Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op Do., 03 Oktober 2002 Aantal boodskappe 2
Forum: Datum gepos
Re: I is an Afrikaner (vir KinkY!) Koeitjies & kalfies Do., 03 Oktober 2002 15:30
Re: I is an Afrikaner Koeitjies & kalfies Do., 03 Oktober 2002 15:39

Tyd nou: So. Jun. 28 04:14:05 UTC 2026