Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op So., 08 Januarie 2006 Aantal boodskappe 1
Forum: Datum gepos
Re: Google: waarom niet in het afrikaans ?!? Koeitjies & kalfies So., 08 Januarie 2006 19:05

Tyd nou: Vr. Jun. 26 01:33:36 UTC 2026