Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op So., 03 Augustus 1997 Aantal boodskappe 4
Forum: Datum gepos
Re: IDIOOM: Hulle tameletjie het verbrand Afrikaans, ons taal Ma., 27 Oktober 1997 00:00
Re: IDIOOM: Hulle tameletjie het verbrand Afrikaans, ons taal So., 26 Oktober 1997 00:00
Re: Internet op die lug Musiek & liriek Do., 11 September 1997 00:00
Re: Idioom: watergangen Afrikaans, ons taal So., 03 Augustus 1997 00:00

Tyd nou: Vr. Jun. 26 19:01:25 UTC 2026