Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: wat gaan nou aan met Telkom?
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Di. Jun. 23 22:47:57 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||
Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: wat gaan nou aan met Telkom?
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Di. Jun. 23 22:47:57 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||