Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Ledeinformasie
Geregistreer op Ma., 08 Mei 2006 Aantal boodskappe 1232
Forum: Datum gepos
Re: Petrolprys Koeitjies & kalfies Ma., 15 Augustus 2005 11:59
Re: Petrolprys Koeitjies & kalfies Ma., 15 Augustus 2005 12:13
Re: Petrolprys Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:13
Re: Petrolprys Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:14
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:16
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:18
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:20
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:24
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Di., 16 Augustus 2005 14:26
Re: SAIX ADSL Rekenaars & selfone Wo., 17 Augustus 2005 09:40
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:49
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:50
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:51
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:52
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:53
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:56
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 09:57
Re: Homo & Butch Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 13:27
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 13:27
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Wo., 17 Augustus 2005 13:35
Re: Homo & Butch Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:06
Re: Homo & Butch Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:07
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:13
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:14
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:17
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:18
Re: Is dit Naasteliefde? Koeitjies & kalfies Do., 18 Augustus 2005 12:23
Re: Die gelukkige meerderheid Koeitjies & kalfies Ma., 22 Augustus 2005 09:18
Re: Brandstof / elektrisiteit Koeitjies & kalfies Ma., 22 Augustus 2005 14:46
Re: ANC regeringsbeleid sukses verhaal. Koeitjies & kalfies Di., 23 Augustus 2005 09:37
Re: ANC regeringsbeleid sukses verhaal. Koeitjies & kalfies Di., 23 Augustus 2005 09:38
Re: Brandstof / elektrisiteit Koeitjies & kalfies Di., 23 Augustus 2005 12:13
Re: Durban word beskerm teen Kanadese sneeu Koeitjies & kalfies Wo., 31 Augustus 2005 13:05
Re: Durban word beskerm teen Kanadese sneeu Koeitjies & kalfies Wo., 31 Augustus 2005 13:08
Re: "Oorstap" in die parlement? Koeitjies & kalfies Vr., 02 September 2005 12:30
Re: "Oorstap" in die parlement? Koeitjies & kalfies Vr., 02 September 2005 12:32
Re: "Oorstap" in die parlement? Koeitjies & kalfies Vr., 02 September 2005 12:34
Re: "Oorstap" in die parlement? Koeitjies & kalfies Vr., 02 September 2005 12:42
Re: "Oorstap" in die parlement? Koeitjies & kalfies Vr., 02 September 2005 12:44
Re: Durban word beskerm teen Kanadese sneeu Koeitjies & kalfies Vr., 02 September 2005 12:46
Bladsye (31): [ «    16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31    »]
Tyd nou: So. Jun. 28 19:08:13 UTC 2026