Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op Vr., 23 Augustus 2002 Aantal boodskappe 4
Forum: Datum gepos
Re: Is jou seun se naam Mornè? Koeitjies & kalfies Vr., 23 Augustus 2002 19:32
Re: Wie is adolh? (was Re: ADOLH HITLER GRAND CHILD) Koeitjies & kalfies Vr., 23 Augustus 2002 19:34
Gee die hond wind Musiek & liriek Wo., 01 Desember 2004 09:37
Re: Die boere is dood - Dubul-ibhunu = Skiet die boere Koeitjies & kalfies So., 04 April 2010 12:40

Tyd nou: Wo. Jun. 24 18:35:28 UTC 2026