Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Afrikaans? THE END
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Sa. Jun. 27 04:52:39 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||
Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Afrikaans? THE END
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Sa. Jun. 27 04:52:39 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||