Radiospeler Radiospeler
 
Supertaal
Kom praat saam!

Tuis » Algemeen » Koeitjies & kalfies » Re: Arrive alive.....vir Annette
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71415] Ma, 06 Januarie 2003 15:17 na volgende boodskap
Suidwester  is tans af-lyn  Suidwester
Boodskappe: 1579
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
Senior Lid
Daai string raak te lank. My hele argument is dat vinnig ry nie noodwendig
roekeloos is nie, maar dis waarvoor jy aangekla word as hulle jou oor 160
vang. 'n Bestuurder wat ken van, sal vinnig ry juis waar jy dit kan doen
en stadiger waar dit nie veilig is nie. Maar waar gaan sit die spietkops
met hul lasers? Juis daar waar dit eintlik veilig is om teen 'n hoër spoed
te beweeg! Hulle vang die ouens met die BMW's en die Benze oor hulle oor
120 ry en vergeet van die onpadwaardige voertuie wat 100 ry in 60 areas en
'n veel groter gevaar inhou vir algemene verkeer.
Ek hou egter by my standpunt dat dit nie net voertuie is wat
onpadwaardig is nie......daar is bestuurders ook wat nie eers 'n voertuig op
'n spoed van 120 moet bestuur nie want hulle het nie die vaardigheid of die
kennis nie. Sal ek darem graag die mense wil sien wat in 'n vliegtuig
inklim en die loods sê: "Dames en here, julle moet dit maar verskoon as
dinge nie so glad loop vandag nie, maar ek het so pas my vliegtuigtoets
afgelê en ek weet eintlik nie wat om te doen as daar 'n dwarswind of so 'n
ding is nie, maar moenie worry nie, daar is genoeg ambulanse beskikbaar en
'n klomp hospitale naby."
.........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders vervoer
maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n noodsituasie kom
nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot gebare, maar
niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
bestuurders!
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71418 is 'n antwoord op boodskap #71415] Ma, 06 Januarie 2003 16:12 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Anoniem
Oorspronklik gepos deur: @rogers.com

Suidwester wrote:

> .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders vervoer
> maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n noodsituasie kom
> nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot gebare, maar
> niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
> bestuurders!

Oor en oor, as jy van swak bestuurders
praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
daarop dui dat jy dink meeste swak
bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
dat jy sal vind dat in SA, net soos in
Kanada, die meeste fatale padongelukke
veroorsaak word deur jong mans of die
bestuurders van swaar voertuie, wie
se voertuig nie in orde is nie, of wat
te lank op die pad is.Dis daarom dat
jong mans meer vir assuransie betaal as
meisies.

Gloudina
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71454 is 'n antwoord op boodskap #71418] Di, 07 Januarie 2003 06:01 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Suidwester  is tans af-lyn  Suidwester
Boodskappe: 1579
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
Senior Lid
Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar feite is
feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat meeste van die
nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om werklik te
mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met verkeerspolisie
wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge wat daar
gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom toets en dan
hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly egter
staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese dinge reg
kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal onbevoeg.
Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van krisissituasies sodat as
'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat mans/seuns
meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek dit vir jou
kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en dinamika nie,
is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan wees nie.
Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n motor reguit op
'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees en jou en
jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat help dit om
dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags spinnekop wat net
'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>
> Suidwester wrote:
>
>
>> .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders vervoer
>> maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n noodsituasie kom
>> nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot gebare, maar
>> niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
>> bestuurders!
>
> Oor en oor, as jy van swak bestuurders
> praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
> daarop dui dat jy dink meeste swak
> bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
> 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
> dat jy sal vind dat in SA, net soos in
> Kanada, die meeste fatale padongelukke
> veroorsaak word deur jong mans of die
> bestuurders van swaar voertuie, wie
> se voertuig nie in orde is nie, of wat
> te lank op die pad is.Dis daarom dat
> jong mans meer vir assuransie betaal as
> meisies.
>
> Gloudina
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71457 is 'n antwoord op boodskap #71454] Di, 07 Januarie 2003 07:08 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om redelik
goed te kan bestuur nie.
Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en logika te
doen.
Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor die pad is,
die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin beweeg.
Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie bestuurders nie,
al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies al tot die
middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het alvorens
hulle die lisensie kan kry.
Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat daar 'n
lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies onmoontlik
maak.
Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van bestuurders
wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos dronkbestuur en
spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige voertuie, en
fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.

PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om nie die
rem te trap nie;)))

Annette

"Suidwester" skryf in boodskap news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
> Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar feite is
> feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat meeste van die
> nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om werklik te
> mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met verkeerspolisie
> wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge wat daar
> gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom toets en dan
> hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly egter
> staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese dinge reg
> kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal onbevoeg.
> Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van krisissituasies sodat as
> 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
> Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat mans/seuns
> meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek dit vir jou
> kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en dinamika nie,
> is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan wees nie.
> Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n motor reguit op
> 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees en jou en
> jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat help dit om
> dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags spinnekop wat net
> 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
> skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>
>> Suidwester wrote:
>>
>>
>>> .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders vervoer
>>> maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n noodsituasie kom
>>> nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot gebare,
> maar
>>> niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
>>> bestuurders!
>>
>> Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>> praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>> daarop dui dat jy dink meeste swak
>> bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>> 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>> dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>> Kanada, die meeste fatale padongelukke
>> veroorsaak word deur jong mans of die
>> bestuurders van swaar voertuie, wie
>> se voertuig nie in orde is nie, of wat
>> te lank op die pad is.Dis daarom dat
>> jong mans meer vir assuransie betaal as
>> meisies.
>>
>> Gloudina
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71461 is 'n antwoord op boodskap #71418] Di, 07 Januarie 2003 08:25 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Max[1]  is tans af-lyn  Max[1]
Boodskappe: 241
Geregistreer: Februarie 2002
Karma: 0
Senior Lid
Dis sinneloos om te kla oor die onpadwaardigheid van ander voertuie en
omdat daar op jaagduiwels gepik word.

Hou op jaag. Dan sal die speedcops self agterkom dat die put
uitgedroog het, en dan sal hulle geen ander keuse hê as om hulle geld
op 'n ander plek te soek nie.

SA moet eers leer om links te hou en die regterbaan te gebruik om
verby te steek. Tot dan sal dit chaos wees sonder streng
spoedbeperkings. As almal op die pad dít eers geleer het, kan mens
begin met eksperimente om bv op snelweë die spoedgrens te verhoog, na
sê maar 140 km/h. Dit is belaglik om in die karoo, waar jy twee weke
vooruit kan sien, teen 120 km/h aan te pielen.

A van die Kaap het al self hier gesê dat sy weier om in die linkerbaan
te ry...

Max_________________________________________________________ _
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71462 is 'n antwoord op boodskap #71457] Di, 07 Januarie 2003 08:28 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Suidwester  is tans af-lyn  Suidwester
Boodskappe: 1579
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
Senior Lid
Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se ongeveer
stopafstande is op droë pad en nat pad? Weet jy wat om te doen as 'n
band bars? Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
as iets verkeerd begin gaan? Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir die mense
wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en hoop om
veilig anderkant uit te kom. Weet jy wat die verskil is tussen 'n
voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van jou? Dat
jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor te
bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer gevaarlik as die
lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien ons dit
amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die nodige
goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry hulle nat
soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle nie 'n
clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n teerpad
nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle soos kaarte
en is vele al begrawe hier by ons.
Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net wil
reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n gedagte
daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy doen? As 'n
ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou standaarde is
op standaard!

"Annette" skryf in boodskap news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
> Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om redelik
> goed te kan bestuur nie.
> Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en logika te
> doen.
> Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor die pad is,
> die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin beweeg.
> Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie bestuurders nie,
> al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
> Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies al tot die
> middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het alvorens
> hulle die lisensie kan kry.
> Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat daar 'n
> lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies onmoontlik
> maak.
> Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van bestuurders
> wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos dronkbestuur en
> spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige voertuie, en
> fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>
> PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om nie die
> rem te trap nie;)))
>
> Annette
>
>
>
> "Suidwester" wrote in message
> news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>> Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar feite is
>> feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat meeste van
> die
>> nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om werklik te
>> mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met verkeerspolisie
>> wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge wat daar
>> gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom toets en dan
>> hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly egter
>> staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese dinge reg
>> kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal onbevoeg.
>> Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van krisissituasies sodat as
>> 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>> Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
> mans/seuns
>> meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek dit vir
> jou
>> kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en dinamika
> nie,
>> is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan wees nie.
>> Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n motor reguit
> op
>> 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees en jou en
>> jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat help dit
> om
>> dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags spinnekop wat net
>> 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>> skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>
>>> Suidwester wrote:
>>>
>>>
>>>> .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders
> vervoer
>>>> maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n noodsituasie
> kom
>>>> nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot gebare,
>> maar
>>>> niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
>>>> bestuurders!
>>>
>>> Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>> praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>> daarop dui dat jy dink meeste swak
>>> bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>> 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>> dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>> Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>> veroorsaak word deur jong mans of die
>>> bestuurders van swaar voertuie, wie
>>> se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>> te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>> jong mans meer vir assuransie betaal as
>>> meisies.
>>>
>>> Gloudina
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71463 is 'n antwoord op boodskap #71461] Di, 07 Januarie 2003 08:39 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
Ek weier om in die linkerbaan te ry? So nooit as te nimmer nie!!
Ek weier om na links pad te gee as iemand agter my ongeduldig ligte flikker
terwyl ek teen 120k pu ry en dit vir my onveilig is om na links oor te
beweeg.
Ek is in elkgeval dan in die regterbaan omdat ek dan juis besig is om
voertuie links van my verby te steek.
So Haastige Hennie kan maar flikker, hy sal maar net moet wag totdat ek
verby is en links kan beweeg...
Dan wat doen hy? Jaag links-links om ( sonder om met flikkerligte
aanduidings te gee) om regs-regs te beweeg om voor my of die motor voor my
in te sny agter die voertuig voor ons.
Intussen bedonner hy die hele padkode deur TWEE maal links om te beweeg net
omdat hy nie kan wag dat ek regs verbysteek nie.
Wie is die skurk in hierdie verhaal wat oor en oor daagliks op ons paaie
afspeel, mmmmmmmmmm?
Annette

"Max" skryf in boodskap news:e720f1c7.0301070025.4e1a496a@posting.google.com...
> Dis sinneloos om te kla oor die onpadwaardigheid van ander voertuie en
> omdat daar op jaagduiwels gepik word.
>
> Hou op jaag. Dan sal die speedcops self agterkom dat die put
> uitgedroog het, en dan sal hulle geen ander keuse hê as om hulle geld
> op 'n ander plek te soek nie.
>
> SA moet eers leer om links te hou en die regterbaan te gebruik om
> verby te steek. Tot dan sal dit chaos wees sonder streng
> spoedbeperkings. As almal op die pad dít eers geleer het, kan mens
> begin met eksperimente om bv op snelweë die spoedgrens te verhoog, na
> sê maar 140 km/h. Dit is belaglik om in die karoo, waar jy twee weke
> vooruit kan sien, teen 120 km/h aan te pielen.
>
> A van die Kaap het al self hier gesê dat sy weier om in die linkerbaan
> te ry...
>
> Max_________________________________________________________ _
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71465 is 'n antwoord op boodskap #71462] Di, 07 Januarie 2003 08:48 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
> Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se ongeveer
> stopafstande is op droë pad en nat pad?
Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge

Weet jy wat om te doen as 'n
> band bars?
Toevallig, ja.

Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
> as iets verkeerd begin gaan?
Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))

Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
> as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir die mense
> wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en hoop om
> veilig anderkant uit te kom.
:)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))

Weet jy wat die verskil is tussen 'n
> voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van jou?
Haai ja!! Dit weet ek ook!

Dat
> jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus om alles
wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?

> Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor te
> bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer gevaarlik as die
> lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien ons dit
> amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die nodige
> goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry hulle nat
> soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle nie 'n
> clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n teerpad
> nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle soos kaarte
> en is vele al begrawe hier by ons.
> Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net wil
> reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n gedagte
> daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy doen? As 'n
> ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou standaarde is
> op standaard!
Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker is die
huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)

Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van te veel
geld maak die vakansie:)))
Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die groot
padvarke is:))
Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
Annette

> "Annette" wrote in message
> news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>> Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om
> redelik
>> goed te kan bestuur nie.
>> Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en logika te
>> doen.
>> Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor die pad is,
>> die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin beweeg.
>> Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie bestuurders nie,
>> al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>> Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies al tot
> die
>> middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het alvorens
>> hulle die lisensie kan kry.
>> Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat daar 'n
>> lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies onmoontlik
>> maak.
>> Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
> bestuurders
>> wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos dronkbestuur en
>> spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige voertuie, en
>> fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>
>> PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om nie die
>> rem te trap nie;)))
>>
>> Annette
>>
>>
>>
>> "Suidwester" wrote in message
>> news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>> Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar feite is
>>> feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat meeste
van
>> die
>>> nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om werklik
> te
>>> mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
> verkeerspolisie
>>> wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge wat daar
>>> gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom toets en
> dan
>>> hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly egter
>>> staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese dinge
> reg
>>> kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal onbevoeg.
>>> Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van krisissituasies
sodat
> as
>>> 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>> Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
>> mans/seuns
>>> meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek dit
vir
>> jou
>>> kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
dinamika
>> nie,
>>> is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan wees nie.
>>> Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n motor
reguit
>> op
>>> 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees en jou
> en
>>> jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat help
dit
>> om
>>> dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags spinnekop wat
> net
>>> 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>> skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>>
>>>> Suidwester wrote:
>>>>
>>>>
>>>> > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders
>> vervoer
>>>> > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
noodsituasie
>> kom
>>>> > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot
gebare,
>>> maar
>>>> > niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
>>>> > bestuurders!
>>>>
>>>> Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> meisies.
>>>>
>>>> Gloudina
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71466 is 'n antwoord op boodskap #71465] Di, 07 Januarie 2003 10:28 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Suidwester  is tans af-lyn  Suidwester
Boodskappe: 1579
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
Senior Lid
Net vir 'n toets: As 'n band bars, watter een sal jy verkies dat dit mee
moet gebeur? Voor of agter en hoekom?

"Annette" skryf in boodskap news:ave496$eh904$2@ID-92016.news.dfncis.de...
>
>
>> Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se ongeveer
>> stopafstande is op droë pad en nat pad?
> Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge
>
> Weet jy wat om te doen as 'n
>> band bars?
> Toevallig, ja.
>
> Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
>> as iets verkeerd begin gaan?
> Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))
>
> Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
>> as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir die
> mense
>> wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en hoop om
>> veilig anderkant uit te kom.
> :)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))
>
>
> Weet jy wat die verskil is tussen 'n
>> voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van jou?
> Haai ja!! Dit weet ek ook!
>
> Dat
>> jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
> O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus om alles
> wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?
>
>> Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor te
>> bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer gevaarlik as
> die
>> lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien ons dit
>> amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die nodige
>> goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry hulle nat
>> soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle nie 'n
>> clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n teerpad
>> nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle soos
> kaarte
>> en is vele al begrawe hier by ons.
>> Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net wil
>> reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n gedagte
>> daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy doen?
As
> 'n
>> ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou
standaarde
> is
>> op standaard!
> Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker is die
> huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)
>
> Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van te veel
> geld maak die vakansie:)))
> Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die groot
> padvarke is:))
> Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
> Annette
>
>
>
>
>
>
>> "Annette" wrote in message
>> news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>>> Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om
>> redelik
>>> goed te kan bestuur nie.
>>> Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en logika te
>>> doen.
>>> Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor die pad
> is,
>>> die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin beweeg.
>>> Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie bestuurders
> nie,
>>> al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>>> Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies al
tot
>> die
>>> middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het
> alvorens
>>> hulle die lisensie kan kry.
>>> Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat daar 'n
>>> lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies
> onmoontlik
>>> maak.
>>> Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
>> bestuurders
>>> wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos dronkbestuur en
>>> spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige voertuie, en
>>> fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>>
>>> PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om nie
> die
>>> rem te trap nie;)))
>>>
>>> Annette
>>>
>>>
>>>
>>> "Suidwester" wrote in message
>>> news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>>> Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar feite is
>>>> feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat meeste
> van
>>> die
>>>> nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om
werklik
>> te
>>>> mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
>> verkeerspolisie
>>>> wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge wat
> daar
>>>> gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom toets
en
>> dan
>>>> hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly egter
>>>> staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese
dinge
>> reg
>>>> kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal onbevoeg.
>>>> Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van krisissituasies
> sodat
>> as
>>>> 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>>> Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
>>> mans/seuns
>>>> meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek dit
> vir
>>> jou
>>>> kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
> dinamika
>>> nie,
>>>> is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan wees
> nie.
>>>> Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n motor
> reguit
>>> op
>>>> 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees en
jou
>> en
>>>> jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat help
> dit
>>> om
>>>> dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags spinnekop
wat
>> net
>>>> 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>>> skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>> >
>>>> > Suidwester wrote:
>>>> >
>>>> >
>>>> > > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders
>>> vervoer
>>>> > > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
> noodsituasie
>>> kom
>>>> > > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot
> gebare,
>>>> maar
>>>> > > niemand sien die basese simptome van die siekte raak nie......swak
>>>> > > bestuurders!
>>>> >
>>>> > Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> > praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> > daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> > bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> > 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> > dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> > Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> > veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> > bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> > se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> > te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> > jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> > meisies.
>>>> >
>>>> > Gloudina
>>>> >
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71467 is 'n antwoord op boodskap #71457] Di, 07 Januarie 2003 10:56 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Threeships Mcduck  is tans af-lyn  Threeships Mcduck
Boodskappe: 244
Geregistreer: Junie 2002
Karma: 0
Senior Lid
On Tue, 7 Jan 2003 09:08:00 +0200, "Annette"
served the following to the group:

> Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om redelik
> goed te kan bestuur nie.

dalk het ek verkeerd gelees maar ek dink nie hy het regtig verwys na
`n mechanic nie maar eerder dinge soos wat is counter steering en
wanneer gebruik jy dit en hoe sal `n tipiese voertuig reageer as jy op
`n draai wat ge-bank is couter steer as hy gly ens ens ens.....

> Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en logika te
> doen.

absoluut, ek dink ons stel almal daaroor saam.

> PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om nie die
> rem te trap nie;)))
>
> Annette
>
>

verkeerd. jy gebruik `n tegniek wat cadence braking genoem word of as
dit kant toe is kan jy probeer om te counter steer. dis sulke dinge
wat hulle mense moet leer.

Threeships Mcduck
www.mothership.co.za
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71479 is 'n antwoord op boodskap #71466] Di, 07 Januarie 2003 14:02 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
Agter, want dan het ek nog steeds beheer oor die voertuig.
Annette

"Suidwester" skryf in boodskap news:3e1aabd7.0@news1.mweb.co.za...
> Net vir 'n toets: As 'n band bars, watter een sal jy verkies dat dit mee
> moet gebeur? Voor of agter en hoekom?
> "Annette" wrote in message
> news:ave496$eh904$2@ID-92016.news.dfncis.de...
>>
>>
>>> Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se ongeveer
>>> stopafstande is op droë pad en nat pad?
>> Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge
>>
>> Weet jy wat om te doen as 'n
>>> band bars?
>> Toevallig, ja.
>>
>> Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
>>> as iets verkeerd begin gaan?
>> Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))
>>
>> Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
>>> as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir die
>> mense
>>> wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en hoop
> om
>>> veilig anderkant uit te kom.
>> :)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))
>>
>>
>> Weet jy wat die verskil is tussen 'n
>>> voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van jou?
>> Haai ja!! Dit weet ek ook!
>>
>> Dat
>>> jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
>> O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus om
> alles
>> wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?
>>
>>> Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor te
>>> bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer gevaarlik
as
>> die
>>> lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien ons
> dit
>>> amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die nodige
>>> goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry hulle nat
>>> soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle nie 'n
>>> clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n
> teerpad
>>> nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle soos
>> kaarte
>>> en is vele al begrawe hier by ons.
>>> Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net wil
>>> reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n gedagte
>>> daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy doen?
> As
>> 'n
>>> ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou
> standaarde
>> is
>>> op standaard!
>> Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker is die
>> huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)
>>
>> Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van te veel
>> geld maak die vakansie:)))
>> Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die groot
>> padvarke is:))
>> Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
>> Annette
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>> "Annette" wrote in message
>>> news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>> Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om
>>> redelik
>>>> goed te kan bestuur nie.
>>>> Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en
logika
> te
>>>> doen.
>>>> Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor die
pad
>> is,
>>>> die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin
> beweeg.
>>>> Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie
bestuurders
>> nie,
>>>> al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>>>> Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies al
> tot
>>> die
>>>> middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het
>> alvorens
>>>> hulle die lisensie kan kry.
>>>> Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat
daar
> 'n
>>>> lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies
>> onmoontlik
>>>> maak.
>>>> Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
>>> bestuurders
>>>> wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos dronkbestuur en
>>>> spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige voertuie,
> en
>>>> fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>>>
>>>> PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om
nie
>> die
>>>> rem te trap nie;)))
>>>>
>>>> Annette
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Suidwester" wrote in message
>>>> news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>>> > Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar
feite
> is
>>>> > feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat
meeste
>> van
>>>> die
>>>> > nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om
> werklik
>>> te
>>>> > mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
>>> verkeerspolisie
>>>> > wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge wat
>> daar
>>>> > gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom
toets
> en
>>> dan
>>>> > hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly
> egter
>>>> > staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese
> dinge
>>> reg
>>>> > kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal
> onbevoeg.
>>>> > Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van krisissituasies
>> sodat
>>> as
>>>> > 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>>> > Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
>>>> mans/seuns
>>>> > meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek
dit
>> vir
>>>> jou
>>>> > kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
>> dinamika
>>>> nie,
>>>> > is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan
wees
>> nie.
>>>> > Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n motor
>> reguit
>>>> op
>>>> > 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees en
> jou
>>> en
>>>> > jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat
help
>> dit
>>>> om
>>>> > dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags spinnekop
> wat
>>> net
>>>> > 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>>> > skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>> > >
>>>> > > Suidwester wrote:
>>>> > >
>>>> > >
>>>> > > > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar kinders
>>>> vervoer
>>>> > > > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
>> noodsituasie
>>>> kom
>>>> > > > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot
>> gebare,
>>>> > maar
>>>> > > > niemand sien die basese simptome van die siekte raak
> nie......swak
>>>> > > > bestuurders!
>>>> > >
>>>> > > Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> > > praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> > > daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> > > bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> > > 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> > > dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> > > Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> > > veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> > > bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> > > se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> > > te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> > > jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> > > meisies.
>>>> > >
>>>> > > Gloudina
>>>> > >
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71480 is 'n antwoord op boodskap #71467] Di, 07 Januarie 2003 14:03 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
Ja ek weet - die moeilike gedeelte is om te onthou om dit met die linkervoet
te doen, en die regtervoet gereed te hou oor die brandstofpedaal.
Annette

"Threeships Mcduck" skryf in boodskap news:u6cl1vkoact0l0d9aenk6o3d9arnbghgmc@4ax.com...
> On Tue, 7 Jan 2003 09:08:00 +0200, "Annette"
> served the following to the group:
>
>> Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om redelik
>> goed te kan bestuur nie.
>
> dalk het ek verkeerd gelees maar ek dink nie hy het regtig verwys na
> `n mechanic nie maar eerder dinge soos wat is counter steering en
> wanneer gebruik jy dit en hoe sal `n tipiese voertuig reageer as jy op
> `n draai wat ge-bank is couter steer as hy gly ens ens ens.....
>
>> Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en logika te
>> doen.
>
> absoluut, ek dink ons stel almal daaroor saam.
>
>> PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om nie die
>> rem te trap nie;)))
>>
>> Annette
>>
>
> verkeerd. jy gebruik `n tegniek wat cadence braking genoem word of as
> dit kant toe is kan jy probeer om te counter steer. dis sulke dinge
> wat hulle mense moet leer.
>
>
> Threeships Mcduck
> www.mothership.co.za
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71487 is 'n antwoord op boodskap #71479] Di, 07 Januarie 2003 14:51 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Suidwester  is tans af-lyn  Suidwester
Boodskappe: 1579
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 0
Senior Lid
Net waar jy die fout maak.....deesdae is dit beter dat die voorband bars.
As die agterband bars dan het jy juis nie beheer oor die rigting nie. Bv.
as jy die remme sou kon ontkoppel sodat dit net voor of agter werk en jy
maak pletterstoppe op 'n nat vlak, dan sal die briek met die agterwiel veel
meer stabiel wees.....amper soos om 'n slang aan sy stert te vat dan het jy
beheer oor sy lyf .....uh stadig nou Gloudina, 'n veldslang! Nie Sting s'n
nie!

"Annette" skryf in boodskap news:avemoe$ehr20$1@ID-92016.news.dfncis.de...
> Agter, want dan het ek nog steeds beheer oor die voertuig.
> Annette
>
>
> "Suidwester" wrote in message
> news:3e1aabd7.0@news1.mweb.co.za...
>> Net vir 'n toets: As 'n band bars, watter een sal jy verkies dat dit mee
>> moet gebeur? Voor of agter en hoekom?
>> "Annette" wrote in message
>> news:ave496$eh904$2@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>
>>>
>>>> Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se
> ongeveer
>>>> stopafstande is op droë pad en nat pad?
>>> Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge
>>>
>>> Weet jy wat om te doen as 'n
>>>> band bars?
>>> Toevallig, ja.
>>>
>>> Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
>>>> as iets verkeerd begin gaan?
>>> Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))
>>>
>>> Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
>>>> as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir
die
>>> mense
>>>> wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en
hoop
>> om
>>>> veilig anderkant uit te kom.
>>> :)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))
>>>
>>>
>>> Weet jy wat die verskil is tussen 'n
>>>> voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van
jou?
>>> Haai ja!! Dit weet ek ook!
>>>
>>> Dat
>>>> jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
>>> O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus om
>> alles
>>> wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?
>>>
>>>> Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor te
>>>> bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer gevaarlik
> as
>>> die
>>>> lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien
ons
>> dit
>>>> amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die
> nodige
>>>> goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry hulle
> nat
>>>> soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle
nie
> 'n
>>>> clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n
>> teerpad
>>>> nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle
soos
>>> kaarte
>>>> en is vele al begrawe hier by ons.
>>>> Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net wil
>>>> reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n
> gedagte
>>>> daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy doen?
>> As
>>> 'n
>>>> ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou
>> standaarde
>>> is
>>>> op standaard!
>>> Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker is die
>>> huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)
>>>
>>> Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van te
> veel
>>> geld maak die vakansie:)))
>>> Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die groot
>>> padvarke is:))
>>> Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
>>> Annette
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>> "Annette" wrote in message
>>>> news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>> > Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees om
>>>> redelik
>>>> > goed te kan bestuur nie.
>>>> > Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en
> logika
>> te
>>>> > doen.
>>>> > Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor die
> pad
>>> is,
>>>> > die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin
>> beweeg.
>>>> > Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie
> bestuurders
>>> nie,
>>>> > al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>>>> > Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies
al
>> tot
>>>> die
>>>> > middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het
>>> alvorens
>>>> > hulle die lisensie kan kry.
>>>> > Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat
> daar
>> 'n
>>>> > lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies
>>> onmoontlik
>>>> > maak.
>>>> > Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
>>>> bestuurders
>>>> > wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos dronkbestuur
> en
>>>> > spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige
voertuie,
>> en
>>>> > fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>>> >
>>>> > PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard om
> nie
>>> die
>>>> > rem te trap nie;)))
>>>> >
>>>> > Annette
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> > "Suidwester" wrote in message
>>>> > news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>>> > > Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar
> feite
>> is
>>>> > > feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat
> meeste
>>> van
>>>> > die
>>>> > > nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om
>> werklik
>>>> te
>>>> > > mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
>>>> verkeerspolisie
>>>> > > wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge
wat
>>> daar
>>>> > > gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom
> toets
>> en
>>>> dan
>>>> > > hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit bly
>> egter
>>>> > > staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar basiese
>> dinge
>>>> reg
>>>> > > kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal
>> onbevoeg.
>>>> > > Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van
krisissituasies
>>> sodat
>>>> as
>>>> > > 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>>> > > Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
>>>> > mans/seuns
>>>> > > meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel ek
> dit
>>> vir
>>>> > jou
>>>> > > kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
>>> dinamika
>>>> > nie,
>>>> > > is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan
> wees
>>> nie.
>>>> > > Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n
motor
>>> reguit
>>>> > op
>>>> > > 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te lees
en
>> jou
>>>> en
>>>> > > jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie! Wat
> help
>>> dit
>>>> > om
>>>> > > dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags
spinnekop
>> wat
>>>> net
>>>> > > 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>>> > > skryf in boodskap news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>> > > >
>>>> > > > Suidwester wrote:
>>>> > > >
>>>> > > >
>>>> > > > > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar
> kinders
>>>> > vervoer
>>>> > > > > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
>>> noodsituasie
>>>> > kom
>>>> > > > > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot
>>> gebare,
>>>> > > maar
>>>> > > > > niemand sien die basese simptome van die siekte raak
>> nie......swak
>>>> > > > > bestuurders!
>>>> > > >
>>>> > > > Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> > > > praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> > > > daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> > > > bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> > > > 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> > > > dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> > > > Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> > > > veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> > > > bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> > > > se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> > > > te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> > > > jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> > > > meisies.
>>>> > > >
>>>> > > > Gloudina
>>>> > > >
>>>> > >
>>>> > >
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71498 is 'n antwoord op boodskap #71487] Di, 07 Januarie 2003 16:08 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
Ek gaan vra more my geld terug;))
Annette

"Suidwester" skryf in boodskap news:3e1ae999.0@news1.mweb.co.za...
> Net waar jy die fout maak.....deesdae is dit beter dat die voorband bars.
> As die agterband bars dan het jy juis nie beheer oor die rigting nie. Bv.
> as jy die remme sou kon ontkoppel sodat dit net voor of agter werk en jy
> maak pletterstoppe op 'n nat vlak, dan sal die briek met die agterwiel veel
> meer stabiel wees.....amper soos om 'n slang aan sy stert te vat dan het jy
> beheer oor sy lyf .....uh stadig nou Gloudina, 'n veldslang! Nie Sting s'n
> nie!
> "Annette" wrote in message
> news:avemoe$ehr20$1@ID-92016.news.dfncis.de...
>> Agter, want dan het ek nog steeds beheer oor die voertuig.
>> Annette
>>
>>
>> "Suidwester" wrote in message
>> news:3e1aabd7.0@news1.mweb.co.za...
>>> Net vir 'n toets: As 'n band bars, watter een sal jy verkies dat dit
> mee
>>> moet gebeur? Voor of agter en hoekom?
>>> "Annette" wrote in message
>>> news:ave496$eh904$2@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>>
>>>>
>>>> > Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se
>> ongeveer
>>>> > stopafstande is op droë pad en nat pad?
>>>> Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge
>>>>
>>>> Weet jy wat om te doen as 'n
>>>> > band bars?
>>>> Toevallig, ja.
>>>>
>>>> Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
>>>> > as iets verkeerd begin gaan?
>>>> Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))
>>>>
>>>> Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
>>>> > as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir
> die
>>>> mense
>>>> > wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en
> hoop
>>> om
>>>> > veilig anderkant uit te kom.
>>>> :)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))
>>>>
>>>>
>>>> Weet jy wat die verskil is tussen 'n
>>>> > voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van
> jou?
>>>> Haai ja!! Dit weet ek ook!
>>>>
>>>> Dat
>>>> > jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
>>>> O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus
om
>>> alles
>>>> wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?
>>>>
>>>> > Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor
> te
>>>> > bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer
gevaarlik
>> as
>>>> die
>>>> > lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien
> ons
>>> dit
>>>> > amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die
>> nodige
>>>> > goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry
hulle
>> nat
>>>> > soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle
> nie
>> 'n
>>>> > clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n
>>> teerpad
>>>> > nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle
> soos
>>>> kaarte
>>>> > en is vele al begrawe hier by ons.
>>>> > Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net
> wil
>>>> > reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n
>> gedagte
>>>> > daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy
doen?
>>> As
>>>> 'n
>>>> > ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou
>>> standaarde
>>>> is
>>>> > op standaard!
>>>> Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker is
> die
>>>> huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)
>>>>
>>>> Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van te
>> veel
>>>> geld maak die vakansie:)))
>>>> Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die
> groot
>>>> padvarke is:))
>>>> Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
>>>> Annette
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> > "Annette" wrote in message
>>>> > news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>> > > Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees
> om
>>>> > redelik
>>>> > > goed te kan bestuur nie.
>>>> > > Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en
>> logika
>>> te
>>>> > > doen.
>>>> > > Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor
die
>> pad
>>>> is,
>>>> > > die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin
>>> beweeg.
>>>> > > Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie
>> bestuurders
>>>> nie,
>>>> > > al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>>>> > > Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies
> al
>>> tot
>>>> > die
>>>> > > middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het
>>>> alvorens
>>>> > > hulle die lisensie kan kry.
>>>> > > Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat
>> daar
>>> 'n
>>>> > > lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies
>>>> onmoontlik
>>>> > > maak.
>>>> > > Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
>>>> > bestuurders
>>>> > > wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos
dronkbestuur
>> en
>>>> > > spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige
> voertuie,
>>> en
>>>> > > fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>>> > >
>>>> > > PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard
om
>> nie
>>>> die
>>>> > > rem te trap nie;)))
>>>> > >
>>>> > > Annette
>>>> > >
>>>> > >
>>>> > >
>>>> > > "Suidwester" wrote in message
>>>> > > news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>>> > > > Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar
>> feite
>>> is
>>>> > > > feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat
>> meeste
>>>> van
>>>> > > die
>>>> > > > nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om
>>> werklik
>>>> > te
>>>> > > > mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
>>>> > verkeerspolisie
>>>> > > > wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge
> wat
>>>> daar
>>>> > > > gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom
>> toets
>>> en
>>>> > dan
>>>> > > > hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit
bly
>>> egter
>>>> > > > staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar
basiese
>>> dinge
>>>> > reg
>>>> > > > kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal
>>> onbevoeg.
>>>> > > > Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van
> krisissituasies
>>>> sodat
>>>> > as
>>>> > > > 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>>> > > > Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
>>>> > > mans/seuns
>>>> > > > meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel
ek
>> dit
>>>> vir
>>>> > > jou
>>>> > > > kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
>>>> dinamika
>>>> > > nie,
>>>> > > > is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan
>> wees
>>>> nie.
>>>> > > > Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n
> motor
>>>> reguit
>>>> > > op
>>>> > > > 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te
lees
> en
>>> jou
>>>> > en
>>>> > > > jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie!
Wat
>> help
>>>> dit
>>>> > > om
>>>> > > > dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags
> spinnekop
>>> wat
>>>> > net
>>>> > > > 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>>> > > > wrote in message
> news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>> > > > >
>>>> > > > > Suidwester wrote:
>>>> > > > >
>>>> > > > >
>>>> > > > > > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar
>> kinders
>>>> > > vervoer
>>>> > > > > > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
>>>> noodsituasie
>>>> > > kom
>>>> > > > > > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot
>>>> gebare,
>>>> > > > maar
>>>> > > > > > niemand sien die basese simptome van die siekte raak
>>> nie......swak
>>>> > > > > > bestuurders!
>>>> > > > >
>>>> > > > > Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> > > > > praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> > > > > daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> > > > > bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> > > > > 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> > > > > dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> > > > > Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> > > > > veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> > > > > bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> > > > > se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> > > > > te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> > > > > jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> > > > > meisies.
>>>> > > > >
>>>> > > > > Gloudina
>>>> > > > >
>>>> > > >
>>>> > > >
>>>> > >
>>>> > >
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71513 is 'n antwoord op boodskap #71461] Di, 07 Januarie 2003 19:01 Na vorige boodskapna volgende boodskap
pwbotha[3]  is tans af-lyn  pwbotha[3]
Boodskappe: 41
Geregistreer: Desember 2002
Karma: 0
Volle Lid
Ok kom ons hou more almal links op die Ben Schoeman na Jhb so @ 7 uur.

"Max" skryf in boodskap news:e720f1c7.0301070025.4e1a496a@posting.google.com...
> Dis sinneloos om te kla oor die onpadwaardigheid van ander voertuie en
> omdat daar op jaagduiwels gepik word.
>
> Hou op jaag. Dan sal die speedcops self agterkom dat die put
> uitgedroog het, en dan sal hulle geen ander keuse hê as om hulle geld
> op 'n ander plek te soek nie.
>
> SA moet eers leer om links te hou en die regterbaan te gebruik om
> verby te steek. Tot dan sal dit chaos wees sonder streng
> spoedbeperkings. As almal op die pad dít eers geleer het, kan mens
> begin met eksperimente om bv op snelweë die spoedgrens te verhoog, na
> sê maar 140 km/h. Dit is belaglik om in die karoo, waar jy twee weke
> vooruit kan sien, teen 120 km/h aan te pielen.
>
> A van die Kaap het al self hier gesê dat sy weier om in die linkerbaan
> te ry...
>
> Max_________________________________________________________ _
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71516 is 'n antwoord op boodskap #71487] Di, 07 Januarie 2003 19:10 Na vorige boodskapna volgende boodskap
pwbotha[3]  is tans af-lyn  pwbotha[3]
Boodskappe: 41
Geregistreer: Desember 2002
Karma: 0
Volle Lid
Max jy hou van jaag. Daai stukke pad van die Weskus af Kaap toe kan nogal
scary raak. Sit jou speedcontrol aan op so 130 en klou. Jy kan nie dink dat
130 so vinnag raak nie.

Daar is baie dinge wat bepaal of jy gaan rol as jou band bars. Die toestand
van die res van die bande, die padoppervlak, spoed en posiesie van voertuig
in draai in of uit draai uit , reguit pad ens. Jou bestuursposie, hande op
stuurwiel, jou konsentrasie vlak , alles waaraan jy kan dink kan die noodlot
verander.

"Suidwester" skryf in boodskap news:3e1ae999.0@news1.mweb.co.za...
> Net waar jy die fout maak.....deesdae is dit beter dat die voorband bars.
> As die agterband bars dan het jy juis nie beheer oor die rigting nie. Bv.
> as jy die remme sou kon ontkoppel sodat dit net voor of agter werk en jy
> maak pletterstoppe op 'n nat vlak, dan sal die briek met die agterwiel veel
> meer stabiel wees.....amper soos om 'n slang aan sy stert te vat dan het jy
> beheer oor sy lyf .....uh stadig nou Gloudina, 'n veldslang! Nie Sting s'n
> nie!
> "Annette" wrote in message
> news:avemoe$ehr20$1@ID-92016.news.dfncis.de...
>> Agter, want dan het ek nog steeds beheer oor die voertuig.
>> Annette
>>
>>
>> "Suidwester" wrote in message
>> news:3e1aabd7.0@news1.mweb.co.za...
>>> Net vir 'n toets: As 'n band bars, watter een sal jy verkies dat dit
> mee
>>> moet gebeur? Voor of agter en hoekom?
>>> "Annette" wrote in message
>>> news:ave496$eh904$2@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>>
>>>>
>>>> > Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se
>> ongeveer
>>>> > stopafstande is op droë pad en nat pad?
>>>> Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge
>>>>
>>>> Weet jy wat om te doen as 'n
>>>> > band bars?
>>>> Toevallig, ja.
>>>>
>>>> Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
>>>> > as iets verkeerd begin gaan?
>>>> Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))
>>>>
>>>> Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
>>>> > as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word vir
> die
>>>> mense
>>>> > wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak en
> hoop
>>> om
>>>> > veilig anderkant uit te kom.
>>>> :)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))
>>>>
>>>>
>>>> Weet jy wat die verskil is tussen 'n
>>>> > voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad van
> jou?
>>>> Haai ja!! Dit weet ek ook!
>>>>
>>>> Dat
>>>> > jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
>>>> O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus
om
>>> alles
>>>> wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?
>>>>
>>>> > Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n motor
> te
>>>> > bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer
gevaarlik
>> as
>>>> die
>>>> > lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus sien
> ons
>>> dit
>>>> > amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die
>> nodige
>>>> > goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry
hulle
>> nat
>>>> > soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat hulle
> nie
>> 'n
>>>> > clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n
>>> teerpad
>>>> > nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle
> soos
>>>> kaarte
>>>> > en is vele al begrawe hier by ons.
>>>> > Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar net
> wil
>>>> > reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n
>> gedagte
>>>> > daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy
doen?
>>> As
>>>> 'n
>>>> > ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou
>>> standaarde
>>>> is
>>>> > op standaard!
>>>> Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker is
> die
>>>> huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)
>>>>
>>>> Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van te
>> veel
>>>> geld maak die vakansie:)))
>>>> Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die
> groot
>>>> padvarke is:))
>>>> Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
>>>> Annette
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> > "Annette" wrote in message
>>>> > news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>> > > Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te wees
> om
>>>> > redelik
>>>> > > goed te kan bestuur nie.
>>>> > > Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en
>> logika
>>> te
>>>> > > doen.
>>>> > > Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor
die
>> pad
>>>> is,
>>>> > > die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin
>>> beweeg.
>>>> > > Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie
>> bestuurders
>>>> nie,
>>>> > > al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>>>> > > Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en lisensies
> al
>>> tot
>>>> > die
>>>> > > middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder het
>>>> alvorens
>>>> > > hulle die lisensie kan kry.
>>>> > > Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en dat
>> daar
>>> 'n
>>>> > > lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies
>>>> onmoontlik
>>>> > > maak.
>>>> > > Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
>>>> > bestuurders
>>>> > > wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos
dronkbestuur
>> en
>>>> > > spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige
> voertuie,
>>> en
>>>> > > fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>>> > >
>>>> > > PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer hard
om
>> nie
>>>> die
>>>> > > rem te trap nie;)))
>>>> > >
>>>> > > Annette
>>>> > >
>>>> > >
>>>> > >
>>>> > > "Suidwester" wrote in message
>>>> > > news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>>> > > > Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil, maar
>> feite
>>> is
>>>> > > > feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat
>> meeste
>>>> van
>>>> > > die
>>>> > > > nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om
>>> werklik
>>>> > te
>>>> > > > mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
>>>> > verkeerspolisie
>>>> > > > wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor dinge
> wat
>>>> daar
>>>> > > > gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies kom
>> toets
>>> en
>>>> > dan
>>>> > > > hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit
bly
>>> egter
>>>> > > > staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar
basiese
>>> dinge
>>>> > reg
>>>> > > > kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal
>>> onbevoeg.
>>>> > > > Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van
> krisissituasies
>>>> sodat
>>>> > as
>>>> > > > 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>>> > > > Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid dat
>>>> > > mans/seuns
>>>> > > > meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder stel
ek
>> dit
>>>> vir
>>>> > > jou
>>>> > > > kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
>>>> dinamika
>>>> > > nie,
>>>> > > > is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder kan
>> wees
>>>> nie.
>>>> > > > Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n
> motor
>>>> reguit
>>>> > > op
>>>> > > > 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te
lees
> en
>>> jou
>>>> > en
>>>> > > > jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie!
Wat
>> help
>>>> dit
>>>> > > om
>>>> > > > dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags
> spinnekop
>>> wat
>>>> > net
>>>> > > > 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>>> > > > wrote in message
> news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>> > > > >
>>>> > > > > Suidwester wrote:
>>>> > > > >
>>>> > > > >
>>>> > > > > > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar
>> kinders
>>>> > > vervoer
>>>> > > > > > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
>>>> noodsituasie
>>>> > > kom
>>>> > > > > > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in groot
>>>> gebare,
>>>> > > > maar
>>>> > > > > > niemand sien die basese simptome van die siekte raak
>>> nie......swak
>>>> > > > > > bestuurders!
>>>> > > > >
>>>> > > > > Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> > > > > praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> > > > > daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> > > > > bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> > > > > 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> > > > > dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> > > > > Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> > > > > veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> > > > > bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> > > > > se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> > > > > te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> > > > > jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> > > > > meisies.
>>>> > > > >
>>>> > > > > Gloudina
>>>> > > > >
>>>> > > >
>>>> > > >
>>>> > >
>>>> > >
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71553 is 'n antwoord op boodskap #71516] Wo, 08 Januarie 2003 04:44 Na vorige boodskapna volgende boodskap
Annette  is tans af-lyn  Annette
Boodskappe: 11114
Geregistreer: Augustus 2003
Karma: 1
Senior Lid
Ek ken die Weskuspad goed - ry dit gereeld vir opwinding, en selfs teen 120
kan mens nie moeg of vervelig raak nie.
Dit is soos jy sê pieter - baie faktore wat bepaal of 'n gebarsde band
noodlottige gevolge kan hê.
Annette

"pieter" skryf in boodskap news:avf8ou$sfb$1@ctb-nnrp2.saix.net...
> Max jy hou van jaag. Daai stukke pad van die Weskus af Kaap toe kan nogal
> scary raak. Sit jou speedcontrol aan op so 130 en klou. Jy kan nie dink dat
> 130 so vinnag raak nie.
>
> Daar is baie dinge wat bepaal of jy gaan rol as jou band bars. Die toestand
> van die res van die bande, die padoppervlak, spoed en posiesie van voertuig
> in draai in of uit draai uit , reguit pad ens. Jou bestuursposie, hande op
> stuurwiel, jou konsentrasie vlak , alles waaraan jy kan dink kan die noodlot
> verander.
>
>
>
> "Suidwester" wrote in message
> news:3e1ae999.0@news1.mweb.co.za...
>> Net waar jy die fout maak.....deesdae is dit beter dat die voorband bars.
>> As die agterband bars dan het jy juis nie beheer oor die rigting nie.
> Bv.
>> as jy die remme sou kon ontkoppel sodat dit net voor of agter werk en jy
>> maak pletterstoppe op 'n nat vlak, dan sal die briek met die agterwiel
> veel
>> meer stabiel wees.....amper soos om 'n slang aan sy stert te vat dan het
> jy
>> beheer oor sy lyf .....uh stadig nou Gloudina, 'n veldslang! Nie Sting
> s'n
>> nie!
>> "Annette" wrote in message
>> news:avemoe$ehr20$1@ID-92016.news.dfncis.de...
>>> Agter, want dan het ek nog steeds beheer oor die voertuig.
>>> Annette
>>>
>>>
>>> "Suidwester" wrote in message
>>> news:3e1aabd7.0@news1.mweb.co.za...
>>>> Net vir 'n toets: As 'n band bars, watter een sal jy verkies dat
dit
>> mee
>>>> moet gebeur? Voor of agter en hoekom?
>>>> "Annette" wrote in message
>>>> news:ave496$eh904$2@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>> >
>>>> >
>>>> > > Ekskuus my, ek praat nie strooi nie! Weet jy wat jou motor se
>>> ongeveer
>>>> > > stopafstande is op droë pad en nat pad?
>>>> > Ja, want ek ken my en my kar se beperkinge
>>>> >
>>>> > Weet jy wat om te doen as 'n
>>>> > > band bars?
>>>> > Toevallig, ja.
>>>> >
>>>> > Ken jy die geluide van jou motor sodat jy vroegtydig kan hoor
>>>> > > as iets verkeerd begin gaan?
>>>> > Ja, soos ek sê ek ken my babatjie goed :))
>>>> >
>>>> > Om net te konsentreer om nie rem te trap nie
>>>> > > as 'n motor gly, is die raad wat in die Huisgenoot gelees word
vir
>> die
>>>> > mense
>>>> > > wat nou die verantwoordelikheid van 'n vakansietog gaan aanpak
en
>> hoop
>>>> om
>>>> > > veilig anderkant uit te kom.
>>>> > :)))) Nie my skuld as die Huisgenoot verkeerde inligting gee nie:))
>>>> >
>>>> >
>>>> > Weet jy wat die verskil is tussen 'n
>>>> > > voorwieltrek en 'n agterwieltrek motor op daai symste nat pad
van
>> jou?
>>>> > Haai ja!! Dit weet ek ook!
>>>> >
>>>> > Dat
>>>> > > jy kan keer dat jou motor nie in sy moer in gly nie?
>>>> > O ja - maar hoekom moes ek betaal vir 'n gevorderde bestuurskursus
> om
>>>> alles
>>>> > wat ek daar bygeleer het hier gratis vir almal te vertel?
>>>> >
>>>> > > Ek is jammer, vir my is net die vermoë om net redelik 'n
motor
>> te
>>>> > > bestuur eenvoudig nie genoeg nie. Die paaie is veel meer
> gevaarlik
>>> as
>>>> > die
>>>> > > lug en kyk hoe word loodse opgelei! Hier by ons aan die kus
sien
>> ons
>>>> dit
>>>> > > amper daagliks. Mense met die geld huur 'n duur 4x4 met al die
>>> nodige
>>>> > > goete op en vaar die woestyn in op soek na avontuur. Dan ry
> hulle
>>> nat
>>>> > > soutpad of grondpad vir die eerste keer.....en vind uit dat
hulle
>> nie
>>> 'n
>>>> > > clue het van motorbestuur anders as om 'n kar reguit te hou op 'n
>>>> teerpad
>>>> > > nie. Raak jou omstandighede van die pad minder seker vou hulle
>> soos
>>>> > kaarte
>>>> > > en is vele al begrawe hier by ons.
>>>> > > Maar, omdat die pad vol gemiddelde bestuurders is wat maar
net
>> wil
>>>> > > reguit hou, wat dan begin skrou oor spoed op die pad, sonder 'n
>>> gedagte
>>>> > > daaraan dat die persoon wat so vinnig ry, dalk net weet wat hy
> doen?
>>>> As
>>>> > 'n
>>>> > > ou meet aan jou eie standaarde, dan moet jy net seker maak jou
>>>> standaarde
>>>> > is
>>>> > > op standaard!
>>>> > Nou vir wat word die 4x4's uitverhuur as die verhuurder nie seker
is
>> die
>>>> > huurder weet hoe om die ding te bestuur nie?:)
>>>> >
>>>> > Nee wat man - gaan baklei met iemand anders oordat jy moeg is van
te
>>> veel
>>>> > geld maak die vakansie:)))
>>>> > Dis juis diegene wat dink hulle weet alles van motors wat soms die
>> groot
>>>> > padvarke is:))
>>>> > Ek sien mos hoe wild die ervare bestuurders in die Dakar aangaan:))
>>>> > Annette
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> > > "Annette" wrote in message
>>>> > > news:avdue8$en4at$3@ID-92016.news.dfncis.de...
>>>> > > > Jy praat strooi man. Ek hoef nie 'n motorwerktuigkundige te
wees
>> om
>>>> > > redelik
>>>> > > > goed te kan bestuur nie.
>>>> > > > Baie bestuurwerk het met oplettenheid, antisipasie, reaksie en
>>> logika
>>>> te
>>>> > > > doen.
>>>> > > > Dis logies om stadiger te ry as dit reën, mistig is, rook oor
> die
>>> pad
>>>> > is,
>>>> > > > die son direk in jou oë is en die verkeer voor jou stadig begin
>>>> beweeg.
>>>> > > > Sommige mense kan dit nie begryp nie, en is dus nie goeie
>>> bestuurders
>>>> > nie,
>>>> > > > al mag sommige van hulle motorwerktuigkundiges wees:))
>>>> > > > Wat ek wel voorstaan is dat mense gaan vir toetsing en
lisensies
>> al
>>>> tot
>>>> > > die
>>>> > > > middelbare of selfs gevorderde vlak van bestuur moet gevorder
> het
>>>> > alvorens
>>>> > > > hulle die lisensie kan kry.
>>>> > > > Dit kan slegs gebeur as al die toetsbeamptes onkorrup is, en
dat
>>> daar
>>>> 'n
>>>> > > > lisensiedatabasis in werking gestel is wat vervalste lisensies
>>>> > onmoontlik
>>>> > > > maak.
>>>> > > > Die volgende stap dan is volledige en volhoubare monitering van
>>>> > > bestuurders
>>>> > > > wat se lisensies ge-endosseer is agv oortredings soos
> dronkbestuur
>>> en
>>>> > > > spoedoorskryding, onmiddelike intrekking van onpadwaardige
>> voertuie,
>>>> en
>>>> > > > fasiliteite waar mense paaie kan oorsteek.
>>>> > > >
>>>> > > > PS - ek weet wat om te doen as die motor gly - konsentreer
hard
> om
>>> nie
>>>> > die
>>>> > > > rem te trap nie;)))
>>>> > > >
>>>> > > > Annette
>>>> > > >
>>>> > > >
>>>> > > >
>>>> > > > "Suidwester" wrote in message
>>>> > > > news:3e1a6d5c.0@news1.mweb.co.za...
>>>> > > > > Ou tante, jou brein bewe duidelik! Noem my wat jy wil,
maar
>>> feite
>>>> is
>>>> > > > > feite. Ek dink amper ek weet waarvan ek praat as ek sê dat
>>> meeste
>>>> > van
>>>> > > > die
>>>> > > > > nuwe bestuurders wat kwalifiseer vir lisensies, onbevoeg is om
>>>> werklik
>>>> > > te
>>>> > > > > mag bestuur. Ons het vir jare dieselfde vloer gedeel met
>>>> > > verkeerspolisie
>>>> > > > > wat nuwe lisensies getoets het. Ons het baie gelag oor
dinge
>> wat
>>>> > daar
>>>> > > > > gebeur het, soos die meisietjies wat met die kort rokkies
kom
>>> toets
>>>> en
>>>> > > dan
>>>> > > > > hoop dat die amptenaar haar meer goedgesind sal wees. Feit
> bly
>>>> egter
>>>> > > > > staan, as jy uitpasseer vir 'n lisensie, moet jy 'n paar
> basiese
>>>> dinge
>>>> > > reg
>>>> > > > > kan doen en dan is jy weg.....op pad in jou kar, nog totaal
>>>> onbevoeg.
>>>> > > > > Hopelik sal jy gou genoeg ondervinding opdoen van
>> krisissituasies
>>>> > sodat
>>>> > > as
>>>> > > > > 'n werklik grote jou tref, jy darem weet wat om te doen.
>>>> > > > > Wat die mans/dames stres van jou betref, dis werklikheid
> dat
>>>> > > > mans/seuns
>>>> > > > > meer in motors belangstel. As 'n gevorderde bestuurder
stel
> ek
>>> dit
>>>> > vir
>>>> > > > jou
>>>> > > > > kategories dat as jy nie belangstel in 'n motor se werkinge en
>>>> > dinamika
>>>> > > > nie,
>>>> > > > > is die kans 99% dat jy ook nie 'n werklik goeie bestuurder
kan
>>> wees
>>>> > nie.
>>>> > > > > Goeie bestuur is veel meer as om net in staat te wees om 'n
>> motor
>>>> > reguit
>>>> > > > op
>>>> > > > > 'n pad te hou. Dis die vermoë om die hele padsituasie te
> lees
>> en
>>>> jou
>>>> > > en
>>>> > > > > jou motor se vermoë daarby aan te pas......ag tog, antie!
> Wat
>>> help
>>>> > dit
>>>> > > > om
>>>> > > > > dit vir JOU te verduidelik? Jy is dan mos soos 'n jags
>> spinnekop
>>>> wat
>>>> > > net
>>>> > > > > 'n woord of begrip sien en bespring en dit dan looi!
>>>> > > > > wrote in message
>> news:3E19ABF5.8010605@rogers.com...
>>>> > > > > >
>>>> > > > > > Suidwester wrote:
>>>> > > > > >
>>>> > > > > >
>>>> > > > > > > .........wat is die verskil tussen dit en 'n ma wat haar
>>> kinders
>>>> > > > vervoer
>>>> > > > > > > maar nie 'n clue het wat om te doen as daai motor in 'n
>>>> > noodsituasie
>>>> > > > kom
>>>> > > > > > > nie? Ons soek almal die oplossing vir padsterftes in
> groot
>>>> > gebare,
>>>> > > > > maar
>>>> > > > > > > niemand sien die basese simptome van die siekte raak
>>>> nie......swak
>>>> > > > > > > bestuurders!
>>>> > > > > >
>>>> > > > > > Oor en oor, as jy van swak bestuurders
>>>> > > > > > praat, dan gebruik jy voorbeelde wat
>>>> > > > > > daarop dui dat jy dink meeste swak
>>>> > > > > > bestuurders is vroumense. Ek dink jy is
>>>> > > > > > 'n male chauvinist pig. Ek is amper seker
>>>> > > > > > dat jy sal vind dat in SA, net soos in
>>>> > > > > > Kanada, die meeste fatale padongelukke
>>>> > > > > > veroorsaak word deur jong mans of die
>>>> > > > > > bestuurders van swaar voertuie, wie
>>>> > > > > > se voertuig nie in orde is nie, of wat
>>>> > > > > > te lank op die pad is.Dis daarom dat
>>>> > > > > > jong mans meer vir assuransie betaal as
>>>> > > > > > meisies.
>>>> > > > > >
>>>> > > > > > Gloudina
>>>> > > > > >
>>>> > > > >
>>>> > > > >
>>>> > > >
>>>> > > >
>>>> > >
>>>> > >
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>>
>>
>
Re: Arrive alive.....vir Annette [boodskap #71584 is 'n antwoord op boodskap #71513] Wo, 08 Januarie 2003 11:23 Na vorige boodskap
Max[1]  is tans af-lyn  Max[1]
Boodskappe: 241
Geregistreer: Februarie 2002
Karma: 0
Senior Lid
Goeie idee! Dan kan ek lekker regs verbygaan...

"pieter"
> Ok kom ons hou more almal links op die Ben Schoeman na Jhb so @ 7 uur.
>
Vorige onderwerp: Arrive Alive, ja right!
Volgende onderwerp: Ek wonder baie hoekom...
Gaan na forum:
  

[ XML-voer ] [ RSS ]

Tyd nou: Di Mei 14 19:39:16 MGT 2024