| Ledeinformasie |
| Lid: Ferdi Greyling |
Geregistreer op Ma., 08 Mei 2006 |
Aantal boodskappe 1232 |
| Onderwerp |
Forum: |
Datum gepos |
| Re: Petrolprys |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 15 Augustus 2005 11:59 |
| Re: Petrolprys |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 15 Augustus 2005 12:13 |
| Re: Petrolprys |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:13 |
| Re: Petrolprys |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:14 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:16 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:18 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:20 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:24 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Di., 16 Augustus 2005 14:26 |
| Re: SAIX ADSL |
Rekenaars & selfone |
Wo., 17 Augustus 2005 09:40 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:49 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:50 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:51 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:52 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:53 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:56 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 09:57 |
| Re: Homo & Butch |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 13:27 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 13:27 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 17 Augustus 2005 13:35 |
| Re: Homo & Butch |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:06 |
| Re: Homo & Butch |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:07 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:13 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:14 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:17 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:18 |
| Re: Is dit Naasteliefde? |
Koeitjies & kalfies |
Do., 18 Augustus 2005 12:23 |
| Re: Die gelukkige meerderheid |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 22 Augustus 2005 09:18 |
| Re: Brandstof / elektrisiteit |
Koeitjies & kalfies |
Ma., 22 Augustus 2005 14:46 |
| Re: ANC regeringsbeleid sukses verhaal. |
Koeitjies & kalfies |
Di., 23 Augustus 2005 09:37 |
| Re: ANC regeringsbeleid sukses verhaal. |
Koeitjies & kalfies |
Di., 23 Augustus 2005 09:38 |
| Re: Brandstof / elektrisiteit |
Koeitjies & kalfies |
Di., 23 Augustus 2005 12:13 |
| Re: Durban word beskerm teen Kanadese sneeu |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 31 Augustus 2005 13:05 |
| Re: Durban word beskerm teen Kanadese sneeu |
Koeitjies & kalfies |
Wo., 31 Augustus 2005 13:08 |
| Re: "Oorstap" in die parlement? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 September 2005 12:30 |
| Re: "Oorstap" in die parlement? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 September 2005 12:32 |
| Re: "Oorstap" in die parlement? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 September 2005 12:34 |
| Re: "Oorstap" in die parlement? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 September 2005 12:42 |
| Re: "Oorstap" in die parlement? |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 September 2005 12:44 |
| Re: Durban word beskerm teen Kanadese sneeu |
Koeitjies & kalfies |
Vr., 02 September 2005 12:46 |