Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Berg ..... <------- darem een afrikaanse woord
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Do. Jun. 25 01:02:21 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||
Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Berg ..... <------- darem een afrikaanse woord
-=] terug na bo [=-
[ XML-voer ] [
Tyd nou: Do. Jun. 25 01:02:21 UTC 2026
| |||||||||||||||||||||||