulle nog eers êrens
> stop om 'n paar trekke dagga te rook. Het jy al die mense gesien wat gaan ry
> met net 'n t-shirt, 'n kortbroek en plakkies? As hulle kon het hulle nog
> die helmet ook by die huis gelaat. Dan kom jy in die Ooste en jy sien dat
> dit die ouens is wat die hardste ry op die pad tusen Sabie en Hazyview.
ek stem. ek glo in die ou biker saying - i would rather sweat than
bleed. ek en die ouens saam met wie ek ry het `n beginsel dat ons nie
iemand saamvat wat skulding is aan die bogenoemde nie. ook is daar in
ons groep geen dicery nie. as jy voor begin bly jy voor tot die
omdraai of volgend dorp. of jy nou stadig of vinnig ry. maar ja daar
is die wat soontoe gaan om te dice.
>
> Ek is so lief vir hard ry soos elke ander persoon, en as jy in die passe sit
> en jy ry met ander ouens saam is daar iets wat my ook dryf om by te bly of
> om aan die buitekant verby iemand te probeer gaan op daardie draai op
> kilometer 15 buite Sabie. Daar is egter track days voor op byna al die bane
> in Suid-Afrika. Dit is lekker om aan deel te neem, en dit is in 'n beheerde
> omgewing. As jy dan tog besluit om jouself teen 'n armco op te hang of so 'n
> bietjie tar surfing te doen, is daar 'n ambulans waar hulle vir jou 'n
> plaiester op kan plak en jy is nie besig om die res van die bevolking in die
> gevaar te stel nie.
>
weer stem ek saam maar ek dink jy sal darem erken dat `n oggend op
swartkops en `n dag tussen sabie en hazyview is darem nie heeltemal
dieselfde ding nie.
ek wil net weereens stress dat ek nie probeer se dat ek reg is as ek
teen 280 op die highway ry en die taxi is verkeerd as sy tyres glad is
nie. ons albei oortree die wet. ek dink net dat as hulle die taxis met
dieselfde geesdrif vervolg as wat hulle die ou met `n mooi kar en
vaste adres vervolg kan dinge net begin beter gaan.
> -Gideon-
>
> "Threeships Mcduck" schreef in bericht
> news:paja1v8fs52i6gbmb7ntg3qn74le4dp0p5@4ax.com...
>> Hierdie 'Arrive Alive' campaign wat ons elke jaar oor krismas het krap
>> regtig aan my. Het iemand al agter gekom dat die pad ongeluksyfer elke
>> jaar styg maar elke jaar is daar die een of ander dom klot wat sy
>> bakkies op TV wys en iets in die lyn van 'We feel that the Arrive
>> Alive campaign was a great success' kwyt raak. Dan wonder ek maar net
>> weer wanneer gaan hulle wakker skrik en die taxi ruik. Daar is der
>> duisende van hierdie bondels scrap metal wat taxis genoem word op ons
>> paaie. Om hulle almal van die pad af te haal en direk na Yskor se
>> smeltery toe te stuur sal die spietkops maande, dalk jare, besig hou.
>> Maar nee. Kom ons sit al ons resources agter die ou met die M3 aan.
>> Ten minste sal hy kan betaal as ons hom vang.
>> Solank jy net onder die spoedgrens bly kan jy wegkom met een of twee
>> wheelnuts per wiel, deure wat met draad toegebind word, stukkende
>> ligte (as daar is), gladde rethreads, stukkende vensters en nog baie
>> meer maar om hemelsnaam moet tog nie 140 in `n 120 zone ry nie. ZERO
>> TOLERANCE! dis wat jy kry.
>> Ek probeer natuurlik nie sê dat dit reg is om te speed nie maar dit
>> vat nie `n brain surgeon om te sien dat die GROOT probleem nie by
>> spoed is nie maar by voertuie wat onpadwaardig is. Ja, speed will kill
>> you as die idioot met gladde tyres voor jou ingly om `n draai of as hy
>> nie deur die windscreen kan sien as dit reen, want hy het nie wiper
>> nie, en hy ploeg headon in jou vas; maar jou kanse op oorlewing is net
>> slightly beter sou jy 60 gery het waar dit 100 persent sal wees as hy
>> in die eerste plek nie op die pad was nie. Just a thought, use it
>> don't use it, whatever.
>> Threeships Mcduck
>> www.mothership.co.za
>
>
> ---
> Outgoing mail is certified Virus Free.
> Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
> Version: 6.0.434 / Virus Database: 243 - Release Date: 2002/12/25
>
Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71392 is 'n antwoord op boodskap #71323] |
Ma, 06 Januarie 2003 09:21 |
Suidwester
Boodskappe: 1579 Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Ek wil graag met jou redeneer oor hierdie sakie, so laat ek net vir jou sê
dat daar is roekeloos ry....vinnig en stadig. Net so is daar bestuur binne
die perke van die wet en jy kry steeds mense wat roekeloos ry en gevaarlik
bestuur en meeste gevalle uit onkunde uit. Ek weet nie of jy dit al gedoen
het nie, maar 99,9% van mense het nie, so doen jouself 'n guns en gaan skryf
in vir 'n gevorderde bestuurskursus by iemand soos BMW en jy sal vind dat
daar veel meer aan motor bestuur as net dit wat van jou vereis word om die
kar in 'n regte rigting te hou en te parkeer soos 100% van ons mense hul
lisensies kry. Hoeveel mense weet wat om te doen as 'n motor gly?
Hoeveel mense is vandag bereid om 'n swaar grondpad te ry? Veral vroumense
reken dat dit te gevaarlik is, maar as ek vir jou sê dit is presies wat met
jou gaan gebeur op 'n nat pad in 'n noodtoestand, dan trek hulle net die
skouers op. Hoe is dit dat mens 'n hele paar honderd ure se vliegopleiding
moet ondergaan voordat jy passasiers mag vervoer? Jy moet 'n vliegtuig in
ALLE omstandighede kan hanteer. Hoekom word motorbestuurders toegelaat om
ondergekwalifiseerd op die pad te gaan? Watter soort van ouer is bereid om
sy kinders te vervoer in 'n motor terwyl hyself nie lekker is aan't beheer
van daai kar nie?
Daar is iets soos defensive driving wat elke goei motorbestuurder
toepas. Om vinnig te ry is nie noodwendig om roekeloos te ry nie. So
lees 'n gevorderde bestuurder sy padomstandighede behoorlik en reageer lank
voordat dinge 'n krisis raak. Dit beteken egter dat jou volle aandag op
die pad moet wees en dat jy NIE in die kar mag sit en grimeer as jy bestuur
nie! Ek sê weer, 'n ou wat wakker agter die stuurwiel is is veel veiliger
en sal veel minder maklik 'n ongeluk maak as mense wat rondploeter op die
pad.
"Annette" skryf in boodskap news:av8oae$cufoc$1@ID-92016.news.dfncis.de...
> Reg, hierdie sakie is vir ons almal 'n doring in die vlees, maar volgens 'n
> brief in die Argus vee die minister hom af aan enige haalbare voorstel wat
> van die publiek kom.
> Dus moet dinge seker maar op die ANC manier gedoen word - maak soveel
> ongelukke as moontlik, totdat die minister gedwing word om 'n kommissie van
> ondersoek saam te stel.
> Hierdie kommissie moet dan deur al die voorstelle van die publiek gaan, en
> die nodige aanbevelings doen waarop die minister dan sal reageer.
> 1) Ek sal graag wou weet hoeveel het die nuttelose borde langs ons paaie
> gekos het:
> a) Die wat so 3 jaar gelede opgerig was wat vir ons die % ( van wat wou ek
> nog altyd weet) van mense wat te vinnig ry van die huidige week, en die
> vorige rekord. Enige mens kon sien dat daar geen permanente opnemer langs
> die pad was om die syfers te bevestig nie. Hierdie bordjies is so vir 'n
> maand of twee opgedateer ( nie gereeld nie) en van toe af bly dit sonder
> enige inligting - nie dat dit in die eerste plek nuttig was nie.
> b) Die Nuwe borde wat vir ons vertel van arrive alive.
> Nou kyk, enige normale mens wat 'n voertuig bestuur ( of 'n passasier is)
> se ooglopende doel is tog om lewendig by hulle bestemming uit te kom - geen
> nut om dit op 'n bordjie te lees nie.
> 1.1: Hierdie geld kon baie meer nuttig aangewend word om mense te vergoed
> wat kon sorg dat alle voertuie padwaardig is ( die Engelse se MOT stelsel is
> ideaal - daarvolgens moet elke voertuig elke tweede jaar gaan vir toetsing,
> en 'n lisensie word nie uitgereik voordat alles nie herstel is nie). In ons
> geval sal jaarlikse toetsing nog meer aanvaarbaar wees.
> Dan kan daar by tolhekke of padblokkades net vinnig nagegaan word of daar 'n
> geldige ( onvervalste) lisensie aangebring is.
>
> 2) Ek stem saam met Elaine, en hou van haar storie van die eerstydse jaer
> wat nou na sy ongeluk nie meer jaag nie.
> Ek is seker daar is baie van hulle wat so 'n ondervinding oorleef het.
> Die paaie is daar vir ons almal se gebruik - selfs vir voetgangers en diere
> om dit oor te steek - en daarom is daar spoedBEPERKINGS om al die gebruikers
> 'n redelike kans te gee.
> Laat die wat wil jaag, 'n stuk pad of baan huur vir 'n tydjie en na hartelus
> alleen daar rondjaag - maar daar kan nog steeds ongelukke gebeur omdat diere
> hulle nie veel steur aan padreëls nie,
> In Amerika handhaaf die mense die spoedperke getrou - al is dit vervelig -
> en as hulle vaak word, dan stop hulle 'n rukkie - want as die spoed oortree
> word is daar nie nonsens met boetes nie - nee - die lisensie word summier
> vir 'n jaar ingetrek, en dit is nie die owerhede se probleem hoe die
> bestuurder verder by sy/haar bestemming kom nie.
> Sodra 'n bestuurder 'n paar sulke oortredings het, word sy/haar lisensie vir
> goed ingetrek.
>
> 3) Daar is ook op RSG gemeld dat die paaie en veral die padtekens en
> padmerke gereeld nagegaan moet word.
>
> Die feit bly nog steeds dat daar baie bestuurders is ( veral mans) wat die
> oomblik wat hulle hul bestuurderslisensie kry, al die gehuigel vergeet wat
> hulle moes weet en doen om die lisensie te kan kry.
> Dan is dit skielik hulle reg om:
> 1)So vinnig te ry as wat hulle dink dit veilig vir hulle is, maak nie saak
> van die ander gebruikers nie.
> 2) Enige voertuig voor hulle verby te steek wanneer hulle wil, ongeag die
> padtekens en of dit veilig is - die stadiges voor poed padgee links, of dit
> veilig is of te not, en die wat van voor af kom moet ook padgee, want hulle
> kan mos sien hy kom verby.
> 3) So vinnig as moontlik by hul bestemming kom. Dis 'n sonde om langs die
> pad stil te hou en 'n kort rustyd te neem, of iemand anders te vra om vir 'n
> rukkie te bestuur.
>
> Almat wat 'n lisensie het moet 18 jaar of ouer wees. Dus, in die oë van die
> wet 'n volwassene wat die verantwoordelikheid en gevolge van al hul dade kan
> begryp.
> Iewers is die Suid-Afrikaanse padgebruiker se mindset in die wabbeljoe, want
> baie van hulle verloor die vermoë van nugtere denke sodra hulle agter 'n
> stuurwiel inskuif, en dan het hulle nie die vaagste benul wat hulle
> verantwaardelikheid op die pad is teenoor hul self, hul naastebestaandes en
> vriende en die ander padgebruikers nie.
>
> Annette
>
> "Elaine" wrote in message
> news:3e1716db.0@news1.mweb.co.za...
>> Ek het 'n pel wat ook so goed bestuur het, hy kan regtig goed bestuur. Sy
>> kar was in 'n goeie toestand en al daai dinge, maar hy het ook eendag so
>> teen 160km/u in 100 zone afgejaag en toe het 'n minder goeie bestuurder voor
>> hom ingery en hy't sy kar afgeskryf. Gelukkig het hy nie te seer gekry nie,
>> sy knieg was 'n bietjie opgeneuk en hy't sy nek seer gemaak, maar hy jaag
>> nie meer nie. Die punt is, dit maak nie saak hoe goed jy kan bestuur nie,
>> 90% van die res van ons kan nie so goed bestuur nie, en jy't beslis nie
>> soveel beheer oor jou kar op 200 as wat jy sou hê op 120 nie.
>> Ek verstaan dat dit met lang afstande bietjie grof is om so stadig te ry,
>> maar ek's seker dat jy lang stukke "oop" pad sal kry as jy so ver ry en dan
>> sal jy vir niks anders behalwe jouself en 'n paar verdwaalde koeie 'n
>> gevaar wees as jy so jaag nie :)) Moet net nie so jaag wanneer daar verkeer
>> is nie, want dan's 'n mens vir jouself en ander 'n gevaar.
>>
>> Elaine
>>
>> "Suidwester" wrote in message
>> news:3e1678a5.0@news1.mweb.co.za...
>>> Sekerlik is dit so dat 'n voertuig met hoë spoed minder reaksietyd laat in
>>> enige gegewe geval, maar miskien moet ons na die meer praktiese situasie kyk
>>> en nie na net 'n 'sprint' op 'n super bike nie. Ons ry geweldige lang
>>> afstande en een ding kan ek jou verseker, om teen 120km/u aan-te-ghorrie in
>>> 'n dieselbakkie plaas jou binne die eerste paar ure in 'n soort van 'n
>>> half-aan-die-slaap-trans. Jy is wakker, maar jou sinne is stomp. Jy sal
>>> jou 1000+ kilos op 'n dag ry, maar jy sal moet veg teen die moegheid en die
>>> slaap. Daarenteen, vat jy die kar en jy cruise op so 180-200km/u en
>>> snaaks genoeg, jy konsentreer sê dat daar nie tyd vir vaakword is nie. Die
>>> rede vir die vaakword is hoofsaaklik verveeldheid, sien. Jy voltooi jou
>>> 2000km in so om en by 14 ure en jy was nie 'n oomblik vaak of verveeld nie.
>>> Die motto van my storie is dat 'n kar met 'n vaak bestuurder teen 120km/u is
>>> veel meer gevaarlik as 'n wakker een teen 200......en snaaks genoeg, daai
>>> kar wat so hoog hardloop, is gewoonlik in 'n uiters goeie toestand van
>>> onderhoud, goeie bande, ens. Daarteenoor kan jou kar wat 120 loop pateties
>>> wees. Nee wat, ek dink hulle moet bestuurders individueel toets en die
>>> bestuurder 'n spoedrating gee.
>>
>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71394 is 'n antwoord op boodskap #71392] |
Ma, 06 Januarie 2003 11:36 |
Threeships Mcduck
Boodskappe: 244 Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
On Mon, 6 Jan 2003 11:21:54 +0200, "Suidwester"
served the following to the group:
> Ek wil graag met jou redeneer oor hierdie sakie, so laat ek net vir jou sê
> dat daar is roekeloos ry....vinnig en stadig.
3 hoorays
> Dit beteken egter dat jou volle aandag op
> die pad moet wees en dat jy NIE in die kar mag sit en grimeer as jy bestuur
> nie!
ek stem dit gaan alles oor oplet, oplet en dan as jy dink jy weet kyk
maar weer. dis hoekom dit ,imo, 'veiliger' is om vinnig met `n
motorfiets te ry as met `n kar. jy kan nie sit en fiddle terwyl jy ry
nie, daar nie `n radio om te tune nie en ook nie `n cubbyhole om in te
krap nie en uit verveligheid kyk jy maar wat om jou aangaan.
maar nettie, jy sal mos nou nooit makeup aansit by die robot of op jou
sel praat nie.
Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71407 is 'n antwoord op boodskap #71392] |
Ma, 06 Januarie 2003 13:10 |
Annette
Boodskappe: 11112 Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
|
Senior Lid |
|
|
Nou waaroor wil jy nou juis redeneer?
Ek weet daar is bokse ( messtal mans) wat teen 80km p u in die middelbaan op
die N1 ry waar 120km p u toegelaat word - hulle veroorsaak baie vloekery:)))
Annette
"Suidwester" skryf in boodskap news:3e19552b.0@news1.mweb.co.za...
> Ek wil graag met jou redeneer oor hierdie sakie, so laat ek net vir jou sê
> dat daar is roekeloos ry....vinnig en stadig. Net so is daar bestuur binne
> die perke van die wet en jy kry steeds mense wat roekeloos ry en gevaarlik
> bestuur en meeste gevalle uit onkunde uit. Ek weet nie of jy dit al gedoen
> het nie, maar 99,9% van mense het nie, so doen jouself 'n guns en gaan skryf
> in vir 'n gevorderde bestuurskursus by iemand soos BMW en jy sal vind dat
> daar veel meer aan motor bestuur as net dit wat van jou vereis word om die
> kar in 'n regte rigting te hou en te parkeer soos 100% van ons mense hul
> lisensies kry. Hoeveel mense weet wat om te doen as 'n motor gly?
> Hoeveel mense is vandag bereid om 'n swaar grondpad te ry? Veral vroumense
> reken dat dit te gevaarlik is, maar as ek vir jou sê dit is presies wat met
> jou gaan gebeur op 'n nat pad in 'n noodtoestand, dan trek hulle net die
> skouers op. Hoe is dit dat mens 'n hele paar honderd ure se vliegopleiding
> moet ondergaan voordat jy passasiers mag vervoer? Jy moet 'n vliegtuig in
> ALLE omstandighede kan hanteer. Hoekom word motorbestuurders toegelaat om
> ondergekwalifiseerd op die pad te gaan? Watter soort van ouer is bereid om
> sy kinders te vervoer in 'n motor terwyl hyself nie lekker is aan't beheer
> van daai kar nie?
> Daar is iets soos defensive driving wat elke goei motorbestuurder
> toepas. Om vinnig te ry is nie noodwendig om roekeloos te ry nie. So
> lees 'n gevorderde bestuurder sy padomstandighede behoorlik en reageer lank
> voordat dinge 'n krisis raak. Dit beteken egter dat jou volle aandag op
> die pad moet wees en dat jy NIE in die kar mag sit en grimeer as jy bestuur
> nie! Ek sê weer, 'n ou wat wakker agter die stuurwiel is is veel veiliger
> en sal veel minder maklik 'n ongeluk maak as mense wat rondploeter op die
> pad.
> "Annette" wrote in message
> news:av8oae$cufoc$1@ID-92016.news.dfncis.de...
>> Reg, hierdie sakie is vir ons almal 'n doring in die vlees, maar volgens 'n
>> brief in die Argus vee die minister hom af aan enige haalbare voorstel wat
>> van die publiek kom.
>> Dus moet dinge seker maar op die ANC manier gedoen word - maak soveel
>> ongelukke as moontlik, totdat die minister gedwing word om 'n kommissie van
>> ondersoek saam te stel.
>> Hierdie kommissie moet dan deur al die voorstelle van die publiek gaan, en
>> die nodige aanbevelings doen waarop die minister dan sal reageer.
>> 1) Ek sal graag wou weet hoeveel het die nuttelose borde langs ons paaie
>> gekos het:
>> a) Die wat so 3 jaar gelede opgerig was wat vir ons die % ( van wat wou ek
>> nog altyd weet) van mense wat te vinnig ry van die huidige week, en die
>> vorige rekord. Enige mens kon sien dat daar geen permanente opnemer langs
>> die pad was om die syfers te bevestig nie. Hierdie bordjies is so vir 'n
>> maand of twee opgedateer ( nie gereeld nie) en van toe af bly dit sonder
>> enige inligting - nie dat dit in die eerste plek nuttig was nie.
>> b) Die Nuwe borde wat vir ons vertel van arrive alive.
>> Nou kyk, enige normale mens wat 'n voertuig bestuur ( of 'n passasier is)
>> se ooglopende doel is tog om lewendig by hulle bestemming uit te kom - geen
>> nut om dit op 'n bordjie te lees nie.
>> 1.1: Hierdie geld kon baie meer nuttig aangewend word om mense te vergoed
>> wat kon sorg dat alle voertuie padwaardig is ( die Engelse se MOT stelsel is
>> ideaal - daarvolgens moet elke voertuig elke tweede jaar gaan vir toetsing,
>> en 'n lisensie word nie uitgereik voordat alles nie herstel is nie). In ons
>> geval sal jaarlikse toetsing nog meer aanvaarbaar wees.
>> Dan kan daar by tolhekke of padblokkades net vinnig nagegaan word of daar
'n
>> geldige ( onvervalste) lisensie aangebring is.
>>
>> 2) Ek stem saam met Elaine, en hou van haar storie van die eerstydse jaer
>> wat nou na sy ongeluk nie meer jaag nie.
>> Ek is seker daar is baie van hulle wat so 'n ondervinding oorleef het.
>> Die paaie is daar vir ons almal se gebruik - selfs vir voetgangers en diere
>> om dit oor te steek - en daarom is daar spoedBEPERKINGS om al die gebruikers
>> 'n redelike kans te gee.
>> Laat die wat wil jaag, 'n stuk pad of baan huur vir 'n tydjie en na hartelus
>> alleen daar rondjaag - maar daar kan nog steeds ongelukke gebeur omdat diere
>> hulle nie veel steur aan padreëls nie,
>> In Amerika handhaaf die mense die spoedperke getrou - al is dit vervelig -
>> en as hulle vaak word, dan stop hulle 'n rukkie - want as die spoed oortree
>> word is daar nie nonsens met boetes nie - nee - die lisensie word summier
>> vir 'n jaar ingetrek, en dit is nie die owerhede se probleem hoe die
>> bestuurder verder by sy/haar bestemming kom nie.
>> Sodra 'n bestuurder 'n paar sulke oortredings het, word sy/haar lisensie vir
>> goed ingetrek.
>>
>> 3) Daar is ook op RSG gemeld dat die paaie en veral die padtekens en
>> padmerke gereeld nagegaan moet word.
>>
>> Die feit bly nog steeds dat daar baie bestuurders is ( veral mans) wat die
>> oomblik wat hulle hul bestuurderslisensie kry, al die gehuigel vergeet wat
>> hulle moes weet en doen om die lisensie te kan kry.
>> Dan is dit skielik hulle reg om:
>> 1)So vinnig te ry as wat hulle dink dit veilig vir hulle is, maak nie saak
>> van die ander gebruikers nie.
>> 2) Enige voertuig voor hulle verby te steek wanneer hulle wil, ongeag die
>> padtekens en of dit veilig is - die stadiges voor poed padgee links, of dit
>> veilig is of te not, en die wat van voor af kom moet ook padgee, want hulle
>> kan mos sien hy kom verby.
>> 3) So vinnig as moontlik by hul bestemming kom. Dis 'n sonde om langs die
>> pad stil te hou en 'n kort rustyd te neem, of iemand anders te vra om vir 'n
>> rukkie te bestuur.
>>
>> Almat wat 'n lisensie het moet 18 jaar of ouer wees. Dus, in die oë van die
>> wet 'n volwassene wat die verantwoordelikheid en gevolge van al hul dade kan
>> begryp.
>> Iewers is die Suid-Afrikaanse padgebruiker se mindset in die wabbeljoe, want
>> baie van hulle verloor die vermoë van nugtere denke sodra hulle agter 'n
>> stuurwiel inskuif, en dan het hulle nie die vaagste benul wat hulle
>> verantwaardelikheid op die pad is teenoor hul self, hul naastebestaandes en
>> vriende en die ander padgebruikers nie.
>>
>> Annette
>>
>> "Elaine" wrote in message
>> news:3e1716db.0@news1.mweb.co.za...
>>> Ek het 'n pel wat ook so goed bestuur het, hy kan regtig goed bestuur. Sy
>>> kar was in 'n goeie toestand en al daai dinge, maar hy het ook eendag so
>>> teen 160km/u in 100 zone afgejaag en toe het 'n minder goeie bestuurder voor
>>> hom ingery en hy't sy kar afgeskryf. Gelukkig het hy nie te seer gekry nie,
>>> sy knieg was 'n bietjie opgeneuk en hy't sy nek seer gemaak, maar hy jaag
>>> nie meer nie. Die punt is, dit maak nie saak hoe goed jy kan bestuur nie,
>>> 90% van die res van ons kan nie so goed bestuur nie, en jy't beslis nie
>>> soveel beheer oor jou kar op 200 as wat jy sou hê op 120 nie.
>>> Ek verstaan dat dit met lang afstande bietjie grof is om so stadig te ry,
>>> maar ek's seker dat jy lang stukke "oop" pad sal kry as jy so ver ry en dan
>>> sal jy vir niks anders behalwe jouself en 'n paar verdwaalde koeie 'n
>>> gevaar wees as jy so jaag nie :)) Moet net nie so jaag wanneer daar verkeer
>>> is nie, want dan's 'n mens vir jouself en ander 'n gevaar.
>>>
>>> Elaine
>>>
>>> "Suidwester" wrote in message
>>> news:3e1678a5.0@news1.mweb.co.za...
>>>> Sekerlik is dit so dat 'n voertuig met hoë spoed minder reaksietyd laat in
>>>> enige gegewe geval, maar miskien moet ons na die meer praktiese situasie kyk
>>>> en nie na net 'n 'sprint' op 'n super bike nie. Ons ry geweldige lang
>>>> afstande en een ding kan ek jou verseker, om teen 120km/u aan-te-ghorrie in
>>>> 'n dieselbakkie plaas jou binne die eerste paar ure in 'n soort van 'n
>>>> half-aan-die-slaap-trans. Jy is wakker, maar jou sinne is stomp. Jy sal
>>>> jou 1000+ kilos op 'n dag ry, maar jy sal moet veg teen die moegheid en die
>>>> slaap. Daarenteen, vat jy die kar en jy cruise op so 180-200km/u en
>>>> snaaks genoeg, jy konsentreer sê dat daar nie tyd vir vaakword is nie. Die
>>>> rede vir die vaakword is hoofsaaklik verveeldheid, sien. Jy voltooi jou
>>>> 2000km in so om en by 14 ure en jy was nie 'n oomblik vaak of verveeld nie.
>>>> Die motto van my storie is dat 'n kar met 'n vaak bestuurder teen 120km/u is
>>>> veel meer gevaarlik as 'n wakker een teen 200......en snaaks genoeg, daai
>>>> kar wat so hoog hardloop, is gewoonlik in 'n uiters goeie toestand van
>>>> onderhoud, goeie bande, ens. Daarteenoor kan jou kar wat 120 loop pateties
>>>> wees. Nee wat, ek dink hulle moet bestuurders individueel toets en die
>>>> bestuurder 'n spoedrating gee.
>>>
>>
>
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71517 is 'n antwoord op boodskap #71384] |
Di, 07 Januarie 2003 19:11 |
Elaine
Boodskappe: 2948 Geregistreer: Desember 2003
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
Okay, ek verstaan wat jy sê. Punt is anyway dat die Arive Alive campaign 'n
hengse flop was hierdie jaar. Ek hoor die minister van vervoer vra vir
ondersteuning om te bewys dit was sukseksvol, hoeveel mense is dood? Ek het
opgehou kyk toe dit 938 bereik het.
Elaine
"Threeships Mcduck" krywe:
>
>> Anyhoo, jy wat so vertel spoed maak nie dood nie - natuurlik maak dit
dood!!
>
> ek dink nie ek het ooit gese dat spoed nie dood maak nie. as ek dit so
> laat klink het sorry dit maak dood. so ook `n wit brood as jy nie reg
> eet nie. ek wil dit ook nie laat voorkom dat ek se dis reg om die
> speed limit te breek nie, al wat ek eintelik wil se is ja stop en fine
> my (of sluit my toe) as ek die wet breek maar kyk tog om hemels naam
> na die regte (groot) rede vir ons hoe getal sterftes op die pad.
|
|
|
Re: Arrive Alive, ja right! [boodskap #71569 is 'n antwoord op boodskap #71517] |
Wo, 08 Januarie 2003 10:24 |
Threeships Mcduck
Boodskappe: 244 Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
|
Senior Lid |
|
|
On Tue, 7 Jan 2003 21:11:34 +0200, "Elaine"
served the following to the group:
> Okay, ek verstaan wat jy sê. Punt is anyway dat die Arive Alive campaign 'n
> hengse flop was hierdie jaar. Ek hoor die minister van vervoer vra vir
> ondersteuning om te bewys dit was sukseksvol, hoeveel mense is dood? Ek het
> opgehou kyk toe dit 938 bereik het.
>
> Elaine
ek hoor daar was aantygings dat die onvermoë van die verkeersbeamptes
toegeskryf word aan regstellende aksie en dit het ons minister laat
strip hoor. anyway dis `n heel ander debat.
laas net dit net so oor die 1200 gewees.
Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
|
|
|
|
|
Gaan na forum:
[ XML-voer ] [ ]
Tyd nou: So Nov 24 04:01:19 MGT 2024
|